Goed advies, goede installatie en mooi rendement!

Vanaf het begin werkt alles perfect! Ook de meterkast is geschikt gemaakt voor zonnepanelen en ziet er een stuk beter uit. In het voorjaar nog 6 zonnepanelen bij laten plaatsen en ook dit ging uitstekend. Wil in de toekomst nog meer gaan doen met de installatie en klop dan weer bij Zongeschikt aan!

Snelle service en hoge kwaliteit

De verkoopafdeling nam snel contact op na het invullen van de aanvraag en kwam op locatie kijken voor de mogelijkheden. De werknemers die de zonnepanelen hebben geplaatst, hebben dit zeer netjes gedaan en gedurende het proces hun werkzaamheden gecommuniceerd. We zijn uiterst tevreden met het resultaat en de zonnepanelen werken naar behoren.

Zeer goed geadviseerd en probleemloze installatie!

Vanaf het adviesgesprek een goede indruk gekregen, m.n. door het eerlijke advies van Mitchell. Hij was de eerste en enige (van vele adviseurs) die het advies gaf, om op dit moment de bestaande panelen nog niet te vervangen (ze functioneren nog goed ook al zijn ze ruim 13 jaar oud). Ook gaf hij als enige het advies om de nieuwe panelen op de overkapping oost/west te leggen i.p.v. zuid. Hierdoor wordt de dag zo lang mogelijk waarop we zelf stroom opwekken, bovendien liggen de oude panelen al zuid georiënteerd. Op de dag van de installatie werd nog de route van bekabeling besproken en aangepast op advies van Bilal. Hierdoor konden de terrastegels blijven liggen (minder zooi) en ook minder werk voor de monteurs en een aanzienlijk snellere installatie. Als in de toekomst de panelen op het dak moeten worden vervangen dan kies ik weer voor Zongeschikt!

Alles opgeleverd conform afspraak

In één dag de zonnepanelen gelegd en aangesloten op het stroomnet. Mooie app er bij om de opbrengst en prestaties van de panelen te kunnen monitoren. Enige reden om geen 10 te geven is dat er best wat klein afval (bijv. afgeknipte draden) rond het huis lag nadat de mannen waren vertrokken.

super bedrijf en zeer snelle plaatsing van de zonnepanelen

Alles was prima geregeld door Zon geschikt. Binnen 1 dag lagen er 8 mooie glaspanelen op het dak. En dat binnen 2 weken tussen de offerte en plaatsing. Alle rommel die ze hadden gemaakt is door hun schoongemaakt. Niets anders dan lof voor ze. Laat de zon maar schijnen nu !!! Met vriendelijke groet Yvonne van Leusden

Snel geleverd en prima panelen

Zongeschikt kon binnen zes weken de panelen leveren en plaatsen, wat veel andere partijen niet lukt(e). De panelen en bijbehorende installatie zijn keurig geplaatst en doen prima hun werk. Monteur dacht goed mee over wat de beste installatie ter plaatse zou zijn. De installatie uiteindelijk in twee dagen gerealiseerd vanwege een ontbrekend onderdeel, maar uiteindelijk toch goed opgelost vanuit het bedrijf.

Goede en correcte service van de installateur.

Bij het opmaken van de offerte zijn wij uitvoerig geinformeerd. Ons is uitvoerig uitgelegd hoe het systeem eruit zou komen te zien voor wat betreft de panelen zelf, de omvormers en de aansluiting. De installateur/technicus was heel voorkomend en heeft ons goed de ins en outs van het systeem uitgelegd ook voor wat betreft vragen onzerzijds.

100% goed

Niks aan te merken. Communicatie, plaatsing etc prima in orde.

Afspraken snel en keurig nagekomen

Ik wilde zonnepanelen op wat minder gebruikelijke plaatsen zoals dakkapel en op garage met plat dak. De schouw wees uit dat dit mogelijk was. De montageploeg bestond uit twee medewerkers die de klus uitstekend geklaard hebben. Door het weer was monteren op het platte dak niet goed af te werken (daarvoor moet het droog zijn), daarom moesten ze terugkomen om het af te maken. Ook moest een defecte optimizer vervangen worden. Dat is allemaal snel en goed geregeld. Ook de contacten met het bedrijf waren goed en hun reacties snel. Samengevat: een aanrader.

Snelle levering

Supersnelle levering en installatie van de zonnepanelen . op 5-05-2023 is er iemand langsgekomen en gelijk een offerte uitgebracht. Deze gelijk geaccordeerd en 23-05-2023 zijn de panelen geïnstalleerd. Na installatie duurt het wel 3 dagen eerdat je een app hebt waar je de opbrengst en werking kunt zien. Er bleek een paneel niet te werken , online was dit niet op te lossen . De eerst gemaakte afspraak kwam er niemand, twee dagen later is dit opgelost.

Vervelende ervaring goed afgehandeld

Helaas bij de installatie van mijn zonnepanelen een vervelende ervaring mee gemaakt maar na een goed gesprek en daarbij gemaakte afspraken met de hoofdcoordinator ben ik nu wel tevreden. De kwestie is gelukkig goed afgehandeld!

Zeer tevreden, snelle levering, nauwkeurige oplevering

ZonGeschikt heeft zeer snel 32 kwalitatief hoogstaande zonnepanelen met omvormers geleverd en op een esthetisch mooie wijze op het dak gelegd. Ik ben hier zeer tevreden over.

Snelle goede levering en installatie

Anderhalve week na de schouw kon al worden gestart met het plaatsen van de 44 panelen. Tijdens de schouw werd namelijk de offerte gemaakt en besproken en kon er dus snel doorgepakt worden. De panelen werden in twee lange dagen geplaatst op ons hoge dak van bijna 9 meter. Het software probleem dat zich openbaarde na de complete installatie, werd deskundig en vlot verholpen ter plekke op de zaterdag na de installatie. Het was een forse klus dat door een prettig en deskundig team werd uitgevoerd.

maatwerk

Bij vele bedrijven staat er een wachttijd van 2 maanden of langer. Dat werd mij ook meegedeeld door de verkoper, echter tot mijn grote verbazing werd ik na 2 weken gebeld om een afspraak te maken om de zonnepanelen te plaatsen, klasse. Ik ben goed en netjes geholpen door de techneuten, die ook behulpzaam waren. Bij eventuele knelpunten is gebleken dat zongeschikt meedenkt en alles er aan doet om samen tot een oplossing te komen (maatwerk). Dit heb ik gewaardeerd. Ik heb goede kwalitatief zonnepanelen gekocht bij zongeschikt en dit is ook bevestigd door de techneuten. Bij eventuele problemen aan de zonnepanelen hoef ik maar te bellen en er zal dan kosteloos ernaar gekeken worden. Al met al een goed deal gemaakt.

Goed en snel!

De mannen waren wat later gearriveerd dan de tijdsindicatie die Zongeschikt eerder had gegeven. Dit bleek echter achteraf geen probleem. Ze zijn snel, netjes en efficiënt te werk gegaan. Vriendelijk en meedenkend ook; zo is bijvoorbeeld de draad naar de receiver/kast dusdanig geplaatst, dat het ook mooi weggewerkt was. Zongeschikt had de kortste wachttijd voor de installatie en er heeft ook iemand de tijd genomen om de schouwing live te laten plaatsvinden en onze vragen te beantwoorden.

Keurig uitgevoerd!!

In Januari 2023 zijn bij ons zonnepanelen geplaatst! Na een lange zoektocht naar een goed en eerlijk bedrijf, kwam ik via de goede referenties terecht bij Zongeschikt . We hebben hier een schouw aangevraagd en dat werd tot onze verbazing al in twee dagen uitgevoerd. Hier kregen wij veel informatie wat de mogelijkheden waren en er werden ook direct een aantal offertes gemaakt zodat je weet waar je aan toe bent. Deze manier van werken sprak ons wel aan en hebben een keus gemaakt. Na de schouw hebben wij de offerte goedgekeurd en binnen drie maanden werden de zonnepanelen al geplaatst. De installatie is door monteurs van Zongeschikt keurig uitgevoerd en wijn zijn heel blij met onze panelen. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

Snelle en vakkundige installatie

Joshua en team startten omstreeks 08.30 uur aan de plaatsing en hebben doorgewerkt tot 22.00 uur in de avond om alle panelen in 1 dag te kunnen plaatsen. Momenteel vondt nog wat nazorg plaats omdat 1 paneel niet niet zichtbaar is in de app. Dit werd door Zongeschikt proactief gemeld. Naar verwachting wordt dit snel opgelost. Prima geregeld en daarom een uitstekend review. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Afspraak is afspraak en maken dit waar

Wij hadden na met een aantal bedrijven contact gehad te hebben, onze keuze op Zongeschikt gemaakt. Bij het schouwen van onze woning en opstellen van offerte zijn wij door Zongeschikt goed geinformeerd wat er mogelijk was. Afspraak tussen 4 tot 8 weken na opdracht aanleg van de panelen. 4 weken na opdracht lagen de panelen op ons dak. Ook toen wij een foutje bij de aanleg, is dit snel en correct opgelost. Monteurs waren netjes, vriendelijk en hebben de werkplek schoon op geleverd. Ook is mij opgevallen dat de werkbus er netjes en ordelijk er uit zag. Wij zijn heel tevreden en raden dan ook Zongeschikt aan als u zonnepanelen wil aanschaffen Fam Valkenburg

s,ja eigenlijk niets om op af te keuren op alle vlakken top

prima ervaring , duidelijke offerte ,snelle installatie prijs wat hoger dan de anderen maar het meer dan waard en fijne monteurs met kennis van zaken , ook met de uitleg, aanmelding en verdere begeleiding

Goede voorlichting, netjes geïnstalleerd ondanks dat de dakpannen vastlagen door coating.

Proffesionele voorlichting en uitvoering. Snelle reactie op vragen. Zeer klantvriendelijk

Ik ben ontzettend tevreden over Zongeschikt

In de grote wirwar van aanbieders van zonnepanelen was de komst van Nick van Zongeschikt een verademing. Hij informeerde me helder, nam goeie foto's van mijn dak, en maakte ter plekke een volkomen heldere offerte met alle berekeningen erbij. En dat de panelen vervolgens BINNEN 3 WEKEN geplaatst werden is fantastisch. De monteurs waren vaklui, ze hebben zorgvuldig, schoon en mooi werk geleverd.

Zeer tevreden met het eindresultaat en de geleverde service!

Tijdens de montage bleek e.e.a. toch anders te moeten dan van te voren bedacht. Het oplossend vermogen, de directe hulp die de monteurs kregen van collega's om tot een goede oplossing te komen was top. De panelen leveren een mooie opbrengst die ik zelf fraai kan monitoren. Ik ben heel blij met het eindresultaat!

Goed en klantvriendelijk bedrijf

Snelle en duidelijke beantwoording van al onze (leken) vragen. De monteurs hebben degelijk werk geleverd en de werkplek netjes achtergelaten. Wij zijn zeer tevreden.

Ze doen wat ze zeggen

Wij wilden glas-glas zonnepanelen Nu zijn er niet zoveel bedrijven dit dat leveren Uiteindelijk een paar offertes laten maken en zelf wat verdiept in zonnepanelen Van de bedrijven kwamen de meeste met een voorstel van maximaal 50% van mijn energie verbruik zelf via vereniging eigen huis Zongeschikt kwam langs nam contact op met de firma die mijn electrisch huisaansluiting levert En de offerte kwam op een aanzienlijk hoger aantal panelen Het personeel dat ze plaatsten werkte echt hard en deden hun best na ruim een week werkte alles en na een maand heb ik de eerste afrekening gezien van mijn energie leverancier De zonnepanelen werken In deze tijd van personeelsschaarste en onderdelen te korten heel goed werk; chapeau

zonneschijn met zongeschikt

Zeer tevreden met mijn zonnepanelen op het dak. Kwam bij Zongeschikt terecht omdat hun als weinige zonnepanelen op een dakkapel konden plaatsen. Dit doen ze onbelast. De begeleiding en vakmanschap van de monteurs was naar mijn mening geweldig, ik heb dan ook alleen maar complimenten. Ik kan het overigens niet laten om altijd even in de bus te kijken, dit was bij Zongeschikt dus tip top in orde. Alles netjes in kasten en opgeruimd.

Over Zongeschikt

Over ons Zongeschikt helpt u de juiste keus te maken bij uw investering in zonnepanelen. Zo kunt u vol vertrouwen een beslissing nemen en weet u precies waar u aan toe bent. Zowel wat betreft onze service, als uw te verwachten rendement. Daarom plaatsen wij uitsluitend zonnepanelen met de beste prestaties en het hoogste rendement, met een unieke product- en rendementsgarantie van maar liefst 30 jaar.