Zoals altijd

Super geregeld.

Prima geregeld

Ik vind het fijn als ik een schade meld en het dan ook snel in behandeling genomen word. In dit geval is ook alles gelukkig vergoed.

Snel en duidelijk

Na een schademeldingen kreeg ik meteen info over te verstrekken gegevens. Enige tijd later vroeg men om een aanvulling met duidelijke vraagstelling. Kort daarna ontving in bevestiging van de afhandeling. Keurig geregeld.

Snel goed en betrouwbaar

Prima snelle en goed geregelde schade afhandeling van onze auto.Voor mij belangrijk dat je op kantoor persoonlijk contact kunt hebben.Dit vind ik prettiger dan via telefoon of internet.Pluspunt voor de Jong & Tump.

Zij staan mij goed te woord

Het probleem zijnde bonnetjes

korte lijnen

Prima afgehandeld

Er was bij mij ingebroken en heb daarna de Jongh en Tump gebeld. Een hele lieve mevrouw vertelde dat ze een schade formulier zou sturen enz , daarna is er een een meneer gekomen en heeft alles met mij door gepraat. Alles werd keurig behandeld en later kreeg ik het bedrag gestort. Dik tevreden

Super goed

Meelevend duidelijk snel

Goed bereikbaar en behulpzaam

Netjes afgehandeld en goed geïnformeerd

Alles is keurig af gehandeld

Ik ben keuring geholpen door de dame die de zaak heeft af gehandeld.

Altijd keurig en korect geholpen

Geen probleem bij afhandelen schade.

Prima Dienstverlening

Telefonisch altijd deskundige benadering. Kijk Cor blijft mijn favoriet. Geintje. Voel me goed bij jullie Kantoor. Hoop zo weinig mogelijk jullie te bellen. :) Simon Rijser

De Noord 13

1452 PS Ilpendam

Over De Jong & Tump

De Jong & Tump is hét adres voor al uw financiële zaken. Vanuit ons kantoor in Ilpendam adviseren wij u graag over verzekeringen en andere financiële zaken. Met een nuchtere Noord-Hollandse blik en behulpzame aard stellen onze adviseurs alles in het werk om u van onafhankelijk, deskundig advies te voorzien. Altijd met het oog op het aangaan van een langdurige samenwerking. Zo kunt u er bij de Jong & Tump op vertrouwen dat uw financiële zaken goed geregeld zijn.

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.