Fantastisch!

Dit is nog eens een bedrijf. Ideale communicatie, vakkundig, snel, en schoon. - Zoeken naar de ideale oplossing voor jou als Klant. - Uitstekende prijs / kwaliteit. Ook keuze mogelijk voor budget optie. - Meterkast wordt keurig verzorgt. Netjes, vakkundig. - Leidingen waar mogelijk uit het zicht. Gaten boren in overleg. - Geen vuile schoenen in huis. Mobiele stofzuiger. - Werken hard. Zijn pas klaar als wij tevreden zijn, en als alles werkt. Heel fijn, Dank jullie wel.

Zonnepanelen + installatie laten doen door dit bedrijf. Mannen werken heel netjes. Panelen liggen mooi strak op het dak, alles conform afspraak. Dik tevreden

Klantvriendelijk en zeer goede service

Ze hebben uitstekend werk geleverd en de nazorg was zeer goed. Ze bleven in contact om te vragen of alles naar wens was en als er iets niet klopte kwamen ze het gelijk oplossen.

Professionals

Dit is wat je verwacht van een leverancier en leveren eigenlijk meer. Solar daktechnique is een professionele installateur van zonnepanelen en E werkzaamheden. Vanaf het eerste moment direct contact waarin vertrouwen en wensen worden gewekt. Tijdens opname een eerlijk advies met do and donts maarde wensen van de klant niet uit het oog verliezen. Zonnepanelen en vervanging meterkast gericht op een toekomstige uitbreiding was de opdracht. Een correcte prijs met snelle levering. Op de afgesproken dag voor uitvoering lag ik door prive omstandigheden in het ziekenhuis. Na telefonisch contact gaven zij de garantie dat het afgesproken werk zonder zorgen tot in de details zouden worden uitgevoerd. En niets is minder waar en een bos bloemen voor mijn herstel toe. Met recht kan ik dit bedrijf en team aanbevelen.. Service: Elektrisch paneel vervangen of upgraden

Energiek!

Ideale service van deze heren mogen ontvangen. Kwalitatieve zonnepanelen en mooi vakwerk verricht. Hulde heren!

Voldoet aan mijn verwachtingen.

Ik kreeg goed advies waardoor ik snel mijn voorbereiding kon treffen. Ik heb 11 panelen laten plaatsen. Plaatsing en installatieging ook heel snel. Alles werkt naar behoren dus ben tevreden.

Beter kan niet!

Goeie gasten. Normale prijs. Weten waarover ze praten. Kortom… een aanrader!!!

Na dat ik S.D. gebeld had direct een afspraak gemaakt voor het eind van de week. Ze stonden precies op tijd bij mij op de stoep. Daarna gekeken wat nodig was om de zonnepanelen te installeren. Ik kreeg binnen een week 2 offertes waar ik uit kon kiezen en nadat ik voor mij de beste had gekozen zijn ze volgens afspraak geïnstalleerd. Keurig werk afgeleverd. Ik zou het de volgende keer zo weer doen.

Professioneel en betrokken

Uiterst betrokken en vakkundig te werk gegaan, afspraken netjes nagekomen en service achteraf ook uitmuntend. Nogmaals bedankt.

Top kwaliteit!

De medewerkers van Solar Daktechnique hebben uitstekend werk geleverd. Zij werken nauwkeurig, veilig en netjes. De medewerkers zijn erg vriendelijk en luisteren naar de wensen van de klant en werken hier naar toe. Solar Daktechnique is zeker aan te raden.

Snel, vakkundig en vriendelijk

Konden snel helpen met het afhalen en herinstalleren van de zonnepanelen. Dit is vakkundig gebeurd. Ze liggen er nu zelfs netter op dan voorheen!

De perfecte klantervaring!

Een bedrijf wat doet wat het zegt te doen. Zij denken met je mee en zoeken naar de beste opstelling. Het zijn zeer vriendelijke mensen die plezier hebben in het werk wat zij doen.

100% tevreden over de zonnepanelen van Solar Daktechnique

Op 30 oktober 2021 heeft Solar Daktechnique bij ons zonnepanelen gelegd. Zeer vakkundig en alles netjes verzorgd, in korte tijd. 100% tevreden en aan ieder aan te raden. Chapeau voor dit bedrijf.

Kwaliteit kwaliteit kwaliteit

Als je kwaliteit wilt moet je bij deze heren zijn.

Zeer professioneel bedrijf en een bedrijf die kwaliteit levert.

Een bedrijf wat zeer professioneel te werk gaat. Vanaf eerste kennismakingsgesprek tot einde van de uitvoering. Ze denken graag met je mee en zoeken naar de juiste oplossing en betaalbare oplossing. Ze zijn zeer vriendelijk.

Zeer correct

Afsprakengoed nagekomen, betrokken en zeer vriendelijk. Zeer goede service

Top werk verricht

Uitstekend!

Team van drie personen, alle drie zijn vriendelijk, snel en kwalitatief. Zeker aanrader!

Goede service en verstand van zaken

Goed, snel en vakkundig.

Top team super service

Van begin tot eind keurig verlopen en de plaatsing inclusief uitleg ging vakkundig. Super tevreden over de service, ook na de installatie

Uitstekende service en zeer professioneel

Solar Daktechnique werkt vanaf het begin tot het einde zeer klantgericht. Alles wordt duidelijk uitgelegd en er wordt goed geluisterd naar al je wensen! Er wordt snel en vakkundig gewerkt. De monteurs weten waar ze bezig mee zijn! Kortom, ik raad Solar Daktechnique zeker aan!

Sandtlaan 36, F7

2223 GG Katwijk aan Zee

06 21994966

Over Solar Daktechnique

Solar Daktechnique is een jong en gedreven bedrijf. Wij staan voor kwalitatieve producten, sterke communicatie en een duurzaam leven. Ons team bestaat uitsluitend uit gecertificeerde professionals. Wij helpen u bij het leveren, monteren en onderhouden van zonnepanelen en laadpalen.