Een top resultaat

Ondanks mijn kat-uit-de-boom-kijk houding heeft de coaching met Vera toch geleid tot concrete ideeen en een plan van aanpak. Een hele prettige en doelgerichte coaching. Super bedankt!

• Geholpen door: Vera de Kort

Een reis die ik iedereen aan wil raden

Van begin tot eind was het een reis die ik iedereen zou willen aanraden. De opdrachten laten je jezelf in de spiegel kijken en zetten je aan het denken. Mijn coach Birgit heeft mij zo fijn geholpen met mij uitdagen en geruststellen met vragen en advies op precies de juiste momenten. Deze reis heeft voor mij geleid naar waardevolle informatie die veel voor mij heeft gebracht zowel privé als op werkgebied.

• Geholpen door: Birgit Snelleman

een prettig warm contact en luisterend oor

Samen met Saskia gezocht naar waar mijn kansen en uitdagingen liggen. Saskia is geduldig en helder in de communicatie en een kei in het aanrijken van tips en tops.

Goeie Coach

Ik heb van mijn coach Annerie heel veel tips gekregen, goede uitleg en goed contact. Ik ben TalentFirst ook dankbaar dat ik aan de CarrièreBoost training heb mogen meedoen. Nu weet ik heel veel dingen over mezelf en alles wat ik geleerd heb zal ik meenemen naar mijn toekomstige baan. Ik wil jullie allen bedanken voor het mooie leerrijke training. Groet, S. Tang Ali

Een inspirerende zelfontdekking

Zowel het 30 dagen mail traject als de 1-op-1 coaching waren inspirerend, inzichtelijk en leerzaam.

Verhelderend!

Marleen heeft me op verschillende manieren aan het denken gezet en hierdoor heeft het gehele traject veel nieuwe inzichten geleverd. Ik ben erg dankbaar voor haar geduld, inlevingsvermogen en oprechte interesse. Ik zou haar ook van harte aanbevelen als coach!

• Geholpen door: Marleen van den Berg

Kort, helder en doortastend.

Een eerste kennismaking, krachtig & duidelijk. Opdrachten leuk en toegankelijk. De tools tot zelfkennis ongelofelijk met als kers los de taart een warm contact met een topper van een steunpilaar en klankbord. Dankbaar, klaar voor volgende stappen!

Hele fijne coach

Saskia Vos is een bevlogen coach die je de ruimte geeft om zelf te ontdekken wat het beste bij jou past. Ze heeft humor en is open en begripvol. Ze is flexibel en laat jou het tempo bepalen wat zorgt voor een goede coach ervaring. Met Talent First zelf heb ik een mindere ervaring, ze sturen geautomatiseerde mailtjes en reageren niet als je ze zelf mails stuurt.

Verhelderend

Ik vond het interessante gesprekken en opdrachten die erbij hoorden. Ik heb veel over mijzelf geleerd en een paar hele goeie tips gekregen! De gesprekken vond ik vooral het meest nuttig, ik kon in vertrouwen vertellen waar ik tegen aan worstelden zonder dat ik mij ervoor hoefde te schamen. Er werd goed naar mij geluisterd en de enthousiasme om verder te gaan zoeken met wat ik eigenlijk leuk vind werd meteen groter. Heel fijne ervaring gehad!

• Geholpen door: Saskia Vos

De click en de deskundigheid van de coach bepalen het succes van dit traject.

Alle testen heb ik gedurende mijn loopbaan al een of meerdere keren gedaan. Maar het was goed om deze nog een keer te doen omdat ik net een nieuwe baan had. Maar het waren met name de sessies met Harmke waar ik daadwerkelijk iets aan had. Zij is een prima coach en een fijn mens. De communicatie met Talent First zelf, althans de pogingen daartoe, waren niet geweldig. De chatfunctie (Genevieve) werkt niet. Evenmin werd op mijn e-mail gereageerd en werd mijn voicemail ingesproken toen Harmke alles al geregeld had.

Een positieve verrassende ervaring

Soms tref je mensen in je leven waarvan je hoopt dat je ze toch nog eens tegen mag komen. Dat is voor mij Vera. Vera heeft mij de afgelopen maanden getriggerd om mij te laten nadenken over wat ik wil in mijn leven. Karakter eigenschappen en kwaliteiten laten herontdekken, waar je eigenlijk door routine niet meer bij stil staat. We gebruiken inmiddels thuis regelmatig uitspraken die ik tijdens coachsessies heb mogen leren. Ik weet welke kant ik op wil met mijn carrière en ben dankbaar dat ik deze training heb mogen doen.

Waardevol voor de toekomst

Ik heb grote sprongen mogen maken in mijn bewustzijn. Ergens weet ik dat ik op het juiste spoor zit maar de maatschappij waarin ik leef wil vaak anderen dingen van mij waar ik mij niet gelukkig in voel. In plaats van deze negatieve trillingen toe te laten heb ik geleerd ze om te keren. Ik heb geleerd om triggers te verwelkomen en ze er laten zijn er van te leren en te onderzoeken en dat los te laten waar ik niets mee kan en mij in een negatieve spiraal trekt. Ik hoop dat ik wanneer ik straks weer aan het werk ga dit kan vasthouden.

• Geholpen door: Jacqueline Versteeg - de Weerd

Uitstekend zeer betrokken en meedenkend

Vanuit de coachende rol, zet Steven je echt in je kracht, Hierdoor helpt hij verder in je loopbaan.

• Geholpen door: Steven Gebuis

GE-weldig

Vera de Kort is een supergoede coach. Zij haalde talenten, uitspraken, slogans, ideeen in mij naar boven waar ik zelf een rem op had zitten. De ideeën kwamen uit mijn hoofd, maar zij vormde het om tot een werkbaar idee voor mij, waar ik zelf had bedacht dat het niet kon. Het is zo verfrissend hoe zij meebewoog met mij en samen kwamen we op hele goede ideeën hoe ik mijn bedrijf op poten kan gaan zetten. Dit was mij alleen niet gelukt. Zij kan brainstormen als geen ander. Zij heeft mij los getrokken uit mijn patroon. Ik ben echt heel blij en dankbaar dat TalentFirst en Vera op mijn pad zijn gekomen. Dit is de springplank voor mij naar vrij zijn en naar mijn eigen inzicht mooie dingen te maken. Aanbeveling? Ja zeker!!!

Fantastisch traject

Saskia is een echte inspirator en mentor voor mij geweest. In het carriere boost programma heb ik met Saskia kunnen ontdekken wat mijn drijfveren zijn, waar ik sterk in ben en hoe ik het beste in mijzelf naar boven kan halen. Saskia heeft de verwachtingen die ik van haar had meer dan waargemaakt. Zij is als coach echt een aanwinst en ik kan haar en het carriere boost programma dan ook van harte aanbevelen

• Geholpen door: Saskia Vos

Heb over mezelf geleerd en dingen bevestigd gezien

Prima traject

• Geholpen door: Annerie de Lange-Kraan

Hard op de inhoud en zacht op de relatie.

Hard op de inhoud en zacht op de relatie. Dit is één van de uitspraken die mijn coach Vera de Kort mij heeft bijgebracht door dit zelf te gebruiken. Vera kan door haar ervaring makkelijk verbinding leggen tussen mijn kwaliteiten en eigenschappen en dit te vertalen naar wat nodig is om dit te gebruiken in het dagelijks leven. Hier heeft mijn omgeving baat bij maar ook ikzelf. Doordat Vera goed kan luisteren weet zij alles goed samen te vatten en hier vorm aan te geven. Door haar heb ik de juiste tools/handvaten om de regie over mijn leiderschap te behouden.

• Geholpen door: Vera de Kort

Margo heeft mij goed geholpen om beter inzicht te krijgen wat er bij mij past. Eigenschappen die ik als negatief zag heeft zij mij laten zien dat ze juist heel positief zijn. Ik hoop op een mooi vervolg van mijn carrière.

• Geholpen door: Margo Kitzen

Uitstekende coach die mij verder bracht

Vera, kan goed luisteren en observeert grondig op het moment dat ze stiltes laat vallen, waardoor ik dan weer ga beschrijven wat er in mij om gaat en zo ontstaat er een zinvol gesprek omdat ik bewust word van wat ik doe. Ook concreet stappen gezet wat betreft verbeteren werkomgeving en bewust maken van verschil tussen respect en ontzag. Als er dan ook nog wat synchroniciteit in voorkomt (cafe chris en de Bloemstraat) dan weet ik dat het een goeie match was. Vera beveel ik van harte aan!

• Geholpen door: Vera de Kort

In een korte tijd enorm veel inzichten opgedaan dankzij Annelies!

Annelies is een betrokken coach die meedenkt in de dingen waar ik tegenaan liep. Ze weet op de goede momenten de goede dingen te zeggen, en soms ook even niks te zeggen en mij het werk te laten doen. Al met al in een korte tijd een mooie ontwikkeling doorgemaakt door de gesprekken en opdrachten die aan bod kwamen. Annelies is erg enthousiast in de dingen die ze doet en dit heeft een aanstekelijke werking! Haar frisse blik heeft bij mij voor nieuwe inzichten gezorgd. Dank je wel!

• Geholpen door: Annelies Lambrechtsen

Ik heb gestructureerd mijn eigenschappen leren herkennen

Mijn coach heeft me goed begeleid door me te laten nadenken over problemen waar ik nu voor sta en door advies te geven om verder te komen. Het werkboek hielp om mijn eigenschappen goed voor ogen te krijgen, samen met de ontwikkelingscan. Vooral het eerste deel van het werkboek was erg goed, het latere deel bracht een stuk minder inzichten.

Afgestemd

Annerie heeft mij zeer kundig gecoacht tijdens de CarriereBoost. Ze gaf mij alle tijd en sloot perfect aan op mijn ervaring, behoefte en interesse. Volledig afgestemd op wat mij verder ging helpen. Ze luisterde goed en gaf bruikbare tips en adviezen. En we hebben ook erg gelachen!

• Geholpen door: Annerie de Lange-Kraan

Start was moeizaam daarna liep het goed

Contact eerste coach kwam maar niet van de grond. Bleek zij een andere baan te hebben. Tweede coach ging prima en klikte direct goed.

• Geholpen door: Birgit Snelleman

Leuk, leerzaam en super fijne coach

Naast dat dit een leuk traject was waarin ik meer te weten ben gekomen over digitale tools, was het ook een goede bewustwording in mijn eigen kwaliteiten en de dingen waar ik energie van krijg. Coaching door Leonie was super fijn en ze heeft me geholpen meer inzicht te krijgen & tot actiepunten te komen.

• Geholpen door: Leonie Gussekloo

Inspiratie

De coaching heb ik als zeer waardevol ervaren. Jolanda wist mij steeds te inspireren en daardoor kwam ik tot nieuwe inzichten. Daarnaast voelde ik mij echt gezien en voelde het contact persoonlijk. Ik ben heel dankbaar voor de gesprekken die we hebben gevoerd.

• Geholpen door: Jolanda van Velsen

Over Coachscore

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen. Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”