Afspraak gemaakt voor het plaatsen laadpaal. Deze is geplaatst als afgesproken. Bob werkt snel, is vriendelijk en kundig. Top gedaan!

Bedankt Jack!

Fijn bedrijf met hele goede service!

Vorig jaar zonnepanelen laten leggen door Bob Voermans en zijn team. Zowel de communicatie, het leggen van de panelen zelf en de aanpassing in de meterkast verliep precies zoals afgeproken en alles werkt zoals het moet. Bijna een jaar na installatie van de panelen, bleek er een kleine storing te zitten in -ik denk- een microinverter. Nog voordat ik de storing zelf had opgemerkt attendeerde Bob mij op deze storing en werd het dezelfde dag nog verholpen. Dat noem ik service!

Bedankt Roel!

Zeer tevreden!

Al eerder een opdracht geplaatst bij Voermans en na deze goede ervaring ook de laadpaal door Voermans laten plaatsen. Van begin tot eind een transparant en duidelijk proces, klantvriendelijk en deskundig. Daarnaast wordt er ook goed en professioneel werk afgeleverd.

Bedankt Niek!

Zeer tevreden over de plaatsing van mijn zonnepanelen!

Een prettig contact en in goede overeenstemming snelle en vakkundige plaatsing van mijn zonnepanelen. Top!

Bedankt Gonnie!

Snel, netjes en vakkundig!

We hebben meerdere offertes opgevraagd, door de gunstige prijs en na persoonlijk contact gekozen voor Voermans. De meterkast moest worden aangepast en dit is netjes en vakkundig gebeurt. Ook de zonnepanelen zijn goed en snel geplaatst. Er was een probleem maar dit is goed opgelost.

• Nazorg en Garantie

Voermans Elektro heeft de omvormer van onze zonnepanelen vervangen. Super tevreden over. Duidelijke communicatie en snelle dienstverlening. Ze nemen de tijd op locatie, zijn vriendelijk en oplossingsgericht. Ook een nette prijs/ kwaliteit verhouding. Een volgende keer zou ik ze zeker weer vragen. Dikke aanrader dus!

Bedankt Lidia!

Geweldig, aan te bevelen.

Duidelijke uitgebreide offerte met een stappenplan erin. Fijn in de samenwerking. Afspraken nagekomen. Mails worden direct beantwoord. Een zonnepaneel produceerde bij mij niet. Een dag later is dit opgelost zonder dat ik er thuis voor heb moeten blijven. Ik zal Voermans Electro zeker aanbevelen bij iedereen die zonnepanelen op zijn dak Will gaan leggen, maar ook voor ander electro werk.

Bedankt Pim!

Vlot en netjes

De voorkeur voor Voermans kwam doordat het bedrijf uit de buurt komt,en goeie recensies heeft en n extra keurmerk heeft. Er is prima werk afgeleverd voor zover ik er over kan oordelen. De panelen werden eerder gelegd als de oorspronkelijke planning was,dus dat is altijd fijn. De afwerking is netjes,en via de mail kreeg ik snel antwoord op vragen die ik nog had.Dus alleen maar positief naar mijn mening.

Bedankt Els!

Duidelijke offerte. Snelle levertijd en binnen een paar uur klaar. Netjes alles gemonteerd. Mails werden snel afgehandeld, en de gemaakte afspraken nagekomen. De aftersales is ook top.

Professioneel

Duidelijke offerte. Acceptabele levertijd. Op de afgesproken tijd aanwezig en snelle installatie. Enige minpunt was dat de bus van de installateur nogal wat olie heeft gelekt op de oprit.

• Nazorg en Garantie

Netjes, vriendelijk en kwalitatief goed

Goede en uitgebreide offerte met heldere animaties. Wij hebben 10 panelen afgenomen en vervanging van de groepenkast. Was in een ochtend uitgevoerd. Alles netjes achtergelaten. Mails werden snel afgehandeld, en gemaakte afspraken prima nagekomen.

Bedankt Joost!

Snel en professioneel

Goede, duidelijke offerte. Snelle levertijd en het werk, 12 panelen en aanpassing meterkast, was binnen een paar uur klaar. Mails werden snel afgehandeld, en gemaakte afspraken prima nagekomen.

Bedankt Ton!

Goed en geheel volgens afspraak geleverd

Mijn zonnepanelen zijn vakkunding, erg snel en volgens afspraak geleverd. Ik ben tevreden!

Bedankt Tom en Laura!

Snelle en vakkundige levering

Zeer tevreden over Voermans Elektro. Snel offerte gestuurd, nette communicatie over inplannen van het project. geplaatst conform afspraak. Meedenken met de klant over trekken kabels door het huis en levering van materiaal voordat installatie op het dak is gedaan.

Vakkundig, professioneel, eerlijk

Na een goed en eerlijk advies voor Bob Voermans gekozen. Bob en zijn enthousiaste team hebben de 9 zonnepanelen en omvormer vakkundig, snel en perfect geïnstalleerd. Aanrader !

Bedankt Wilfried!

Top service voor een nette prijs

Bob is goed bereikbaar, duidelijk en snel. Een zeer vriendelijk en professioneel team heeft in een paar uurtjes de klus geklaard. 2 nieuwe meterkasten en 8 zonnepanelen. Hulp ook bij het aanmelden van de panelen. Wij zijn zeer tevreden, Fons en Dorien

Bedankt Dorien!

Levert zeer goed werk

Uitermate tevreden met superstrak geplaatste zonnepanelen. Goede communicatie met eerlijke adviezen. Eerder heeft Bob al mijn meterkast vervangen en een laadpaal geïnstalleerd. Ook dit was zeer vakkundig gedaan.

Vakwerk

Als oud collega ken ik Bob al een paar jaar en kan zeggen dat Voermans Elektro vakwerk aflevert. Bob heeft samen met zijn monteur Kjell bij ons een complete installatie van 10 zonnepanelen met omvormer geïnstalleerd en ook de meterkast hiervoor aangepast. Bob en Kjell, bedankt voor de mooie installatie ziet er strak uit. Mocht er nog iemand interesse hebben zal ik zeker jullie aanbevelen. Geert Visschedijk.

Vaardig en gezellig team

De zonnepanelen plaatsen en het vervangen van de de meterkast zijn snel en deskundig uitgevoerd. Alles werkt perfect.

Bedankt Rob!

Professioneel advies en plaatsing zonnepanelen

Plaatsing van 11 zonnepanelen, goed advies, goede prijskwaliteit verhouding en klantvriendelijk personeel, netjes gewerkt.

Bedankt Monique!

Heel erg tevreden

Alles is goed verlopen, zeer netjes gewerkt. Top communicatie Wij zijn zeer tevreden

• Nazorg en Garantie

Alles zeer goed en netjes verlopen.

Mijn grootste zorg was om de omvormer en de bijbehorende bekabeling netjes weg te werken. Bob komt thuis adviseren en samen hebben we bepaald hoe het gemaakt zou worden. Goed (technisch) advies, goede prijs, vakwerk en aardige collega's! Bob Voermans is een aanrader.

Top ervaring!!!

Voermans Elektro heeft bij ons 19 zonnepanelen geïnstalleerd. Dat hebben ze erg netjes en secuur gedaan, vriendelijke monteurs en vooral goed geïnstalleerd. Een echte aanrader!

• Nazorg en Garantie

Mijn ervaring met Bob voermans is uitstekend

Mijn ervaring met Bob voermans is uitstekend. Hij leverd alles netjes af en ruimt ook alles op. Hij moet nog een keer terug komen voor een perilex aansluiting te maken. Dit kon niet in 1 keer want de oude keuken stond er nog. Dus binnenkort weer een telefoontje naar hem want dan weet ik zeker dat het goed en netjes gemaakt word.

• Nazorg en Garantie

Jonge enthousiaste kundige ondernemer. Keurig werk afgeleverd voor een eerlijke prijs.

Na de aanschaf van een elektrische auto in maart 22, hadden we een laadpaal nodig en ook zonnepanelen. Wij wisten niet waar we moesten beginnen maar door goede mond op mond reclame van buurtbewoners zijn we in contact gekomen met Bob. Fijne jonge enthousiaste zelfstandige ondernemer, die ons van A tot Z alles uit heeft kunnen leggen en het was voor ons direct duidelijk, dat de opdracht naar Bob Voermans zou gaan. Dank je wel voor de snelle plaatsing van de laadpaal en zonnepanelen.

Bedankt Jolanda!

Zoggelstraat 9 5404 NC UDEN

Over Voermans Elektro

Je kunt bij ons terecht voor het installeren van zonnepanelen, thuisbatterijen, laadpalen en het vervangen/aanpassen van groepenkasten. Met een ruim aantal jaren ervaring als gediplomeerd elektricien voorzien wij mensen van elektronisch maatwerk. Het is ons doel jou als klant gelukkig te maken en optimaal te luisteren naar je vraag. Wat wij belangrijk vinden? Het vertrouwen verdienen van onze klanten. Daarom vragen wij geen gestoord hoge bedragen en denken wij mee met jou als klant. Want niemand wil meer betalen dan nodig is, toch?

Over Techniek Nederland