Deskundig en betrokken persoon!

Via stap budget kwam ik in contact met Elly voor een carrière boost training. Vanaf het eerste moment voelde ik een klik. Ze ging me niet vertellen wat ik moest doen maar ze keek waar mijn passie ligt. Tijdens die gesprekken werd ook mijn angsten in het licht gezet.ik heb Elly ervaren als een betrokken en enthousiast maar vooral eerlijk persoon. Op die manier voelde ik me erg op mijn gemak zodat ik alles durfde te bespreken.

• Geholpen door: Elly Smits

Heel waardevol, confronterend, geen spijt!

Ik heb met Talentfirst samengewerkt inzake Carierre Boost programma. Ik beschouw het als een heel waardevol programma, dat me (voor) nu weer veel meer uit mijn comfortzone, bubbel en soms ook moedeloosheid heeft gehaald. Ik verwacht dat ik veel zaken ook zonder het programma door zal zetten (en/of voor het eerst ga doen) en wil iedereen die van plan is met ze samen te werken dit van harte aanbevelen. Let op: je bent en blijft schipper op je eigen schip en een coach is een spiegel: het vraagt echt zelfsturing en doorzettingsvermogen. Voor wie dat aan wil gaan: heel veel succes en plezier!

• Geholpen door: Michelle Klitsie

Moderne combinatie tussen online zelfstudie en coaching

Ik heb het aangeboden programma van Talentfirst als leerzaam en leuk ervaren. De combinatie van online modules, filmpjes, zelfstudie en de coachinggesprekken was verfrissend met voldoende afwisseling en diepgang.

• Geholpen door: Elly Smits

Het heeft mij veel inzicht gegeven in mijn talenten en drijfveren

Het Carriere Boost Programma heeft mij veel inzicht gegeven in mijn talenten en drijfveren, welke ik kan gebruiken in mijn verdere loopbaan.

• Geholpen door: Mary Nap

Fijne coaching met goede confrontatie

Ik vond het een fijn gesprek met Vera. Vooral haar confrontatie met mijn aandachtspunten vond ik top. Daar heb ik echt iets aan gehad. Daar had ze wat mij betreft eerder en dieper op in mogen gaan. Dan was de 7 waarschijnlijk een 8 geworden.

Waardevolle, bruikbare tips ontvangen

Vera is zeer deskundig en prettig om mee in gesprek te gaan. Ze neemt de tijd en je ervaart dat ze echt naar je kijkt en luistert. Ze vraagt goed door en biedt de juiste ondersteuning.

• Geholpen door: Vera de Kort

Waardevolle ervaring en inspirerend gesprek met bruikbare inzichten.

Goede en inspirerende coaching sessie gehad met Vera. Ze heeft de tijd genomen voor al mijn vragen en me uitgedaagd na te denken over de besproken topics. Daarnaast heeft ze me ook geholpen de vertaalslag te maken van de theorie naar praktische toepasbaarheid. Hierdoor kan ik echt wat met de inhoud van de trainingen in mijn werk praktijk. Kortom een hele positieve ervaring!

• Geholpen door: Vera de Kort

Hele fijne en lieve coach

Heel erg fijn om face to face te kunnen sparren met een coach. Ze was erg doortastend en behulpzaam. Ik had wel een andere invulling van het programma verwacht maar het was prima zo!

• Geholpen door: Harmke Schaart

Dit traject met Vera was een echte eye opener!

Ik heb mijn coach sessies met Vera als erg prettig ervaren. Ik weet nu namelijk nog beter waar ik goed in ben en wie ik ben als persoon. Vera kwam met kritische vragen, mooie inzichten en tips. Ik heb er onwijs veel van opgestoken en ben blij dat ik met haar dit traject heb mogen belopen. Als ik in de toekomst weer een coach nodig heb, bel ik sowieso Vera.

• Geholpen door: Vera de Kort

Wat een inzichten; in mezelf en in communicatie met de ander

De cursus werd in een mooie opbouw aangeboden en was zeer compleet; de theorie die de basis vormde, de 1,5e dag online en om het nog persoonlijker en meer op maat te maken het 1:1 gesprek. Ik heb veel geleerd en kan dit direct toepassen in mijn werk en mijn privé!

• Geholpen door: Annerie de Lange-Kraan

Fijn coachingsgesprek met bruikbare tools

Ik heb met Vera een fijn gesprek gevoerd. Vera is een vriendelijke en duidelijke vrouw. Zij geeft goede uitleg en vraagt door waar nodig. Zij kon mij goed begeleiden bij mijn coachingsvraag. Ook gaf zij mij tijdens het gesprek bruikbare tips over hoe ik bepaalde zaken kon aanpakken.

Uitstekende inspirerende coach!

Vera is een bevlogen coach die heel hands-on en praktisch invulling geeft aan leiderschapscoaching. Ze luistert goed, stelt relevante vragen, prikkelt en pakt waar nodig door, alles om je dichter bij je kern te laten komen. Ze helpt je op een persoonlijke manier en met directe aanwijzingen en tips bij het nemen van leiderschap over jezelf, je carrière en je werk. Hierdoor kom je tot inzichten en kun je nog meer de regie nemen over jezelf en de keuzes die je maakt om volledig in je kracht te komen staan en je potentieel te benutten. Geheel geïnspireerd en met voldoende handvatten voor de praktijk sluit je de sessie af en kun je daar weer mee vooruit.

• Geholpen door: Vera de Kort

zinvol, leuk en inzicht gevend traject geweest

Ik ben blij dat ik het traject heb doorlolpen en dat daarvoor de mogelijkheid was vanuit de STAP subsidie. De testen geven verschaffen een goed en betrouwbaar beeld over je sterke punten en ontwikkelpunten, en geven daarbij inzicht hoe je je sterke punten kunt inzetten om je doelstellingen te bereiken. Verder een erg prettige en goede coach gehad, dank daarvoor!

• Geholpen door: Marleen van den Berg

Fijn en leerzaam traject met veel inzichten over mijzelf

De carrièreboost was een fijn traject met veel inzichten over mijzelf. Mijn coach Denise is erg aardig en luistert goed, ze stelt goede vragen en de gesprekken gaven mij verheldering. Zowel op carrièregebied als voor mijzelf als persoon was dit een leerzaam traject. Dank jullie wel!

• Geholpen door: Denise Brouwer

Een geweldige coach met een open blik en warme uitstraling.

In mijn traject heb ik meerdere coaching momenten gehad met Marleen. Ik heb het contact met Marleen als heel prettig ervaren. Ze heeft een open blik en een warme en positieve uitstraling. Marleen liet mij zelf (kritisch) nadenken, door het stellen van prikkelende vragen zonder oordeel.

• Geholpen door: Marleen van den Berg

Een hele inzichtelijke, leerzame ervaring

Ik heb mijn traject bij Talentfirst als heel fijn ervaren. De testen gaven meer inzicht in mezelf, de opdrachten zorgden ervoor dat ik op verschillende manieren naar mijn situatie keek en de gesprekken met mijn coach Helène gaven ruimte voor reflectie en praktische tips. De opdrachten over de toekomst vond ik heel leuk om te doen en heel inspirerend. Ik heb weer vertrouwen om stappen te ondernemen!

• Geholpen door: Helene Amptmeijer

Krachtige sessie waarin ik weel inzichten over mezelf heb gekregen

Ik heb deze analyse en trainingssessie aangevraagd om meer inzicht te krijgen voor mijn volgende carrière stap. Intensieve sessie waarin snel naar voren wordt gehaald waar ik energie van krijg. Beschrijving van mijn sterke kanten. In 2 uur tijd is het wel heel intensief, maar erg waardevol.

Zeer, zeer fijn!

Erg fijn dat het Talentfirst programma bestaat! Het was voor mij wel een rollercoaster en ik heb hier en daar weerstand ervaren, maar gelukkig was mijn coach standvastig in het contact onderhouden wat mij zeker wel heeft geholpen om het met een zeer goed gevoel af te ronden. Oprecht blij dat ik het ben aangegaan, want het heeft mij zeker wel geholpen met mijn blinde vlekken in het licht te zetten en ik heb een goed beeld gekregen bij de vaardigheden die ik al bezit. Het programma heeft mij aan de hand van de opdrachten in combinatie met een zeer fijne betrokken coach positief getriggerd, waardoor ik rooskleurig naar de toekomst kijk.

• Geholpen door: Saskia Vos

Goede ondersteuning

Prettige ondersteuning vanuit de coach met goede uitleg over de verschillende analyse, zeker een aanrader als je jezelf wil ontwikkelen.

• Geholpen door: Monique Jongmans

Symphatiek, deskundig en resultaatgericht

Vera de Kort weet in de online coachingssessies een veilige, prettige sfeer te creëren waardoor ik me direct op mijn gemak voelde. Ze is naast een prettig persoon vooral deskundig, helder in haar communicatie en resultaatgericht. Ze kan zich makkelijk verplaatsen in mijn interesseveld en stelt de juiste vragen en zet me op een positieve manier aan het denken/werk.

Leerzaam en verhelderend

Na het volgen van de online trainingen DISC en drijfveren was het voor mij nog best lastig om de geleerde theorie ook toe te passen in de praktijk. Samen met Marinde hebben we mijn eigen scores bekeken en heeft ze uitleg gegeven over de verschillende uitslagen. Dat was heel leerzaam. Ook hebben we een praktische case besproken en daarbij heeft Marinde mij goed op weg geholpen. Ik ben erg te spreken over de manier van coachen en de rust die Marinde daarbij uitstraalt. Inhoudelijk is ze ook heel goed en dat helpt enorm.

• Geholpen door: Marinde van Loo

Praktisch, praktijk- en resultaatgericht, grondig!

Met Angela de Haan van Talentfirst besprak ik mijn DISC-profiel, Gedrags- en Drijfveren analyse. Zij gaf direct toepasbare handvatten voor de praktijk. Tot mijn verrassing, opende zij mijn ogen hoe ik mijn natuurlijke, persoonlijke drijfveren beter kon inzetten, zodat ik nog meer voldoening uit mijn werk kan halen en mijn doelen, zowel persoonlijk als zakelijk, met meer behoud van energie kan realiseren.

• Geholpen door: Angela de Haan

Van choas naar orde

Ben erg blij dat ik het Talentfirst traject heb mogen doorlopen met Vera de Kort als coach. Voor mij niet de eerste keer dat ik een traject rondom talenten en drijfveren doorloop, maar wel de beste. Waar voorgaande trajecten voornamelijk gericht waren op inzicht, is dit traject gericht op de toepassing in de praktijk. Voorheen zwerfde deze kennis en inzichten als losse puzzelstukjes chaotisch rond in mijn hoofd. Dit leidde tot een gevoel van onmacht, omdat ik niet wist wat er mee te doen en deze om te zetten naar de praktijk. Tijdens het uitwerken van de modules en voornamelijk in de sessies met Vera, zijn de puzzelstokjes beetje bij beetje op zijn plek gevallen met orde tot gevolg. Dit gaat mij zeker helpen in het vinden van werkgeluk!

Zeer prettige coaching!

Helene heeft me enorm geholpen. De inzichten die ze me heeft gegeven hebben me sterker gemaakt en rust gegeven. Mijn onzekerheden over m’n kunnen zijn omgezet in kansen in mijn huidige situatie. Bedankt Helene voor de leuke en leerzame coaching gesprekken. Je hebt me precies de juiste tools gegeven!

• Geholpen door: Helene Amptmeijer

Hele fijne en deskundige coach

Ik heb erg veel gehad aan zowel de training als de 1-1 coaching! Harmke weet op een positieve, enthousiaste manier je sterktes te benadrukken, geeft je zelfvertrouwen en richting in je loopbaan. Ook voelde ik mij erg op mijn gemak en voelde het heel vertrouwd. D.m.v. verschillende testen heb ik nu een goed beeld van mijn sterke kanten, drijfveren en communicatiestijl. Het was ook erg nuttig en verhelderend om deze testen door te nemen met een coach. Dit gaat me zeker verder helpen in mijn verdere carrière. De communicatie met Talent First verliep wat moeizamer. De coach die ik in eerste instantie toegewezen kreeg, was ineens gestopt en reageerde vervolgens nergens meer op. Uiteindelijk kreeg ik een nieuwe coach toegewezen en is alles vlot afgehandeld door Harmke.

• Geholpen door: Harmke Schaart

Over Coachscore.nl

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen. Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”