Goede site, veel keuze, afspraken worden nagekomen

Eerste keer. Ik kom zeker nog eens terug. Enige wat evt beter kan is kortere levertijd en. Maar eea staat netjes aangegeven als je besteld, dus geen verassing.

Great service and product

Great service and product

Helemaal super

Echt een mooi kwaliteit blad Afmetingen klopte precies Helemaal niks om op aan te merken

Overzichtelijk duidelijk en zeer makkelijk te bestellen !

Heb een bestelling gedaan, moet de kwaliteit nog beoordelen, maar tot nu toe verloopt het zeer goed. Makkelijk te configureren, en na de bestelling ook zeer goede communicatie. Direct antwoord op de mail. Krijg volgende week het keukenblad binnen, en als dat net zo goed is dan zijn deze 5 sterren zeker verdiend !

afspraak is afspraak

afspraak is afspraak

Mooi product.

Alles geleverd volgens afspraak, ruim binnen de aangegeven levertijd. Nette vriendelijke chauffeur. Producten als besteld Kwalitatief prima Goed verpakt en onbeschadigd.

Prachtig afgewerkt keukenblad

Ik heb begin mei een kunststof keukenblad gekocht bij de Keukenbladconcurrent. Was eerst naar een bouwmarkt geweest (die altijd aangeeft de allergoedkoopste te zijn) om een offerte op te vragen maar deze kwam echt een heel stuk duurder uit. Vond het in eerste instantie een beetje spannend om het online op te geven maar dat bleek supergemakkelijk als je maar goed uitmeet natuurlijk :-). In juni werd het blad keurig afgeleverd en zag er top uit. Heel netjes afgewerkt, uitsparingen precies op de aangegeven plaatsten en met de spoelbak netjes ingefreesd. Ik ben een zeer tevreden klant!

Heel makkelijk te bestellen en prima levering

Krom blad

Fijne website om te bestellen. Levertijd drie tot vijf weken, fijn om tussentijds een bericht te ontvangen over de status. Levering zelf ging heel klantvriendelijk en makkelijk. Fijne, realistische tijdsplanning. Kwaliteit van het aanrechtblad viel tegen. Direct na levering zelf geïnstalleerd, helaas was het blad zo krom als een hoepel en kostte dit dus extra tijd om passend gemaakt te krijgen...

erg klantvriendelijk

Heb contact gehad met de klantenservice inzake een bestelling die aangepast moest worden. Ik ben vriendelijk, oplossingsgericht en coulant behandelt. Zeer tevreden

Feilloos!

Van start tot resultaat uitstekend! Aanrader!

Top kwaliteit

Geweldig mooie op maat gemaakte hoes voor onze opbergbox ontvangen. Goede kwaliteit, perfecte pasvorm met een elastische onderrand. Ontzettend blij mee. Nu is onze opbergbox kompleet waterdicht.

gewoon goed geregeld

product goed en opmaat geleverd

Tevreden

Blad was ok maar 2,5 mm te lang. Heb randje eraf gezaagd welke ook was afgewerkt, dus daarna nieuw kantenband erop. Hadden incl spoelbak gunmetal wat er erg mooi uitzag. Bak was strak ingebouwd. Miste wel een rubberen ring van het overloopsysteem. Al met al tevreden maar een beetje handigheid is wel prettig.

Top kwaliteit bladen en service!

Twee bladen besteld via de website waarvan 1 met wasbak en gat voor kookplaat. De maten die ik opgegeven had klopten precies waardoor de bladen exact op zijn plaats geplaatst kon worden. Dus daar is echt aandacht aan besteed. De website om de maten door te geven en de keukenblad uit te kiezen is erg makkelijk en overzichtelijk. Ik had 1 klein stukje van 6 cm zijafwerking niet opgegeven waardoor hout zichtbaar was en contact gezocht en kreeg direct gratis 2 stukjes afwerking om het alsnog aftewerken! Ik ben overal erg tevreden met keukenbladenconcurrent! Een aanrader!!!

Voldoende

Lange levertijden

Beste Richard, al onze leveringen gaan doorgaans binnen 2,5 tot 3 weken de deur uit. De gecommuniceerde levertijd is 3 tot 5 weken. Rekening houdende met de diverse feestdagen zitten wij gewoon binnen de aangegeven levertijd.

Netjes op tijd bezorgd,makkelijk te bestellen.

Aanrechtblad snel en perfect geleverd.

Het aanrechtblad werd geleverd zoals besteld, er mankeerde niets aan. Geleverd binnen de afgesproken termijn. Top!

top

zeer goede sevice

Goed blad

Het blad op zich is goed, alleen de deuvel aansluiting is niet goed. Waar we het blad hebben verbonden met de deuvels zit een klein hoogte verschil. De andere verbinding hebben we met een onder plaat geschroefd en deze is precies gelijk

Goed contact. En mooi blad

Goede communicatie en levering

Perfect.

Alles volgens afspraak.

Wij zijn erg tevreden!

Een mooi en kwalitatief prima keukenblad voor een scherpe prijs, geleverd na drie weken zoals van te voren aangegeven.

Kwaliteit op maat, binnen een aanvaardbare tijd correct geleverd.

Goed contact, Kwaliteit op maat. De spoelbak ook keurig vakkundig gemonteerd. Wij zijn alleen vergeten om de kleurstalen met de bezorger te retourneren. deze zijn alsnog met de post verzonden, en wij hebben het vertrouwen dat het bedrag alsnog wordt overgemaakt.

Redelijk arrogant

Bij indienen van een klacht dat de in het werkblad gelijmde spoelbak niet goed zit, ( aan de linkerkant steekt die boven het blad uit),werd ik redelijk arrogant benaderd. Ik stuurde eerst foto's van de situatie, en daar werd meteen afwijzend op gereageerd. Na telefonisch contact bleef ik gedesillusioneerd achter. Als iets niet goed is, en dat is hier overduidelijk, dan wil je dat dat gerepareerd wordt en zéker niet arrogant afgewimpeld worden.

Beste Pier, Wij hebben uw klacht beoordeeld en hieruit blijkt geen sprake te zijn van een foute levering. Dit hebben wij u netjes uitgelegd waarom dit is. Helaas begint u zelf vervolgens met dreigementen en arrogant taalgebruik. Een telefoongesprek heeft helemaal niet meer plaatsgevonden. Een klacht zullen wij altijd serieus nemen, maar deze moet wel gegrond zijn.

Guldenweg 25 4879 NL Etten-Leur

Over Keukenbladenconcurrent

Wilt u een kunststof keukenblad op maat? Niet één keukenblad is hetzelfde, dat weten wij als geen ander. Daarom bieden wij maatwerk en het is verrassend goedkoop. Via onze online configurator kunt u, als klusser, zelf eenvoudig uw eigen keukenblad op maat bestellen. U kunt op een eenvoudige manier het type, de kleur, formaten en accessoires ingeven. Binnen 20 werkdagen leveren wij uw keukenblad bij u op locatie. Keukenconcurrent.nl voor uw kunststof keukenblad op maat.