Slechte ervaring!
Mijn camper kwam voor een grote beurt. Halverwege de dag werd ik gebeld dat de distributieriem vervangen moest worden. Dit kon dezelfde dag niet meer, maar zou nog wel een 5 uur duren.
Opdracht gegeven dit uit te voeren.
Na 1 week gebeld hoe het stond met de reparatie en of de camper klaar was. Dit was nog niet het geval omdat de klus van de distributieriem er tussendoor moest. Oké.
Na 2 weken, dus totaal 3 weken, maar weer gebeld of de camper klaar was. Nog niet klaar, moesten nog wachten op een schakelaartje. Vreemd, want bij de distributieriem zit geen schakelaar.
Men zou er meteen vaart achter zetten.
Aan het eind van die dag kreeg ik een sms'je dat de camper de volgende morgen in de werkplaats wordt verwacht. Vreemd, want de camper stond al 3 weken bij Broekhuis in de werkplaats.
Aan het eind van de volgende dag kreeg ik een sms'je dat de camper klaar was. (Na ruim 3 weken!!!)
Camper meteen opgehaald en de factuur meegekregen. Thuis zag ik dat het spatbord vies was en er nog gewoon vette vingers en smeer op zat. Dit kon ik er niet gewoon afvegen, maar moest dit echt met een poetsmiddel doen. Ook achter bij het 3e remlicht, waar lampjes waren vervangen, zaten vieze/vette vingerafdrukken.
Kortom, slechte ervaring!
Reactie van het bedrijf
Geachte heer van Winsum,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is.
Wij hebben u een bericht toe gestuurd per mail, echter hebben wij nog geen reactie ontvangen.
Wilt u contact met ons opnemen via: 088-0035625 of klachten@broekhuis.nl
Met vriendelijke groet,
Broekhuis Zwolle