Super snel afgehandeld!

Na melding van schade als gevolg van een lekkage werd er zeer snel een afspraak gemaakt voor bezoek van een schade-expert. Deze afspraak vond binnen een week plaats, waarna de afwikkeling van de claim ook in 3 dagen was geregeld.

Goed en plezierig afgehandeld. Veel werk uit handen genomen.

Bedankt voor de goede dienstverlening

Heel erg tevreden

Vriendelijk, snel, deskundig personeel! Beste verzekeraar wat mij betreft.

Vlotte zorgvuldige afhandeling

Na het melden van de waterschade kreeg ik meteen een schadeformulier en instructies. Binnen heel korte tijd was alles afgehandeld en het bedrag op mijn rekening gestort. Fantastische service.

Schade gemeld en binnen 1 week alles geregeld top service met dank aan Bram en Mustafa.

Aansprakelijkheid

Mijn ervaring was erg positief, ik deed n beroep op onze aansprakelijkheidsverzekering en alles werd snel afgehandeld, veel dank hiervoor

Excellent

Er wordt direct gereageerd op mijn verzoek op een adequate manier

Geen poespas, snel antwoord op mijn vraag en even zo snelle afhandeling van de schade

Zoals beschreven snelle afhandeling

Super makkelijk en attent

Geen bureaucratie, geen poespas, snelle attente service, alles liep zoals aangekondigd. Perfect!

Vlot en to the point

Vakkundig en snelle afhandeling

Het in behandeling nemen van de schade ging heel snel en ook de uitbetaling was binnen een week gedaan. Fijn contact gehad met Mustafa. Dik tevreden hoe dit is opgepakt!

prima afgehandeld

vlot en prettig in communicatie en service

prima afhandeling, zelfs boven verwachting!

tegenpartij claimde schade. Frissia heeft zelfs smarte schade uitgekeerd. Data was m.i. boven verwachting.

Niets om aan te merken

Frisia personeel dacht met mij mee en gaf mij een een gevoel een serieuze partner te zijn

annulering reis/huur schiermonnikoog wegens covid-ziekte

mijn schadeclaim agv annulering huur is vlot en naar wens afgehandeld

Snelle adequate afhandeling.

Na de reparatie van een grote ster in de voorruit van mijn auto restte nog de declaratie van de kosten bij de verzekeraar. Eén mailtje met Frisia was voldoende. Het werd geregeld! Fantastisch.

Er was in eerste instantie een misverstand over waar de schade gerepareerd moest worden, met een hoog eigen risico tot gevolg. Na overleg met Frisia is dit naar volle tevredenheid opgelost. De persoonlijke aandacht en het goede contact heb ik als zeer prettig ervaren.

Mijn schade is netjes, snel en goed afgehandeld.

Javastraat 1 2585 AA Den Haag

Over Frisia Verzekeringen

Frisia Verzekeringen is uw adres voor alle financiële zaken. Al meer dan 40 jaar behartigen wij de belangen van onze relaties op gebied van verzekeringen, hypotheken en pensioenen. Door continu te werken aan de band met onze klanten bouwen wij aan een duurzame lange termijn relatie waarbij onze adviseurs altijd voor u klaar staan. Persoonlijke, kwalitatieve en complete ondersteuning, daar kunt u bij Frisia op rekenen.

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.