Prima assistente, die het gebit van tandsteen verloste
prima
Goede controle en deskundig advies!
Prima professioneel en toch persoonlijk.
Kom hier al enkele jaren zeer goede en fijne praktijk.
Ik vond de behandeling erg hardhandig en prijzig. Niet verwacht dat een mondhygiënist meer zou vragen dan een tandarts of psycholoog per uur
Geachte patient, Bedankt voor het delen van uw ervaring. We vinden het jammer om te horen dat uw bezoek aan een van onze mondhygienistes niet goed is bevallen. Graag zouden we met u persoonlijk in contact willen komen. Indien u dit op prijs stelt mag u een mail sturen naar de praktijk [email protected] of telefonisch. Met vriendelijke groet, Team Mondzorg Galgenwaard
Prima
zeer goed
Ze is altijd vrolijk en erg kundig. Wat wil je nog meer?
Ik heb aan de linkerkant gaatjes laten vullen maar nu meer last met eten daarvan. Eerder was mijn spalkje vast gezet en meermaals binnen een maand weer los gegaan. Dit was allemaal bij dezelfde tandarts.
Vriendelijk, vakkundig en met zorg worden hier je tanden verzorgd.
Ik kom al jaren bij Fatima en dat is altijd een plezierige ervaring.
Onverklaarbare pijnklachten werden snel en sympathiek beoordeeld. Gerustgesteld.
Goede ervaring Prettige communicatie Zeldzame en goede dienstverlening Zeer aanbevolen
correct, professioneel in behandeling, voorlichting en apparatuur
Goed.
de vriendelijkheid en de deskundigheid zoals er met de patient wordt omgegaan en geluisterd is er prettig
Prima!
De mondhygienist is vriendelijk, rustig en geef goede adviezen. en m'n gebied is weer lekker schoon!
Vriendelijke en deskundige behandelaar
Wij zijn bij Fatima geweest, prima behandeling, geen napijn, leuk gesprek gehad. Kortom ,vakkundig en leuk mens.
Al het personeel bij Mondzorg Galgenwaard was erg vriendelijk. De mondhygiëniste gaf op vriendelijke wijze tips. Ik kon snel terecht voor het boren van een gaatje (dezelfde dag!) en de tandarts en assistente waren erg meedenkend. Ik mocht muziek op tijdens de behandeling, zodat ik er wat minder last van had.
Mensen zijn erg vriendelijk. Ben geen held voor de tandarts, maar voel mij hier erg op mijn gemak.
Goede behandeling. Luistert naar de wensen.
Dit is nu de tweede keer dat ik me er een beetje ingeluisd voel. Vorige keer was het omdat ik naast de kosten voor de normale controle, een rekening kreeg voor 5 minuten 'consult', omdat ik aan haar (de tandarts) vertelde dat ik nu houten tandenstokers gebruik en dat ik wat heb gevarieerd met dun en dikker (in mijn hoofd maakte ik gewoon een praatje, volgens haar was het dus een adviesgesprek waar geld voor betaald moest worden). Afgelopen afspraak heb ik daarom niks gezegd en op elke vraag die zij stelde of ik meer informatie wilde 'nee' geantwoord. Wel wilde ze een foto maken om zeker te weten of een kies wel recht stond of niet. Ze vertelde me dit in een opmerking en niet echt in een vraagvorm. Ik liet de foto dus maken en de kiezen stonden goed, dus dat was dat. Toen kreeg ik de rekening en schijnbaar was die foto en haar beoordeling 85 euro..! Ik vind dat je dat wel even mag melden en vragen of de patiënt nog steeds door wil gaan (ik ben namelijk een arme student). Ik geef ze niet meer het voordeel van de twijfel en ga van tandarts wisselen.
Herculesplein 379
3584 AA Utrecht
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.