Gewelidig

Perfect passend aanrechtblad, super service. Heel erg tevreden

Agressieve en brutale bezorgers

Het keukenblad wat is geleverd is mooi afgewerkt en precies volgens afspraak geleverd. Kwalitatief een prachtig blad. Echter zijn de bezorgers zeer brutaal en benaderen je op een agressieve manier. Het blad word geleverd tot over de eerste drempel op de BG, dat is prima. De chauffeur stond aan de verkeerde kant van het flat en bij de vraag of hij naar de andere zijde wilde rijden ging hij eigenlijk al compleet door het lint, bij de vraag of het blad dan aan de andere kant naar binnen gebracht kon worden was het helemaal raak. Waarschijnlijk een veel te drukke dag gehad , maar om dan zo te reageren…….Jammer , want hierdoor zal ik nooit meer bestellen maar deze firma.

Beste mevrouw Sparreboom, Wat vervelend dat u dit zo ervaren heeft. Natuurlijk hebben we navraag gedaan bij de afdeling transport, en deze geven wel een klein beetje een ander verhaal. Ze zijn absoluut niet aan de verkeerde zijde van uw flat aangekomen, maar hebben gewoon zoals gebruikelijk bij uw voordeurbel aangebeld. Toen u met waarschijnlijk de vriendin van uw kleinzoon beneden aankwam was het verzoek van de jongedame om het paneel (4050 mm lang) bij u in de fietsenberging te plaatsen waarvoor ze de auto dus volgens u naar de andere kant van de flat moesten verplaatsen. Hierop heeft de chauffeur aangegeven dat dit niet de bedoeling is. (Wij leveren uitsluitend tot de eerste drempel op begane grond. Bij flats, verzamelgebouwen en dergelijke betekent dit vaak de entreehal van het gebouw. Voor verticaal transport dient u zelf zorg te dragen!) Dus in onze optiek hebben ze gewoon gedaan wat we met u hebben afgesproken. Vervolgens kwam uw kleinzoon aanlopen, en deze wist meteen te melden dat dit inderdaad niet in de berging zou passen.

Goede prijs en kwaliteit

Meerdere bestellingen gedaan inmiddels. Mooie afwerking. Goede service. Goede spullen.

Top geregeld en voordelig

Gewoon netjes geregeld volgens afspraak.

Goede kwaliteit

Ik ben in de nette zaak geweest om een tekening te laten maken omdat het pc progamma de maat niet aankon die ik nodig had. Daar werd ik prima geholpen. Het duurt wel lang voordat het blad klaar is, jammer dat je zelf om een update moet vragen. Ook had ik de pech dat ze het blad zonder waterkering hadden gemaakt wat ik wel besteld had. Zelf voor gekozen om zonder meerprijs deze af te nemen anders duurde het nog langer voordat ik mijn blad zou krijgen. Maar bereidheid om de juiste te maken was er wel. Bezorging was ok, maar één van de bezorgers was wel chagrijnig. Ik zag niet goed of de maat goed was en zei dat ook. Ipv op een vriendelijke manier te zeggen, dan meten we hem even op voor u, kreeg ik een snauw dat hij wel goed was. Zelf gemeten maar voor de zekerheid na de fout van de waterkering. Maat was goed en heb zelf maar sorry gezegd.

Netjes op tijd geleverd past perfect

Service is hun kenmerk!

Mijn contacten via hun site, mail en telefoon waren allemaal direct en correct. Wat je ziet is wat je krijgt. De aanblik van het keukenblad geeft mij dagelijks een warm en voldaan gevoel. Blij dat ik voor hun gekozen heb.

Goed overleg en vlotte afhandeling

Zeer tevreden!

uitstekend

mooi 3.delig blad gemaakt,,,snel geleverd,,perfect

niet goed werkbaar!

De gemaakte afspraken netjes nagekomen, snelle levering. Het geleverde blad was erg krom, moest teveel moeite doen om hem vlak te krijgen. (dit kan natuurlijk een uitzondering zijn, maar had 50 kg om hem vlak te plaatsen) kwaliteit blad op zich was goed, netjes verpakt.

Positieve ervaring

Erg tevreden over ons nieuwe keukenblad, mooi afgewerkt en op de millimeter exact op maat. Levering 3 - 5 weken, jammer dat er tussentijds geen indicatie gegeven kon worden in welke week de levering zou zijn. Verder niets aan te merken, medewerkers zijn erg vriendelijk, zowel telefonisch als bij bezorging.

Communicatie is top op de Ap Levering op afgesproken datum Kortom alles is op en top ! Keurig

Snelle correcte levering

Online besteld. Duidelijke tijds aanduiding. Keurig binnen de aangegeven periode geleverd. Per bericht netjes over de levering in overleg. De bezorgers keurig netjes en op de juiste tijdsaanduiding geleverd.

Zeer goede service

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Er miste 1 onderdeeltje maar werd direct na gestuurd na mijn mailtje

helemaal goed

Snelle levering, goede prijs

Keurig aangegeven wanneer ze het blad kwamen brengen en het was goed ingepakt.Aardige dame ook.

Uitstekende website voor het maken van een offerte en bestellen.

Met het aantal jaren dat ik klant ben, zie ik mijzelf niet snel naar een ander gaan. Ben zeer tevreden over het bedrijf.

Prima kwaliteit en perfect geleverd

Heb het via de site ingemeten en uitgekozen , werkt prima en bestelling liep ook perfect

Alles perfect en product goed afgewerkt

Zeer goede ervaring en meedenkend met oplossingen bedenken.

Mooi keukenblad en netjes op tijd bezorgd

Fantastische service

Alles volgens afspraak geregeld

Zou ik voor iedereen aanbevelen

Keurige levering, mooi op maat. Zijn zeer tevreden.

Dit was de eerste keer, dus toch wel spannend. Zijn erg positief.

Mooi product!

We zijn ontzettend blij met het nieuwe kleukenblad van Keukenbladenconcurrent. We hebben staaltjes thuis laten bezorgen om zo een passend blad uitzoeken. Het blad werd daarna erg snel geleverd en is van goede kwaliteit. Erg handig zodra je je keukenblad zelf wilt vervangen!

goede producten, snel geleverd en netjes afgewerkt

wij zochten een nieuw werkblad voor onze keuken. snel gevonden bij keukenblad concurent. goede duidelijke website, makkelijk besteld en betaald. kom hier zeker nog eens terug.

Goede site, veel keuze, afspraken worden nagekomen

Eerste keer. Ik kom zeker nog eens terug. Enige wat evt beter kan is kortere levertijd en. Maar eea staat netjes aangegeven als je besteld, dus geen verassing.

Over Keukenbladenconcurrent

Wilt u een kunststof keukenblad op maat? Niet één keukenblad is hetzelfde, dat weten wij als geen ander. Daarom bieden wij maatwerk en het is verrassend goedkoop. Via onze online configurator kunt u, als klusser, zelf eenvoudig uw eigen keukenblad op maat bestellen. U kunt op een eenvoudige manier het type, de kleur, formaten en accessoires ingeven. Binnen 20 werkdagen leveren wij uw keukenblad bij u op locatie. Keukenconcurrent.nl voor uw kunststof keukenblad op maat.