Fijne, betrokken en professionele advocaat die mij heeft bijgestaan in verschillende zaken.

De omgang heb ik altijd als persoonlijk en prettige ervaren. Diane maakt een zeer gedreven en professionele indruk op mij.

Geweldige advocate

Bij haar kan ik alles kwijt, ze luistert ook echt en adviseert daar waar ze kan. Ik kan bij haar met van alles terecht. Onwijs dankbaar voor haar hulp en steun.

• Geholpen door: Marieke Simons

Betrokken!!

Helaas hebben we een langlopende kwestie wat op eea manier niet tot een afronding kan komen, omdat de ‘hulpverlening en rechtspraak’ een bijzondere kijk hebben op het geheel Gelukkig kunnen we al die jaren al bouwen op Diana Smeulders, niet alleen voor haar professie, waardoor we toch elke keer stappen maken, maar zeker ook als klankbord en steun. Zonder haar inzet hadden we ons verloren gevoeld.

Fijne persoonlijke aanpak

Na een hoop heisa een rust punt gevonden en iemand die mee keek vanuit mijn standpunt. Waardoor alles netjes en snel rond was. Ze maakte het papier werk duidelijk en overzichtelijk voor me.

Gehoord

Gehoord en menselijk, er wordt echt geluisterd naar wensen cliënt en vandaar uit verder anticiperen naar wensen en van daruot wordt plan van aanpak gesteld met realischtische verwachtingen

• Geholpen door: Diane Smeulders-Martens

Doelgericht advies met een persoonlijke inslag

Diane heeft mij bij gestaan in een van de meest moeilijke periodes van mijn leven. Een tijd van verdriet en toch de noodzaak om zakelijke beslissingen te moeten nemen. Zij heeft mij hier doorheen geloodst. Door continu mijn belangen voor ogen te houden, scherp te blijven zodat afspraken helder op papier kwamen te staan en tegelijkertijd oog voor de mens te houden. Dankzij haar staan er voor mij hele goede afspraken op papier. Iets wat ik zonder haar hulp niet zo solide voor elkaar had gekregen. Als ik ooit weer in eenzelfde positie terecht kom zal ik haar zonder twijfel weer benaderen.

Over Advocaatscore.nl