Matrassen liggen goed

• Welke product heeft u van ons? Matras, Kussen, Overig

Top matrassen en echt geweldige service

3 weken geleden mijn van Cadsand matrassen geleverd gekregen. Eerste nachten waren niet echt super. Advies weer ingewonnen en na het kostenloos aanpassen van de matras slaap ik en mijn vrouw geweldig. Dit hadden wij veel eerder moeten doen. Alle complimenten voor van Cadsand hoe zij hun service regelen.

• Welke product heeft u van ons? Matras, Overig

2 maanden geleden onze nieuwe matras ontvangen, wat een super aankoop is dat geweest, elke dag weer goed uitgerust opstaan!

Wat een service!

Het vinden van een goed bed vond ik een flinke zoektocht, tot een kennis me wees op van Cadsand bedden. Afspraak gemaakt in de winkel daardoor was er alle tijd voor voorlichting. Paul heeft een enorme kennis en wist na een kort gesprek al snel welke matras het beste paste. Vanaf de eerste nacht heerlijk geslapen en zonder die vervelende rugpijn wakker worden. In een half jaar 20 kilo afgevallen waardoor de matras wat harder aanvoelde, dit werd zelf kosteloos aangepast , geweldige service!

• Welke product heeft u van ons? Matras, Kussen, Boxspring

Sinds ik op een matras van Cadsand slaap zijn mijn rugklachten aanzienlijk verminderd. Vanwege mijn rugklachten Is mij type 3 geadviseerd. En nog steeds zeer tevreden. Daarnaast blijft het door de grijze kleur netjes eruit zien.

Goede matrassen

Heerlijke matrassen bij van Cadsand. Kan het iedereen aanraden. Met vriendelijke groet Edwin

Eindelijk een goed matras

Na een hele tijd zoeken naar een goed matras voor mijn rug kwam ik bij de van Cadsand matrassen terecht. Goed advies gekregen en een matras op maat gekocht. Heel tevreden en geen last meer van mijn rug.

Gewoon Goed

Slaap goed.

Eindelijk lekker geslapen

Na advies van van Cadsand de 9 aangeschaft. Geen stijve rugspieren meer en uitgerust wakker worden. De matras werd op mij aangepast, ik wist niet dat dit mogelijk was.

Matras 9is

Matrassen 9is gekocht van van Cadzant. Bij Alphabed Wormerveer. Prima matrassen en goede service

• Welke product heeft u van ons? Matras

Boxspring gekocht van van Cadsand. Ligt heerlijk. Na een paar maanden wel een kleine aanpassing aan de heupen moeten doen (probleem lag bij mij niet aan het matras) en door de service van van Cadsand lig ik nu weer prima. Ik beveel de matrassen en boxspring van van Cadsand aan omdat je het kan aanpassen.

• Welke product heeft u van ons? Matras, Kussen, Boxspring, Overig

Van advies tot heden, super tevreden!

Een topper en hoofdkussen aangeschaft bij Van Cadsand, waar ik zeer tevreden over ben. Zeer vakkundig advies, waardoor ik eigenlijk gelijk een goed gevoel had. En dat was niet voor niets, ik slaap sindsdien beter als ooit kan ik wel zeggen. Kortom, aan iedereen aan te bevelen!

• Welke product heeft u van ons? Matras, Overig

Geen spijt

Na een lange zoektocht onder andere bij Auping en Swisssense de matrassen van van Cadsand gekocht. Kan het iedereen aanraden.

• Welke product heeft u van ons? Matras, Kussen

Zeer goede uitleg, neemt alle tijd voor je. heel mooie productenuitleg

Echt vakmanschap

Superfijn hoofdkussen

Heb onlangs een hoofdkussen gekocht en ben hier zeer tevreden over. Heb al vele hoofdkussens gebruikt maar vanwege m'n nekpijn nergens lekker op kunnen slapen. Met dit hoofdkussen gaat dit stukken beter en heb ik veel minder nekpijn!!

• Welke product heeft u van ons? Kussen

Goed te horen dat het kussen goed bevalt. Veel plezier er mee

Geweldige service en vakkundigheid

Paul is erg vakkundig en geeft eerlijke en juiste adviezen in het voordeel van mij. Ik slaap heerlijk sinds ik de materialen van Van Cadsand heb.

• Welke product heeft u van ons? Matras, Kussen, Boxspring

Leuk rachel dat je een review plaatst.

Geduldig, goed geluisterd, en top advies

Mooie winkel in Heinkenszand bij van Binnen Uit. Het concept van de bedden van Paul van Cadsand zijn echt mooi, goed uitgedacht met bv bij verschillend lichaamsgewicht is er voor ieder een op maat gemaakt matras. Ook kussens en dekbedden zijn naar je persoonlijke wensen te maken. . Er werd goed geluisterd naar wat de wensen waren en daar werd het advies op maat voor je berekend en toegelicht! Ook de communicatie wanneer de levertijd was van het bed was uitstekend! Bed inmiddels binnen en slaapt prima. Een goed bed ga naar Paul van Cadsand dat is zeker de moeite waard.

• Welke product heeft u van ons? Boxspring

Bedankt Miranda voor je leuke review.

Ik sta weer fris op

Na een lange tijd elke ochtend met pijn te hebben opgestaan, besloten om op zoek te gaan naar een nieuw matras. Bij verschillende winkels geinformeerd en advies gevraagd. Uit eindelijk had van Cadsand het best pakket en bood mij de meeste zekerheid voor een passende oplossing. Tegenwoordig sta ik elke dag frisser op en is de pijn verdwenen. Top geholpen en uitstekende service achteraf.

• Welke product heeft u van ons? Matras

Bedankt Peter voor je fijne review

Heerlijke matrassen

Sinds een paar maanden hebben wij de matrassen van van Cadzand.

• Welke product heeft u van ons? Matras

Bedankt Johan, Veel slaapplezier!

Over van Cadsand slaapcomfort

Hoogste kwaliteit Wij vervaardigen matrassen en boxsprings van de hoogste kwaliteit. Wij worden gedreven door passie en kennis om u een optimale nachtrust te geven. Wij ontwikkelen, produceren en leveren handgemaakte bedden met de nieuwste baanbrekende technologieën. Voor maximaal comfort, optimale ondersteuning en perfecte nachtrust. Jarenlange expertise Door onze jarenlange expertise en persoonlijke betrokkenheid zorgen wij ervoor dat ons comfort en kwaliteit altijd voorop wordt gezet. Onze bedden zorgen voor een excellent alternatief voor mensen die opzoek zijn naar optimaal slaapcomfort.