Snel en kundig

De gesprekken met mijn coach Elly Smits heb ik als zeer positief ervaren. Ze is kundig en geduldig en stelt goede vragen die mij inzicht geven. We hebben doelen voor het korte, maar ook langere termijn gemaakt.

• Geholpen door: Elly Smits

Sluit precies aan bij wat ik nodig had

Via via kwam ik hier terecht. Er ontbrak bij mij focus, helderheid en richting. Ik had het vertrouwen dat ik dat in dit traject zou kunnen krijgen. Jacqueline werd als coach aan mij gekoppeld. Fijne zienswijze en pakt het bij de wortel aan. Ik ben zelf erg visueel en gevoelsmens dus allerlei lastige termen uit analyses kan ik niks mee. Ze past dit aan op wat ik nodig had. In de laatste opdracht mocht ik een succesverhaal schrijven wat me enorm heeft gemotiveerd. Dit zetje, deze boost had ik nodig!

• Geholpen door: Jacqueline Versteeg - de Weerd

een cursus met veel extra's.

Mijn start bij talentfirst is wat rommelig verlopen, deels door communicatie over het stapbudget aanvragen en het starten met een andere cursus maar toen ik eenmaal de juiste cursus kon gaan volgen is de communicatie goed verlopen. Het platform is duidelijk en de coaching daarnaast bied veel extra inzichten. Cursus inhoudelijk merk je dat je online de basis krijgt, en met de live-dag er al wat dieper ingegaan wordt op stof als de groep daarvoor open staat. Al met al denk ik dat het de waarde van het stapbudget zeker waard is, maar vwb info is het wel echt de basis. de 3 coaching gesprekken welke in mijn ogen bonus waren, hebben mij bijzonder goed geholpen en verrast. Mijn coach Catelijne heeft echt goed geluisterd en afgetast waar ik hulp bij kan gebruiken en heeft mij daarop volgend fijne simpele opdrachten gestuurd om hier verder aan te werken. het was na 3x dan ook jammer dat ook daar een eind aan kwam.

• Geholpen door: Catelijne van der Hart

Fijne en duidelijke begeleiding die me heeft gebracht waar ik naar op zoek was.

Fijne coach, die de juiste dingen aangeeft waardoor je zelf aan de slag gaat met wat nodig is. De DISC en Talenten analyse maakt veel over jezelf helder en waarom je dingen wel of niet doet. Het talent first werkboek laat je goed nadenken over jezelf en maakt ook duidelijk hoe je je leven tot nu toe hebt geleefd en wat je kwaliteiten en valkuilen zijn. Daarnaast ga je visualiseren hoe het is als je je droom leeft. Heel waardevol.

• Geholpen door: Helene Amptmeijer

Prettige gesprekken en vernieuwde inzichten

Ik had behoefte aan een apk, waar sta ik, waar is nog achterstallig onderhoud, en wat kan dus beter, om meer te werken en leven om eejn manier die past bij mij. Daar ben ik in geholpen met vernieuwde inzichten. Waarvoor dank!

• Geholpen door: Mary Nap

Prettig persoon, goed gesprekken en kennis van zaken

Ik heb de 3 coachingsgesprekken met Mary als waardevol ervaren. Dankzij onze gespreken, aangevuld met verschillende rapportages van vragenlijsten, ben ik weer wat inzichten rijker en heb ik goede handvaten gekregen om de zoektocht naar een volgende baan voort te zetten.

• Geholpen door: Mary Nap

Een sprong naar mezelf en mijn droombaan!

Door het online CarrièreBoost traject en de coaching sessies met Elly heb ik hele duidelijke inzichten gekregen. Mijn doel was om mijn talenten te ontdekken en sterker in mijn schoenen te staan in mijn huidige baan en voor toekomstige banen. Zodat ik mijn eigen baan vorm kan geven en meer van mezelf kan laten zien in mijn job. Door het online traject heb ik inzichten gekregen in mijn eigen kunnen en heb ik ook nieuwe ontdekkingen gedaan doordat vrienden, familie en collega's betrokken werden. Het traject is super fijn op je eigen moment in te plannen en voldoet aan al mijn verwachtingen. De coaching sessies met Elly waren voor mij super belangrijk om te evalueren wat er nu echt speelt en waar ik behoefte aan heb in mijn werk. Ze stelde goede vragen en was persoonlijk maar zeer professioneel. Door de gesprekken heb ik nu tools en kan ik nu beter communiceren. Ik kan nu mijn verwonderingen uit spreken zonder dat ik me bezwaard voel, door handige tools deel ik nu meer van mijn kennis en heb ik vooraf bepaalt wat voor mij echt belangrijk is in een baan. Concreet heeft het mij gebracht dat ik nu op een veel betere plek aan het werk ga. Ontzettend bedankt!!!

Programma en Coach Vera de Kort zijn super

Het programma van Talent First met de drijfveren test, DISC analyse en ontwikkelingsscan waarin ook collega’s en anderen uit je omgeving jou feedback geven waren ontzettend nuttig voor mij en interessant. De gesprekken met coach Vera de Kort hebben mij heel veel gebracht, door haar duidelijke reflectie en inbreng heb ik een duidelijk beeld gekregen waar ik naartoe wilde en steengoede sollicitatiebrieven geschreven en sollicitatiegesprekken gevoerd om de volgende stap in mijn carrière te kunnen zetten.

• Geholpen door: Vera de Kort

Deskundig en betrokken persoon!

Via stap budget kwam ik in contact met Elly voor een carrière boost training. Vanaf het eerste moment voelde ik een klik. Ze ging me niet vertellen wat ik moest doen maar ze keek waar mijn passie ligt. Tijdens die gesprekken werd ook mijn angsten in het licht gezet.ik heb Elly ervaren als een betrokken en enthousiast maar vooral eerlijk persoon. Op die manier voelde ik me erg op mijn gemak zodat ik alles durfde te bespreken.

• Geholpen door: Elly Smits

Heel waardevol, confronterend, geen spijt!

Ik heb met Talentfirst samengewerkt inzake Carierre Boost programma. Ik beschouw het als een heel waardevol programma, dat me (voor) nu weer veel meer uit mijn comfortzone, bubbel en soms ook moedeloosheid heeft gehaald. Ik verwacht dat ik veel zaken ook zonder het programma door zal zetten (en/of voor het eerst ga doen) en wil iedereen die van plan is met ze samen te werken dit van harte aanbevelen. Let op: je bent en blijft schipper op je eigen schip en een coach is een spiegel: het vraagt echt zelfsturing en doorzettingsvermogen. Voor wie dat aan wil gaan: heel veel succes en plezier!

• Geholpen door: Michelle Klitsie

Moderne combinatie tussen online zelfstudie en coaching

Ik heb het aangeboden programma van Talentfirst als leerzaam en leuk ervaren. De combinatie van online modules, filmpjes, zelfstudie en de coachinggesprekken was verfrissend met voldoende afwisseling en diepgang.

• Geholpen door: Elly Smits

Het heeft mij veel inzicht gegeven in mijn talenten en drijfveren

Het Carriere Boost Programma heeft mij veel inzicht gegeven in mijn talenten en drijfveren, welke ik kan gebruiken in mijn verdere loopbaan.

• Geholpen door: Mary Nap

Fijne coaching met goede confrontatie

Ik vond het een fijn gesprek met Vera. Vooral haar confrontatie met mijn aandachtspunten vond ik top. Daar heb ik echt iets aan gehad. Daar had ze wat mij betreft eerder en dieper op in mogen gaan. Dan was de 7 waarschijnlijk een 8 geworden.

Waardevolle, bruikbare tips ontvangen

Vera is zeer deskundig en prettig om mee in gesprek te gaan. Ze neemt de tijd en je ervaart dat ze echt naar je kijkt en luistert. Ze vraagt goed door en biedt de juiste ondersteuning.

• Geholpen door: Vera de Kort

Waardevolle ervaring en inspirerend gesprek met bruikbare inzichten.

Goede en inspirerende coaching sessie gehad met Vera. Ze heeft de tijd genomen voor al mijn vragen en me uitgedaagd na te denken over de besproken topics. Daarnaast heeft ze me ook geholpen de vertaalslag te maken van de theorie naar praktische toepasbaarheid. Hierdoor kan ik echt wat met de inhoud van de trainingen in mijn werk praktijk. Kortom een hele positieve ervaring!

• Geholpen door: Vera de Kort

Hele fijne en lieve coach

Heel erg fijn om face to face te kunnen sparren met een coach. Ze was erg doortastend en behulpzaam. Ik had wel een andere invulling van het programma verwacht maar het was prima zo!

• Geholpen door: Harmke Schaart

Prima!

Deskundige Disc-en Drijfverentrainer in de persoon van Miriam van der Zee en een evenzo kundige coach in de persoon van Liesbeth Bouwhuis.

• Geholpen door: Liesbeth Bouwhuis

Dit traject met Vera was een echte eye opener!

Ik heb mijn coach sessies met Vera als erg prettig ervaren. Ik weet nu namelijk nog beter waar ik goed in ben en wie ik ben als persoon. Vera kwam met kritische vragen, mooie inzichten en tips. Ik heb er onwijs veel van opgestoken en ben blij dat ik met haar dit traject heb mogen belopen. Als ik in de toekomst weer een coach nodig heb, bel ik sowieso Vera.

• Geholpen door: Vera de Kort

Wat een inzichten; in mezelf en in communicatie met de ander

De cursus werd in een mooie opbouw aangeboden en was zeer compleet; de theorie die de basis vormde, de 1,5e dag online en om het nog persoonlijker en meer op maat te maken het 1:1 gesprek. Ik heb veel geleerd en kan dit direct toepassen in mijn werk en mijn privé!

• Geholpen door: Annerie de Lange-Kraan

Fijn coachingsgesprek met bruikbare tools

Ik heb met Vera een fijn gesprek gevoerd. Vera is een vriendelijke en duidelijke vrouw. Zij geeft goede uitleg en vraagt door waar nodig. Zij kon mij goed begeleiden bij mijn coachingsvraag. Ook gaf zij mij tijdens het gesprek bruikbare tips over hoe ik bepaalde zaken kon aanpakken.

Uitstekende inspirerende coach!

Vera is een bevlogen coach die heel hands-on en praktisch invulling geeft aan leiderschapscoaching. Ze luistert goed, stelt relevante vragen, prikkelt en pakt waar nodig door, alles om je dichter bij je kern te laten komen. Ze helpt je op een persoonlijke manier en met directe aanwijzingen en tips bij het nemen van leiderschap over jezelf, je carrière en je werk. Hierdoor kom je tot inzichten en kun je nog meer de regie nemen over jezelf en de keuzes die je maakt om volledig in je kracht te komen staan en je potentieel te benutten. Geheel geïnspireerd en met voldoende handvatten voor de praktijk sluit je de sessie af en kun je daar weer mee vooruit.

• Geholpen door: Vera de Kort

zinvol, leuk en inzicht gevend traject geweest

Ik ben blij dat ik het traject heb doorlolpen en dat daarvoor de mogelijkheid was vanuit de STAP subsidie. De testen geven verschaffen een goed en betrouwbaar beeld over je sterke punten en ontwikkelpunten, en geven daarbij inzicht hoe je je sterke punten kunt inzetten om je doelstellingen te bereiken. Verder een erg prettige en goede coach gehad, dank daarvoor!

• Geholpen door: Marleen van den Berg

Fijn en leerzaam traject met veel inzichten over mijzelf

De carrièreboost was een fijn traject met veel inzichten over mijzelf. Mijn coach Denise is erg aardig en luistert goed, ze stelt goede vragen en de gesprekken gaven mij verheldering. Zowel op carrièregebied als voor mijzelf als persoon was dit een leerzaam traject. Dank jullie wel!

• Geholpen door: Denise Brouwer

Een geweldige coach met een open blik en warme uitstraling.

In mijn traject heb ik meerdere coaching momenten gehad met Marleen. Ik heb het contact met Marleen als heel prettig ervaren. Ze heeft een open blik en een warme en positieve uitstraling. Marleen liet mij zelf (kritisch) nadenken, door het stellen van prikkelende vragen zonder oordeel.

• Geholpen door: Marleen van den Berg

Een hele inzichtelijke, leerzame ervaring

Ik heb mijn traject bij Talentfirst als heel fijn ervaren. De testen gaven meer inzicht in mezelf, de opdrachten zorgden ervoor dat ik op verschillende manieren naar mijn situatie keek en de gesprekken met mijn coach Helène gaven ruimte voor reflectie en praktische tips. De opdrachten over de toekomst vond ik heel leuk om te doen en heel inspirerend. Ik heb weer vertrouwen om stappen te ondernemen!

• Geholpen door: Helene Amptmeijer