zonneschijn met zongeschikt

Zeer tevreden met mijn zonnepanelen op het dak. Kwam bij Zongeschikt terecht omdat hun als weinige zonnepanelen op een dakkapel konden plaatsen. Dit doen ze onbelast. De begeleiding en vakmanschap van de monteurs was naar mijn mening geweldig, ik heb dan ook alleen maar complimenten. Ik kan het overigens niet laten om altijd even in de bus te kijken, dit was bij Zongeschikt dus tip top in orde. Alles netjes in kasten en opgeruimd.

Fijn deskundig bedrijf.

Zongeschikt heeft volledig aan alle verwachtingen voldaan, qua communicatie, service en alle afspraken zijn nagekomen. Installatie is werkend opgeleverd na 1 dag. Geen rommel achter gelaten, duidelijke uitleg, vriendelijke monteurs. Ook opmerkelijk is de persoonlijke projectleider die je krijgt tijdens de installatie, deze kan je vragen stellen en helpt je als je ergens mee zit. werk erg goed .

TOP bedrijf voor het leveren en installeren van zonnepanelen.

Op een snikhete dag met een temp van rond de 30 graden Celsius zijn bij ons door de installateurs Sefa en Mustafa van Zongeschikt, 18 zonnepanelen geïnstalleerd. Ze hadden een uitdaging (in onze ogen) want wij hebben een aflopend dak en veel grind rondom het huis wat het omhoog brengen van de panelen bemoeilijkt. Maar niets is hun te moeilijk; m.b.v. een elektrische rolsteiger zijn alle panelen geruisloos naar het dak getransporteerd. Alles is in één dag aangekomen, geïnstalleerd en inwerking gesteld. TOP gedaan mannen!

Snel en vakkundig

Zeer correcte levering en plaatsing. Netjes uitgevoerd en een zeer goed overleg en informatie wat ze gaan doen hoe ze het gaan uitvoeren en of U het daar mee eens bent. Super efficiënt

Vakkundig en vriendelijk personeel die met mooie materialen snel gewerkt hebben.

Het leggen van de zonnepanelen is helemaal prima volgens plan verlopen. De zwarte panelen liggen mooi en strak op het leien dak. Goed, behulpzaam en vriendelijk personeel, uitleg van apps etc. ook prima. Wij zijn heel tevreden, een aanrader voor iedereen die panelen overweegt te nemen.

Super werk

Zeer vriendelijke heren,die op professionele en zeer zorgvuldig manier de zonnepanelen plaatsen in korte tijd. Alles was prima geregeld (mede door vertegenwoordiger Dave ) Fijne en snelle communicatie , je weet bij aanvraag direct waar je aan toe bent, wanneer en wat de kosten zijn. Laat de zon maar komen !!!

Chapeau!

Als bewoners van een monumentaal pand in centrum Den Haag hebben wij al een aantal keren geprobeerd een installateur te vinden die bereid was zonnepanelen op ons dak te plaatsen. Ongezien werden alle verzoeken afgewezen omdat men geen zinken daken deed of het dak te hoog vond. Na gericht zoeken op internet naar een bedrijf dat wèl moeilijke daken aan wilde pakken, kwamen we uiteindelijk uit bij Zongeschikt. Een heldere website, uitstekende reviews en de mogelijkheid om op korte termijn een afspraak voor een schouw te maken gaven de doorslag. De schouw verliep voorspoedig met een bijzonder oplossingsgerichte adviseur die met onze speciale wensen mbt binnenbekabeling in een monumentaal pand rekening kon houden. Aan het eind ontvingen wij direct een op maat gemaakte offerte met een schets van de plaatsing van de panelen en een schatting van de verwachte opbrengst. Na opdrachtverlening zijn de panelen binnen vier weken op één dag geplaatst door een team van hardwerkende en deskundige mensen. De aanleg van de binnenbekabeling werd stap voor stap in overleg met ons gedaan en hoewel het wel een hele lange dag was geworden, werden wij na afloop geinstrueerd over het gebruik en werd de rommel keurig opgeruimd. Ook niet onbelangrijk, de factuur werd pas geleverd na oplevering van de gehele installatie. Kortom, petje af voor dit bedrijf en zijn mensen; ik kan ze zeer aanbevelen!

Prima en volledige service!

Goede service. uitgebreide schouw vooraf met goede uitleg en voldoende ruimte om te vragen. Een week van te voren nog een telefoontje of er nog vragen waren over de installatie. Een appje met een herinnering aan de afspraak. Ook op de dag van installatie verliep alles vlekkeloos en ook hier weer ruim aandacht voor eventuele vragen. Kabels mooi weggewerkt, aansluiting meterkast netjes, geen lei gebroken op het dak. Waarom dan geen 10? In het appje stond dat ik de monteurs om 06:30 uur kon verwachten. Dat leek me al vroeg maar je staat dan toch op tijd op voor de zekerheid. Om 08:00 uur werd ik gebeld dat ze gingen vertrekken en er rond 10:00 zouden zijn.

Proces van offerte tot uitvoering is vlot verlopen. Toen de plaatsing niet helemaal volgens plan was uitgevoerd, werd dit heel snel, op zondagochtend, opgelost zonder discussie of moeilijke vragen. Complimenten! Het is niet de goedkoopste op de markt, maar kwaliteit is uitstekend.

Fijn eerste gesprek gehad . Alles naar afspraak verlopen. Monteurs hebben mooi en goed werk geleverd, en stonden open voor vragen. Goede service ,en komen afspraken na. Ik beveel dit bedrijf iedereen aan . Kees , Kaatsheuvel.

Super goede ervaring

Vanaf de eerste afspraak een fijne ervaring. Fijne en heldere uitleg. Net, gekwalificeerd en vakkundig personeel, goede service en komen afspraken na. Ik kan het iedereen aanraden

Ben erg blij met hoe zongeschikt de zaken aanpakt. Je kan gewoon op dit bedrijf rekenen. Achteraf bleek er toch nog iets te verbeteren en ook dat werd keurig opgelost! Dank daarvoor

Zeer goed bedrijf

Zeer goed bedrijf Komen de afspraken na, bij het inmeten en plaatsen. Hebben de zonnepanelen 8 stuks keurig geïnstalleerd En goede uitleg van de app waar je de opbrengst kan zien. Alleen heel jammer dat ze bijna niet telefonische bereikbaar zijn En het is achteraf betalen. Dat is het enige minpunt .

Installatie van extra indak panelen

Doordat het een installatie van indak panelen betrof duurde het 2 dagen. Tevens moest er door het ontbreken van de bouw gegevens mbt de bekabeling een alternatief worden gezocht. Deze zeer goed afgehandeld. Tevens goed advies gekregen mbt tot het updaten van de oude panelen om deze tot een systeem te krijgen. Alles werkt perfect.

Top geholpen van het begin tot het einde!!

Na een lange zoektocht kwamen wij uit bij Zongeschikt. Wij zijn heel dankbaar voor de tijd en energie die men er ingestoken heeft. Wij hadden een indaksysteem en wilden graag een opdaksysteem. Dit is tot in de puntjes uitgevoerd. Ons hele dak is benut doordat er panelen op maat zijn gemaakt. Alles werkt top en ook is het contact zeer prettig en word je als klant gehoord.

Club hardwerkende mensen met kennis van zaken

Ik ben bij Zongeschikt terecht gekomen, omdat ze de enige waren die ik kon vinden, die zonnepanelen onbelast op een dakkapel plaatsen. Geen dakscan op afstand, maar gelijk iemand langs met goed advies en een goed legplan. Ze hebben eigen monteurs in dienst die gewoon Nederlands spreken. Binnen twee weken konden ze al geplaatst worden. Er werd super netje en veilig gewerkt. Zelfs een plankje wat niet meer in de meterkast paste werd nog even op maat gezaagd. Samengevat, zeer tevreden!

De installatie verliep top.

Erg blij met Zongeschikt. Op ons dak hebben wij twee hele grote dakkapellen laten plaatsen. Door deze dakkapellen was het niet meer mogelijk om zonnepanelen te laten plaatsen op ons pannendak. Vele aanbieders zoals Zonneplan en Coolblue vielen meteen af omdat ze niet op dakkapellen kunnen installeren. Bij Zongeschikt bleek dit geen probleem. Bij Zongeschikt plaatsen ze de panelen onbelast, dus zonder ballast, dit scheelt heel veel gewicht wat belangrijk is voor het behoud van de dakkapel. Je merkt dat Zongeschikt zowel over installatietechnische kennis beschikt als bouwkundige kennis. Dit is naar mening erg belangrijk daar de panelen worden geplaatst op je woning.

Opbrengst tot nu toe is helemaal geweldig

Paar maanden geleden zijn er bij ons 33 panelen geplaatst door Zongeschikt. Vooraf zijn we goed geadviseerd door Dave en kwam hij met een idee waar wij zelf nog niet aan hadden gedacht waardoor we nog meer panelen konden plaatsen. Vooraf werden we netjes gebeld door de werkvoorbereider welke het werk met ons doornam en de installatie inplande. De monteurs waren op de dag van de installatie iets te laat maar ook dit werd netjes doorgebeld. De monteurs zijn harde werkers en hebben de installatie netjes op mijn dak gekregen. Ze hebben passie voor het werk en dat zie je terug in alles. Aan het einde van het werk, en het was al laat, gingen ze uit hun zelf terug het dak op om een paneel recht te plaatsen wat ikzelf niet eens zag, dit zie je tegenwoordig maar weinig terug, dit is een mentaliteit dat goud waard is. Alleen maar lof voor Zongeschikt. Van A tot Z wordt je goed geholpen en begeleid. Bedankt voor alles…….

Zeer betrouwbaar en deskundig

Medewerkers komen zeer deskundig over. Werk wordt prima uitgevoerd. Afspraken worden correct nagekomen.

Hele nette installatie verzorgd door nette monteurs.

Erg blij met Zongeschikt en super begeleid door de verkoper/adviseur. Hij heeft me alles uitgelegd op een manier dat zelfs ik het begreep.

Ging van een leien dakje!

Ik heb door Zongeschikt een zonnepanelen installatie laten verzorgen op mijn lei-stenen dak. Voordat ik met Zongeschikt in contact kwam heb ik bij veel installateurs een aanbieding opgevraagd, maar geen van allen kon dit uitvoeren. Bij Zongeschikt was dit gelukkig geen probleem en kon ik mijn woning toch voorzien van zonnepanelen. Het team dat bij mij kwam waren nette mannen, ze deden hun schoenen binnen netjes uit en lieten alles schoon en netjes achter. Ik ben heel erg blij met de installatie, dank je Zongeschikt.

Perfect!

Betere offerte en uitleg dan concurrenten, vakkundig geïnstalleerd door keurige monteurs in bedrijfskleding, geen zzp’ers in witte bussen. Ook vond ik de werkbus helemaal geweldig. Super mooi ingericht en geen rommel en de ladder kwam met een speciale lift van de bus af, dit had ik nog nooit gezien.

Ik ben blij dat ik voor Zongeschikt heb gekozen.

Waanzinnig goede ervaring met deze mensen. Aan de telefoon bij de offerteaanvraag geweldig geholpen, en ze komen standaard bij je langs voor een schouwing aan huis dit in tegenstelling tot de andere bedrijven wat in mijn ogen alleen offertefabrieken zijn. De monteurs zijn nette hardwerkende mannen en werken alles netjes af, zelfs toen het project uitliep qua tijd namen ze de tijd om alles netjes af te werken.

Ik ben blij dat ik voor Zongeschikt heb gekozen.

Gewoon goed

Uitstekend resultaat echt een aanrader….

Predikherenstraat 45 4758 BA Standdaarbuiten

Over Zongeschikt

Over ons Zongeschikt helpt u de juiste keus te maken bij uw investering in zonnepanelen. Zo kunt u vol vertrouwen een beslissing nemen en weet u precies waar u aan toe bent. Zowel wat betreft onze service, als uw te verwachten rendement. Daarom plaatsen wij uitsluitend zonnepanelen met de beste prestaties en het hoogste rendement, met een unieke product- en rendementsgarantie van maar liefst 30 jaar.