Krachtige sessie waarin ik weel inzichten over mezelf heb gekregen

Ik heb deze analyse en trainingssessie aangevraagd om meer inzicht te krijgen voor mijn volgende carrière stap. Intensieve sessie waarin snel naar voren wordt gehaald waar ik energie van krijg. Beschrijving van mijn sterke kanten. In 2 uur tijd is het wel heel intensief, maar erg waardevol.

Zeer, zeer fijn!

Erg fijn dat het Talentfirst programma bestaat! Het was voor mij wel een rollercoaster en ik heb hier en daar weerstand ervaren, maar gelukkig was mijn coach standvastig in het contact onderhouden wat mij zeker wel heeft geholpen om het met een zeer goed gevoel af te ronden. Oprecht blij dat ik het ben aangegaan, want het heeft mij zeker wel geholpen met mijn blinde vlekken in het licht te zetten en ik heb een goed beeld gekregen bij de vaardigheden die ik al bezit. Het programma heeft mij aan de hand van de opdrachten in combinatie met een zeer fijne betrokken coach positief getriggerd, waardoor ik rooskleurig naar de toekomst kijk.

• Geholpen door: Saskia Vos

Goede ondersteuning

Prettige ondersteuning vanuit de coach met goede uitleg over de verschillende analyse, zeker een aanrader als je jezelf wil ontwikkelen.

• Geholpen door: Monique Jongmans

Symphatiek, deskundig en resultaatgericht

Vera de Kort weet in de online coachingssessies een veilige, prettige sfeer te creëren waardoor ik me direct op mijn gemak voelde. Ze is naast een prettig persoon vooral deskundig, helder in haar communicatie en resultaatgericht. Ze kan zich makkelijk verplaatsen in mijn interesseveld en stelt de juiste vragen en zet me op een positieve manier aan het denken/werk.

Leerzaam en verhelderend

Na het volgen van de online trainingen DISC en drijfveren was het voor mij nog best lastig om de geleerde theorie ook toe te passen in de praktijk. Samen met Marinde hebben we mijn eigen scores bekeken en heeft ze uitleg gegeven over de verschillende uitslagen. Dat was heel leerzaam. Ook hebben we een praktische case besproken en daarbij heeft Marinde mij goed op weg geholpen. Ik ben erg te spreken over de manier van coachen en de rust die Marinde daarbij uitstraalt. Inhoudelijk is ze ook heel goed en dat helpt enorm.

• Geholpen door: Marinde van Loo

Praktisch, praktijk- en resultaatgericht, grondig!

Met Angela de Haan van Talentfirst besprak ik mijn DISC-profiel, Gedrags- en Drijfveren analyse. Zij gaf direct toepasbare handvatten voor de praktijk. Tot mijn verrassing, opende zij mijn ogen hoe ik mijn natuurlijke, persoonlijke drijfveren beter kon inzetten, zodat ik nog meer voldoening uit mijn werk kan halen en mijn doelen, zowel persoonlijk als zakelijk, met meer behoud van energie kan realiseren.

• Geholpen door: Angela de Haan

Van choas naar orde

Ben erg blij dat ik het Talentfirst traject heb mogen doorlopen met Vera de Kort als coach. Voor mij niet de eerste keer dat ik een traject rondom talenten en drijfveren doorloop, maar wel de beste. Waar voorgaande trajecten voornamelijk gericht waren op inzicht, is dit traject gericht op de toepassing in de praktijk. Voorheen zwerfde deze kennis en inzichten als losse puzzelstukjes chaotisch rond in mijn hoofd. Dit leidde tot een gevoel van onmacht, omdat ik niet wist wat er mee te doen en deze om te zetten naar de praktijk. Tijdens het uitwerken van de modules en voornamelijk in de sessies met Vera, zijn de puzzelstokjes beetje bij beetje op zijn plek gevallen met orde tot gevolg. Dit gaat mij zeker helpen in het vinden van werkgeluk!

Zeer prettige coaching!

Helene heeft me enorm geholpen. De inzichten die ze me heeft gegeven hebben me sterker gemaakt en rust gegeven. Mijn onzekerheden over m’n kunnen zijn omgezet in kansen in mijn huidige situatie. Bedankt Helene voor de leuke en leerzame coaching gesprekken. Je hebt me precies de juiste tools gegeven!

• Geholpen door: Helene Amptmeijer

Hele fijne en deskundige coach

Ik heb erg veel gehad aan zowel de training als de 1-1 coaching! Harmke weet op een positieve, enthousiaste manier je sterktes te benadrukken, geeft je zelfvertrouwen en richting in je loopbaan. Ook voelde ik mij erg op mijn gemak en voelde het heel vertrouwd. D.m.v. verschillende testen heb ik nu een goed beeld van mijn sterke kanten, drijfveren en communicatiestijl. Het was ook erg nuttig en verhelderend om deze testen door te nemen met een coach. Dit gaat me zeker verder helpen in mijn verdere carrière. De communicatie met Talent First verliep wat moeizamer. De coach die ik in eerste instantie toegewezen kreeg, was ineens gestopt en reageerde vervolgens nergens meer op. Uiteindelijk kreeg ik een nieuwe coach toegewezen en is alles vlot afgehandeld door Harmke.

• Geholpen door: Harmke Schaart

Prachtige ontdekkingstocht naar mijzelf

Ik heb genoten van de reis om mijzelf te verbeteren. Inzicht in mijzelf en mijn functioneren, passies en aversies. Dank voor de persoonlijke en betrokken begeleiding, Miriam!

• Geholpen door: Miriam van der Zee

Persoonlijk en positief

Leerzaam traject gevolgd bij Talent First! Door de oefeningen en coachingsgesprekken veel nieuwe methodes en inzichten gekregen over hoe je je droombaan kunt vinden of creëren. De testen helpen je inzicht te krijgen in je talenten en drijfveren, waardoor je heel bewust wordt van de dingen waar je blij van wordt en waar je mee verder wilt. De cursus heeft mij enorm geholpen om terug te gaan naar mijn basis en mijn passies, waardoor ik nu weer veel beter en positiever in mijn vel zit. De gesprekken met Helene waren open, direct en voelden heel veilig. Heel erg bedankt!

• Geholpen door: Helene Amptmeijer

Stap dichter bij mezelf

Ik heb Aukje ervaren als een fijne, warme en betrokken coach. Die naast het bespreken en uitdiepen van de digitale opdrachten (DISC en 360graden) ook oog had voor de vraag achter de vraag en punten welke aandacht behoefden. Er werd ook de tijd genomen voor deze aandachtspunten, waardoor ik veel uit het traject heb gehaald.

• Geholpen door: Aukje Bosscher

test

test

• Geholpen door: Ignacio Aguilar Polo

Ontspannen gesprek met veel ruimte voor reflectie

Samen met Angela de Haan. Aanleiding waren de uitkomsten van de DISC analyse. Fijn om nog eens te kunnen sparren op de aandachtspunten die voor mij belangrijk zijn. De ruimte die ik hiervoor nodig had heb ik gekregen.

• Geholpen door: N.v.t.

Lisette luistert empathisch, belicht mijn essentie, bezieling en creëert ruimte voor mijn levenspad

Gezien mijn ervaring waren de coachopdrachten niet vernieuwend voor me.Dat vond ik jammer.Toch heb ik dankzij coach Lisette heel veel uit het programma gehaald.Een andere invalshoek, een nieuwe levensfase en de kracht van herhaling deed z'n werk met succes.Ik heb er uitgehaald waar ik op hoopte. Mijn vizier is verhelderd en het vertrouwen gesterkt.Yeah!

• Geholpen door: Lisette Post

Fijne coach die uitstekende vragen stelt

Catelijne is een prettige coach, die mij met enkele sessies, vele nieuwe inzichten heeft opgeleverd. Wat ik erg prettig vond aan de manier van coachen was dat Catelijne prikkelende vragen kan stellen, maar ook goed kan luisteren. Daarnaast merk je in alles dat Catelijne veel ervaring heeft binnen het HR domein en als leidinggevende, waardoor ze mij, maar ook andere, echt verder kan helpen in verschillende vraagstukken. Tijdens de coachsessies viel mij ook de menselijke kant van Catelijne positief op.

• Geholpen door: Catelijne van der Hart

Leerzaam, laagdrempelig en motiverend

De cursus die ik gevolgd heb was zeer leerzaam. Er was ruimte om met elkaar en van elkaar te leren. Naast dat het individuele coach gesprek heel prettig was, was dit vooral ook leerzame om te ervaren wat de meerwaarde is van de inhoud van de training en op welke manier dit persoonlijk als professioneel ingezet kan worden.

• Geholpen door: Patrick van de Broek

Het stroomt weer!

Patrick is een betrokken coach die goede vragen stelt. Hij gebruikt de juiste taal waardoor ik situaties in een ander perspectief kan plaatsen. De voorbeelden en oefeningen die Patrick gebruikt, versterken dit. Het is weer gaan stromen bij mij!

• Geholpen door: Patrick van de Broek

Verassend, positief, inspirerend en confronterend

Vera is recht door zee waardoor ze mij een grote eyeopener heeft gegeven! Ze is sterk in het benadrukken van je talenten en ze weet hoe je een situatie van een andere kant kunt bekijken om daar vervolgens actie op te kunnen nemen. Vera bedankt voor je input en je positieve kijk!

• Geholpen door: Vera de Kort

Wat een inzichten, heel verhelderend en helpend!

Super interessant, leuk en leerzaam om jezelf zo te leren kennen en met behulp van gesprekken samen met een coach te onderzoeken. Heeft mij echt stappen verder geholpen waar ik concreet mee verder kan. De uitkomsten van de tests en gesprekken hebben mij echt meer richting gegeven, bedankt!

• Geholpen door: Harmke Schaart

Een inspirerende doortastende en laagdrempelige manier van coachen

Vera de Kort heb ik ervaren als een doortastende, inspirerende en enthousiasmerende coach. Samen met haar ben ik op onderzoek gegaan naar mijn ik, mijn behoefte, mijn eigenaarschap, mijn leiderschap. In korte tijd hebben we veel doelen bereikt. Met het aanstekelijke enthousiaste van Vera heb ik mijn rol en leiderschap gepakt en mijn doel bereikt. Vera de Kort, Bedankt Marco

Positieve kijk op banenzoektocht

Door middel van oefeningen lukte het me meer om bij het gevoel dat het huidige werk bij me oproept te komen. Het is altijd fijn om te kunnen sparren.

• Geholpen door: Fleur de Vries

Aanrader voor meer inzicht in je loopbaan!

Ik heb de Carrièreboost training als enorm zinvol en prettig ervaren. Je krijgt digitaal toegang tot een werkboek met verschillende vragen. Deze vragen laten je nadenken over o.a. wat je wilt en wat je belangrijk vindt. Daarnaast krijg je een uitgebreide drijfveren- en talentenanalyse, waardoor je nog meer inzicht krijgt in je gedrag, wat bij je past en waarom je bepaalde dingen doet of leuk vindt. De gesprekken met Catelijne waren erg fijn. Zij besprak de uitslagen van de testen en de vragen met mij. Daarnaast stelde zij zeer goede vragen en kwam ze met verhelderende inzichten op vragen die ik aan haar had. Een betrokken coach die verder kijkt dan menig mens!

• Geholpen door: Catelijne van der Hart

Er achter komen waar je in de kern behoefte aan hebt

vanuit rust, ruimte en nieuwsgierigheid mag alles er zijn om de vertaalslag te maken naar wat gaat je helpen om hiermee verder te komen. Er achter komen waar je in de kern behoefte aan hebt en om hier je keuzes op te baseren. Dat is waar Saskia mij heel goed bij geholpen heeft. Ons traject was met een lach en een traan. Dit vertrouwen zorgde voor openheid en mooie vertaalslagen naar mijn drijfveren, mijn behoeftes, waarom ik tegen bepaalde zaken aanloop en welke manier er dan bij mij past om hiermee om te gaan. Het geeft mij overzicht, inzicht en rust in de stappen die hierop gaan volgen. Super bedankt Saskia!!!

• Geholpen door: Saskia Vos

mooie en duidelijke rode draad

prachtige en directe ondersteuning met een authentieke toon via Fleur. Dank voor je begeleiding Fleur! Heeft me veel gebracht op persoonlijk en zakelijke vlak,

• Geholpen door: Fleur de Vries