Goed geholpen!

Snel iemand langs voor opname Snelle en duidelijke offerte Uitvoering op korte termijn Communicatie verliep soepel Werkzaamheden snel en netjes uitgevoerd

Goed bedrijf

Wensen besproken, vervolgens heldere offerte ontvangen. Levertijd was 12 weken maar ze belden tussendoor of ze eerder konden komen. Vriendelijke installateurs met verstand van zaken. Eigenlijk geen verbeterpunten te noemen.

Keurig vakmanschap en perfecte montage

De monteurs waren hier keurig op tijd. Wisten precies wat ze moesten doen en deden dit zeer vakkundig. Daarna hebben we een uitgebreide beschrijving gehad wat er gebeurd was en alles is keurig afgehandeld. Kortom vakmanschap!

Deskundig en vriendelijk

Erg deskundige mensen en vriendelijke service. Ze denken goed mee en bieden een scherpe prijs. Zeer tevreden met de panelen!

Goede kwaliteit en goede service

Afgelopen december hebben ze de zonnepanelen geplaatst. Goede prijs kwaliteit en het contract ging prima. Alles word in overleg gedaan. En binnen een halve dag liggen ze op het dak. Dan kunnen ze gelijk gebruikt worden. Ze worden aangemeld bij het netwerkbeheerder. Ze weten wat ze doen en zijn ervaren in het plaatsen. Professioneel bedrijf. Super te vreden. Een aanrader solardaktechnique bedankt.

Na offerte zeer snel gelegd nette aardige jongens, afwerking prima

Professioneel en vakkundig!

Het reden waarom wij voor Solar Daktechnique hebben gekozen is hun manier van presenteren. Stralen van professionaliteit en kennis die zij over het product hebben zijn maar een paar noemenswaardige redenen. Dit is na het installeren van het zonnepanelen ook gebleken. Wij zijn erg tevreden met onze keus en hebben Solar Daktechnique aan de rest van onze kennissen voorgesteld.

Goede prijs! Zeer netjes gewerkt! Goed overleg voordat de panelen geplaatst werden!

Zeer tevreden! Ik za jullie aan iedereen aanbevelen.

Vakmensen

Binnen 6 weken nieuwe zonnepanelen! Oude panelen gedemonteerd en nieuwe geïnstalleerd in 1 dag! Kwamen met 4 man sterk, vriendelijk, vakkundig, en netjes. Alles volgens afspraak! Heel blij met deze mannen!

Vakmanschap

Heel beleefde, hardwerkende mannen op mijn dak. Overleggen alles, een aanrader!

Binnen 1 middag klaar, netjes gewerkt, goede adviezen, kwaliteit en prima service

Snelle levering, scherpe prijs en goede service. Duidelijke communicatie

Gisteren zijn de zonnepanelen geplaatst door Ozan en zijn collega’s. Hele aardige mannen, kundig en snel. Werken netjes. De communicatie vooraf verliep soepel en duidelijk. Er werd goed met ons meegedacht. Er was een hele snelle plaatsing mogelijk tegen een goede prijs (echt onderscheidend tov andere bedrijven!!). Dank jullie wel!

Geweldig! Wat een snelheid, duidelijke communicatie en fantastische uitvoering van het werk.

Ik kan alleen maar positief zijn over mijn ervaring met Solar Daktechnique en zijn installateurs. Op 23 september 2022 een contactformulier ingevuld en op 19 november 2022 lagen de zonnepanelen al te 'shinen'! Er is veel moeite gedaan om de bekabeling zo aan te brengen dat deze bijna niet zichtbaar is. Ook de zonnepanelen zelf liggen mooi strak op het dak. Fijn dat de installateurs - in deze voor hen drukke tijden - gewoon de tijd namen en voorzichtig te werk gingen. Niets dan lof!

Prima geregeld

Een installatiebedrijf met verstand van zaken. Op vragen werd snel en adequaat gereageerd en de offerte was duidelijk. De zonnepaneten werden op korte termijn gelegd. Op de betreffende dag was alles goed georganiseerd en de medewerkers waren bereidwillig en prettig on de omgang.

Goede en professionele montage

Ze hebben alles netjes neer gelegen en de meterkast is ook netjes vervangen en aangesloten

Snel en uitstekende service!

Na best wel een tijd zoeken onder zonnepanelen leveranciers kwam ik bij Solar Daktechnique uit. Zij zijn echte professionals en werken heel netjes en snel. Waar andere bedrijven problemen zagen, zag Solar Daktechnique oplossingen. Ik ben uitstekend geholpen met mijn zonnepanelen en ben er heel erg blij mee. Alles is netjes weggewerkt en prima uitgelegd. Echt een aanrader deze jongens!

Keurig netjes

Vriendelijk net bedrijf! Vriendelijk te woord gestaan.... Onze zonnepanelen zijn netjes geplaatst... Ziet er super strak uit ! Een echt aanrader Nogmaals bedankt voor de nette en snelle service!

Snelle plaatsing, scherpe offerte

Ik kreeg een scherpe offerte. Plaatsing kon op korte termijn, binnen een paar weken. De plaatsing van 10 panelen werd snel gedaan, ze waren in ongeveer 4 uur klaar inclusief de aanpassingen in de meterkast. Bedrijf komt professioneel over, vooraf een inspectie van dak en meterkast. Ze reageren snel op mails, ook in het weekeinde en het zijn aardige mensen. Panelen werken tot nu toe prima.

Goed werk!

Vakkundig en vlot werk geleverd. Goed overleg, Vriendelijke mensen en goede uitleg gekregen.

Professioneel en vriendelijk, nette montage

Aardige mannen, die met respect en veel kundigheid onze zonnepanelen hebben gemonteerd. Goede prijs, duidelijk opleverrapport.

Prima gasten! Vriendelijk en beschaafd. Werken ook heel netjes.

Installatie is perfect verlopen. Netjes gewerkt. Goede uitleg en vriendelijke service.

Enorm tevreden

We werden op professionele ingelicht en geadviseerd. Het werk werd op bijzondere correcte wijze uitgevoerd. Er wordt op zeer effectieve wijze gewerkt. Zelfs voor een klein gebrek aan mijn dak werd gelijk een tijdelijke oplossing gemaakt. Het werk werd volledig geïnstalleerd en op correcte wijze afgeleverd.

Goede service, keurig op tijd, zeer vriendelijk en werken goed.

Blij dat ik voor Solar Daktechnique gekozen heb..

Duidelijk advies, goede communicatie en zeer snel geholpen aan zonnepanelen. Nogmaals bedankt!

Snelle service, goed contact en top kwaliteit

Fijn via app contact kunnen hebben. Goed en eerlijk advies en uiteindelijk een mooie installatie opgeleverd

Sandtlaan 36, F7 2223 GG Katwijk aan Zee

06 21994966

Over Solar Daktechnique

Solar Daktechnique is een jong en gedreven bedrijf. Wij staan voor kwalitatieve producten, sterke communicatie en een duurzaam leven. Ons team bestaat uitsluitend uit gecertificeerde professionals. Wij helpen u bij het leveren, monteren en onderhouden van zonnepanelen en laadpalen.