Zeer betrouwbaar bedrijf

Mag met recht premium pre-owned genoemd worden. De auto die wij hebben aangeschaft voldeed absoluut aan de classificatie premium. Ook de service achteraf is zeer goed.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • De aan u gegeven uitleg van de werkzaamheden, factuur, offerte en/of uw nieuwe auto?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Nee

Zeer klantvriendelijke organisatie!

Eerste keer dat ik een auto heb gekocht bij dit onderdeel van de Driessen Groep. En dat is heel goed bevallen! Zeer open communicatie met Wilbert van de Burgt, een heel prettig, klantgericht persoon die zeer veel vertrouwen wekt. Zou het eenieder aanraden heir je nieuwe (gebruikte) auto aan te schaffen.

Voortreffelijk geholpen!

Zeker weer voor een volgende keer! Eerlijke informatie. Zeer vriendelijk geholpen! Uiterst tevreden!

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? N.v.t.

Klantvriendelijk niet opdringerig

Vorige week hier een Mercedes mogen kopen met pas 59.000km. Zeer gelukkig mee prachtige wagen en goed geholpen! Ook na 1 week bezit van de auto netjes gebeld door de verkoper of de auto nog beviel en alles naar wens was. Echter waarom geen 10? Ik heb zelf geen garantie pakket gekocht omdat ik het niet nodig vond. En je koopt bij Driessen Premium een premium auto. Dus je vertrouwd erop dat het bij de inkoop en aflevering wel volledig is gecontroleerd en alles in orde is. Maar de touchpad van mijn auto werkt niet. Dit ook ter sprake gebracht maar werd niet naar geluisterd. Ook laten uitlezen bleek al een fout die eerder geregistreerd stond in de systeem al voor mijn aankoop datum. Jammer maar het mag de pret van me nieuwe auto niet bederven. Of ik er nog terug kom of aanraad bij vrienden en familie dat weet ik helaas niet.

• Het nakomen van de met u gemaakte afspraken?
  • Wenst u dat er contact met u opgenomen wordt naar aanleiding van deze review? Ja

Helemaal top!

Wat een goede service hebben ze hier. Ze denken echt met je mee en weten precies waar ze het over hebben. Ik ben heel blij met mijn aankoop en kom zeker terug!