Leerzaam en betrokken coaching traject

Heldere opzet van het coaching traject, professionele werkomgeving en een toegankelijke en betrokken coach die op een prettige manier heeft geholpen bij het in kaart brengen van mijn talenten, valkuilen en ontwikkelpunten.

• Geholpen door: Monique Jongmans

Persoonlijke inzichten praktisch vertaald

Samen met coach Aukje aan de hand van de opdrachten tot zeer interessante persoonlijke inzichten gekomen. Deze vervolgens helder doorvertaald om op dagelijkse basis praktisch toe te kunnen passen. Direct bij aanvang een goede klik en volle commitment vanuit de coach om aan de slag te gaan. Met een rugzak vol mooie inzichten het traject afgesloten!

• Geholpen door: Aukje Bosscher

Een training die veel inzichten geeft

Door de training, maar vooral door de gesprekken met de coach ben ik gaan inzien dat ik mijn talenten beter/anders in kan zetten en heb een start gemaakt om een ander pad in te slaan in mijn carrière. Daar ben ik erg blij mee. Ik denk dat ik zonder deze training die stap niet had gemaakt.

• Geholpen door: Saskia Vos

Mooie inzichten ontvangen

Angela heeft mij inzichten gegeven die ik eerst nog niet had. Daar ben ik heel blij mee, ik kan daardoor weer verder en weet waar ik mij op wil focussen.

• Geholpen door: Angela de Haan

Waardevol

Geeft inzicht in waar jouw talenten liggen.

• Geholpen door: Harmke Schaart

Mooie kans om zo gecertificeerd te kunnen worden!

Mijn ervaring bij Talentfirst was goed te noemen. En top en een tip aangezien wij trainers allemaal graag groeien. Top: Ik ben heel blij met de certificering en de coaching voegt veel toe! Dank daarvoor. Een tip: wees goed voorbereid op de vragen uit het rapport die uit de testen komen. Hier kregen we tijdens de training niet heel goed antwoord op. Dit heeft de coach Monique Jongmans helemaal goed gemaakt!

• Geholpen door: Monique Jongmans

Prettig gesprek met betrokken coach

Het was prettig om een aantal elementen uit mijn DISC en drijfverenanalyse nader te bespreken. Het heeft me meer verdieping en inzicht opgeleverd. Patrick is een zeer vriendelijke en betrokken coach.

• Geholpen door: Patrick van de Broek

Fijne coach sessie met betrokken coach en nieuw inzichten

Ik heb de coach sessie met Angela als erg prettig ervaren. We gingen snel de diepte in en al verkennend aan de hand van DICS en drijfveren, kwamen we tot mooie inzichten die zowel op mezelf als op anderen van toepassing zijn. Dank hiervoor!

• Geholpen door: Angela de Haan

Duidelijk toekomstbeeld

Eindelijk heb ik concrete plannen over waar ik naartoe wil met mijn carrière. Luc heeft mij goed ondersteund, stelde de juiste vragen en gaf mij opdrachten om duidelijker te maken wat ik belangrijk vind in een baan en waar ik mijn energie uithaal. Bovendien heeft hij tips gegeven over hoe ik dit vorm kon geven in een nieuwe baan en was voor mij een stok achter de deur om echt actie te ondernemen. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik nu al aan de slag ben met een vervolgstap in mijn carrière. De opdrachten van Talentfirst hebben ook bijgedragen aan dit hele proces en waren leuk om te doen! Dank jullie wel! :-)

• Geholpen door: Luc Buurman

Verbindend en verrassend!

Ik was met Annerie vrij snel in verbinding en kreeg hele goede en bruikbare feedback op mijn Disc & Drijfveren profiel icm mijn aanvullende vragen. Top gesprek gehad met Annerie.

• Geholpen door: Annerie de Lange-Kraan

Duidelijke instructies en digitaal gebruiksvriendelijk.

Veel verhelderende informatie en verrassend resultaat van de analyses. Het bespreken met de coach gaf een duidelijke lijn waar ik op een dwaalspoor zat. Waar ik eerder met vage ideeën zat heb ik nu een concreter beeld van mogelijkheden.

• Geholpen door: Cathelijne van der Hart

Professionele aanpak, betrokken, persoonlijk en eigentijds!

Via een link in een Job alert terecht gekomen bij de omscholing STAP subsidie Talentfirst en ben ik aan het traject begonnen. Vlot contact, adequaat en plezierig geholpen. De online community is prettig met al je documenten online. De 3 coach sessies zijn echt de kers op de taart. Luxe om zoveel tijd met elkaar door te brengen en via online contact (verdere) stappen te zetten. Wel belangrijk dat je zelf actie onderneemt en voortgang bewaakt. De actie ligt bij jezelf!

• Geholpen door: Cathelijne van der Hart

Incredibly caring, thoughtful and revelatory process

With the help of my coach Nathalie, we entered a 3-month long journey of self discovery and in some ways healing It has helped me learn so much about myself, what directions I can take in my career as well as improvements in my personal life Highly recommend both the course, and in particular my coach! I would have liked more time and more sessions Thanks again for the help and wishing you all the best

• Geholpen door: Nathalie de Reus

Motiverend

Echt een reis naar je droombaan!

• Geholpen door: Cathelijne van der Hart

Ik heb er erg veel van geleerd. Heel leuk om haar te ontmoeten en ze heeft mij goed begeleid. Al mijn vragen heeft ze naar tevredenheid beantwoord.

• Geholpen door: Mariët Bloemendal

Inzichtgevend en verhelderend

De combinatie van de talenten analyse & drijfveren analyse heeft mij tezamen met de fijne coaching van Vera in korte tijd veel inzicht en helderheid gegeven. Niet alleen inzicht in mezelf, maar ook meer inzicht in de relatie tussen mij en de ander. In de drie sessies die we hadden is er meer bewustzijn ontstaan over wie ik ben, wat ik wil, welke stappen ik wil zetten en hoe ik daarbij dienend kan zijn aan mezelf en aan de ander. Dank Vera!

Uitvinden wie ik ben

De modules hielpen mij om de informatie te verkrijgen waarin het antwoord zat verscholen op mijn werkgerelateerde hoofdvraag: zit ik in de juiste functie? Cathelijne heeft me geholpen om het antwoord te vinden in de grote hoeveelheid informatie en in mijzelf.

perfect

goede uitleg ,op tijd en georganiseerd

• Geholpen door: Harmke Schaart

Disc en Drijfveren analyse is zo waardevol!

Ik heb het als enorm fijn ervaren dat dit proces geheel op mijn eigen tempo kon. Fijne, motiverende gesprekken, een betrokken coach die haar vertrouwen uitsprak én waardevolle analyses die direct veel inzicht brachten. Mijn droombaan nog niet gevonden - dat was overigens ook niet mijn doel - maar een mooi proces is in gang gezet. Ik ben op weg!

• Geholpen door: Mariët Bloemendal

Prettig, waardevol en uniek.

Ik heb de coaching gesprekken als prettig en waardevol ervaren. De coach was prettig in de omgang en de gesprekken waren waardevol vanwege de nieuwe inzichten die ik heb gekregen. Het traject was daarnaast uniek omdat er een droombaanreis aan vooraf ging met inspirerende mailtjes en opdrachten.

• Geholpen door: Vera de Kort

Deze DroomBaanReis is een feestje!

Een van de leukste, meest inspirerende, praktische en concrete trainingen die ik ooit gevolgd heb! Ik vond het proces een feest dat in en om mij heen nog lang zal ‘door-leven’!

• Geholpen door: Cathelijne van der Hart

Leuke manier om snel beter inzicht te krijgen in jezelf

Door de testen te doen kreeg ik snel inzicht in waar ik goed in ben, en waar ik energie van krijg, en waar niet. De gesprekken verduidelijkte de uitkomsten van de testen, op een deskundige manier. Daarnaast was er ook ruimte om iets breder te kijken. Met de kanttekening dat er (natuurlijk) maar 3 gesprekken waren ben ik zeer tevreden.

• Geholpen door: Jolanda van Velsen

Een top resultaat

Ondanks mijn kat-uit-de-boom-kijk houding heeft de coaching met Vera toch geleid tot concrete ideeen en een plan van aanpak. Een hele prettige en doelgerichte coaching. Super bedankt!

• Geholpen door: Vera de Kort

Een reis die ik iedereen aan wil raden

Van begin tot eind was het een reis die ik iedereen zou willen aanraden. De opdrachten laten je jezelf in de spiegel kijken en zetten je aan het denken. Mijn coach Birgit heeft mij zo fijn geholpen met mij uitdagen en geruststellen met vragen en advies op precies de juiste momenten. Deze reis heeft voor mij geleid naar waardevolle informatie die veel voor mij heeft gebracht zowel privé als op werkgebied.

• Geholpen door: Birgit Snelleman

een prettig warm contact en luisterend oor

Samen met Saskia gezocht naar waar mijn kansen en uitdagingen liggen. Saskia is geduldig en helder in de communicatie en een kei in het aanrijken van tips en tops.

• Geholpen door: Saskia Vos