Coaching met handvatten voor het leven

Van Suzanne kreeg ik praktische tips en inzichten over mijn handelen en valkuilen. Ik heb hier zowel op het gebied van werk als in mijn privéleven veel aan! Bedankt voor de gesprekken en het doorvragen!

• Van welke dienst heb je gebruik gemaakt? Coaching

Zinvolle en leerzame coaching sessies

Door de coaching sessies bij Suzanne kan ik op een andere manier naar mijn situatie kijken. Dit geeft veel rust en biedt voordelen op vele gebieden. Zowel werk als privé gerelateerd. De tips en trucs van haar bieden mij houvast in lastige situaties. Daarnaast zijn het leuke en boeiende sessies. Ik ben er dan ook van overtuigd dat je door deze coaching sessies en de daarbij behorende oefeningen zelfs op 50+ leeftijd een persoonlijke groei kan realiseren.

Terug naar de basis

In het traject dat ik met Suzanne doorlopen heb, is voor mij helemaal duidelijk geworden waar ik voor sta en waar ik voor wil gaan. Het was heel prettig om zowel in het gehele traject, maar ook bij aanvang van iedere bijeenkomst eerst de druk van alledag los te kunnen laten en in verbinding te komen met mezelf. Van hieruit heb ik mooie inzichten op mogen doen, waar ik mee verder kan. Het merendeel van de bijeenkomsten heeft zich buiten afgespeeld, dat heb ik als erg prettig ervaren. Ook de verschillende werkvormen die hebben geleid tot mooie inzichten zijn me goed bevallen. Daarnaast is Suzanne gewoon een heel prettig persoon: rustig, respectvol en heel prettig om mee 'te werken'.

Scherpe geest

Suzanne luistert goed naar je en zet je door haar to-the-point vragen aan tot nadenken en vooral ook voelen. Met mijzelf aan het stuur en Suzanne als bijrijder ben ik een stuk verder gekomen dan alleen.

Warme en betrokken coach

Ik ervaar Suzanne als een zeer betrokken en warme persoonlijkheid. Ze draagt haar kennis en wijsheid over met haar geheel eigen lichtheid en humor.

• Betrokkenheid

Een feestje voor lichaam en ziel.

Met enige regelmaat laat ik mezelf verwennen met een marma massage door Suzanne. Het is altijd fijn aankomen in de rustige ruimte waar de fijne zachte liefdevolle en vriendelijke energie van Suzanne heerst. Suzanne neemt altijd even de tijd om me te laten landen, soms met ademhalingsoefeningen omdat ik nogal een stuiterballetje kan zijn. Als mn energie rustig is mag ik neerstrijken op de voorverwarmde massagetafel, waar Suzanne zorgt voor een rolletje voor onder de knieën en me extra toedekt en inpakt met dekens. Waarna ze een prachtige mantra voor me gaat zingen voordat ze aan de Marma massage start. Dit is al vollop verwennerij op zich en t hoofdgerecht moet nog beginnen. De marma massage zelf is zacht, liefdevol en voelt heel ontspannen en fijn aan en zorgt bij mij voor heerlijke lichamelijke, geestelijke en energetische reiniging en ontspanning die ik dagen later nog met me mee mag dragen. Na deze heerlijke sessie krijg ik altijd ruimschoots de tijd (en een lekker kopje thee) om me weer voor te bereiden op t dagelijks leven.. En dat dagelijks leven gaat ineens veel relaxter en ontspannen. Zo heerlijk, absoluut een aanrader!

Ontspanning

Tijdens en (dagen) na een marma behandeling van Suzanne ervaar ik ontspanning en rust. Ik heb ook het gevoel dat ik daarna beter (dieper) slaap. Ik zie marma als één van de dingen die ik kan doen om mijn lichaam en geest gezond te houden. Dankjewel, Suzanne!

• Coaching N.v.t.
  • Betrokkenheid

Ik heb bij Suzanne meerdere keren een Marma behandeling gehad, waar ik met een fijn gevoel op terug kijk. Zij is professioneel en een zeer fijn persoon, je voelt je gelijk op je gemak. Ze krijgt van mij een 10 plus.

• Betrokkenheid

Met veel aandacht en professie creëert Suzanne ontspanning

Regelmatig ga ik op de marma tafel bij Suzanne, geeft rust en ruimte!

Totale ontspanning…!

Als Suzanne begint met haar gezongen mantra is het ME-moment begonnen. De behandeling is zo rustgevend door de zachte aanraking van de marma-punten, dat de ontspanning na afloop echt compleet is. Dan nog even afsluiten met een kopje komijnthee en ik kan er weer helemaal tegen. Als herboren!

• Betrokkenheid

Ik raad het iedereen aan!

Suzanne beschikt over enorm veel mensenkennis en dat weet ze goed te combineren met haar kennis van de verschillende behandeltechnieken. Haar oprechtheid en enthousiasme zal met 99,9% van haar klanten een erg goede match zijn. Na een gesprek en een behandeling voel je je weer heerlijk ontspannen en heb je weer wat handvaten om je eigen welzijn te verbeteren.

• Betrokkenheid

Suzanne gaf mij het zelfvertrouwen voor verandering

Ik zat niet lekker in mijn vel, ik wist niet meer waar ik blij van werd. Met Suzanne ben ik op onderzoek uitgegaan naar mijn kernwaarden en drijfveren, dingen waar ik blij van word. Het opende deuren die ik niet voor mogelijk hield. Suzanne keek verder dan mijn hulpvraag en dat heeft mij veel gebracht. O.a. een baan die mij energie geeft in plaats van alleen maar vraagt. Die stap had ik zonder Suzanne nooit kunnen/willen/durven zetten. Het contact heb ik als persoonlijk, hartelijk en warm ervaren. Dankjewel Suzanne!

• Betrokkenheid

Luisterend oor, niet oordelen maar aan het denken gezet worden.

Fijne coach, rustig, zet je aan het denken. Ontspannen sfeer, divers, ben zeer tevreden!

• Betrokkenheid

Coaching waarbij je snel tot de kern komt

De coachgesorekken met Suzanne waren open, veilig en diepgaand. De coachstijl bracht me telkens snel tot de kern van mijn vraag en wat ik daarin nodig had.

Super positieve ervaring!!

Ik begaf mij op mijn werk in een moeilijke situatie en toen heeft Susanne mij op een zeer deskundige en mooie positieve wijze geholpen om betere keuzes te maken.

• Betrokkenheid

Fijne ervaring gehad, er is echt gekeken, geluisterd en gehandeld naar mijn persoonlijke vraag.

Inzicht gekregen hoe om te gaan met bepaalde situaties. Prettige gesprekken gehad met praktische tips.

Betrokken & Praktisch

Suzanne heeft mij haar warme persoonlijkheid in staat gesteld het beste uit mijzelf te halen. Mede door haar praktische insteek kon ik echt stappen maken.

Kado!

Gecoacht worden door Suzanne is het mooiste kado wat je jezelf kunt geven!

Zeer kundig en creatief

Suzanne gebruikt als coach de elementen om je inzicht te verschaffen in je eigen handelen en belemmeringen. Ze luistert erg goed en pakt de zaken die worden besproken direct aan/op, vaak op een creatieve wijze. Ze biedt in contact met de hulpvrager zeer heldere inzichten in het eigen functioneren en laat je zelf de conclusie trekken wat je daar eventueel mee kunt doen. Ze is bescheiden en dringt zich niet op.

• Betrokkenheid

Precies inspelend waar ik behoefte aan had

Suzanne is een betrokken coach, die precies de vinger op de juiste plek weet te leggen. Ze is betrokken, inspirerend en weet haar advies af te stemmen op wat er op dat moment nodig is. Ik heb veel aan de coaching en trainingen gehad.

Over Suzanne Wohrmann Training & Coaching

Omdat je Mind ertoe doet! Een gezonde mind verlaagt stress, verhoogt je vitaliteit en zorgt voor een betere balans tussen werk en privé. Ons leven is druk, en als je binnen die dynamiek kunt ontspannen, komen je talenten pas echt tot bloei. Ik ben Suzanne Wohrmann, trainer en coach met meer dan 20 jaar ervaring in zelf- en mindmanagement. Met grote betrokkenheid en bezieling help ik mensen het beste uit zichzelf te halen. Mijn aanpak is inspirerend, professioneel en praktisch. Ik verzorg coachingsprogramma’s bij (internationale) bedrijven, publieke organisaties en universiteiten. De mogelijkheden variëren van meerdaagse trainingen tot workshops tot persoonlijke sessies. Altijd in overleg en afgestemd op de behoefte. Een leven lang leren! Dat is mijn motto. Ik ben namelijk altijd nieuwsgierig en wil mezelf continu ontwikkelen. En ik help graag anderen om dat ook te doen. Eigenlijk breng ik al heel mijn werkzame leven mensen in beweging, eerst als docente Bewegingsonderwijs en vanaf 2001 als trainer en coach. Wat ik vaak hoor is dat ik inspirerend en enthousiasmerend ben, kennis van zaken heb en authentiek ben.