Slechte ervaring!

Mijn camper kwam voor een grote beurt. Halverwege de dag werd ik gebeld dat de distributieriem vervangen moest worden. Dit kon dezelfde dag niet meer, maar zou nog wel een 5 uur duren. Opdracht gegeven dit uit te voeren. Na 1 week gebeld hoe het stond met de reparatie en of de camper klaar was. Dit was nog niet het geval omdat de klus van de distributieriem er tussendoor moest. Oké. Na 2 weken, dus totaal 3 weken, maar weer gebeld of de camper klaar was. Nog niet klaar, moesten nog wachten op een schakelaartje. Vreemd, want bij de distributieriem zit geen schakelaar. Men zou er meteen vaart achter zetten. Aan het eind van die dag kreeg ik een sms'je dat de camper de volgende morgen in de werkplaats wordt verwacht. Vreemd, want de camper stond al 3 weken bij Broekhuis in de werkplaats. Aan het eind van de volgende dag kreeg ik een sms'je dat de camper klaar was. (Na ruim 3 weken!!!) Camper meteen opgehaald en de factuur meegekregen. Thuis zag ik dat het spatbord vies was en er nog gewoon vette vingers en smeer op zat. Dit kon ik er niet gewoon afvegen, maar moest dit echt met een poetsmiddel doen. Ook achter bij het 3e remlicht, waar lampjes waren vervangen, zaten vieze/vette vingerafdrukken. Kortom, slechte ervaring!

Geachte heer van Winsum, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is. Wij hebben u een bericht toe gestuurd per mail, echter hebben wij nog geen reactie ontvangen. Wilt u contact met ons opnemen via: 088-0035625 of klachten@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Zwolle

Uitstekende service en goed vakmanschap

Klantvriendelijk en klantgericht. Humor aan de receptie

Gewoon goed !

Zeer goede en deskundig personeel. Zeer relaxte sfeer. Duidelijk uitleg en prima service

Afspraak nagekomen en overleg gepleegd

Duidelijk afspraak via internet. in de garage goed overleg mbt tijdsduur.

Snelle service, duidelijke communicatie, prettige sfeer

Altijd prettig en efficiënt geholpen.

Fantastisch

Zeer vriendelijk geholpen. Eerst via mail wat contact gehad met Robin Aarts. Later naar filiaal in Zwolle gegaan en na goed overleg en onderhandelen over prijs en voorwaarden met Robin tot een prima deal gekomen. Auto keurig afgeleverd en met een blij gevoel naar huis gereden.

Goed personeel

Je wordt goed geholpen, en ze luisteren naar je

Fantastisch

Vriendelijk,goede afspraken,behulpzaam.vakwerk!

Als vanouts

Heb in behandeling en afhandeling geen verandering bemerkt tov AutoPalace. Zelfs een verbetering ivm garanties en extra's na de jaarbeurt!

Goede service.

Huur van de leenauto 3 dagen, werd coulant afgehandeld.

Prima!!!

Goed overleg, vriendelijke medewerkers. Duidelijke uitleg van de factuur.

uitermate correct uitgevoerd

Onze Hyundai moest terug naar de garage voor een terugroepactie Onderweg bleek mij dat hij voor de rest ook een service beurt moest hebben. Dat kon tegelijkertijd gebeuren. Dat was echt boven verwachting.. Wij hebben onze garage echt wel gevonden

nemen de tijd voor je.

alles volgens afspraak geregeld.

Informatief een prima voorbereiding van de wat duurdere onderhoudsbeurt

Volgens de km stand van mijn auto moest de distributieriem vervangen worden. Een aantal dagen voor de onderhoudsbeurt werd ik door de servicemedewerker gebeld die me een overzicht gaf van de daarmee samenhangende mogelijke extra kosten die echter pas zouden blijken tijdens de vervanging zelf. Ik ben zeer tevreden over deze uitgebreide toelichting zodat ik vooraf wist wat ik verwachten kon. Gelukkig bleek tijdens de reparatie dat er geen extra onderdelen vervangen hoefden te worden. Dus geen extra kosten.

Goed geholpen

Hoefde niet te wachten omdat ik een auto meekreeg. Duidelijk verslag van wat er gedaan was en mn auto gewassen! Helemaal blij. Alleen jammer dat ondanks dat ze Broekhuis zijn met veel filialen (landelijk) je toch naar Zwolle moet omdat het een Alfa is en nergens anders (dichterbij) terecht kan.

Perfecte service

Afspraak is afspraak!

Prima service, je voel er welkom. Onze camper kan er weer een jaartje tegen. En nu de zon tegemoet.

komt na wat is afgesproken,altijd extra hulp als nodig.

Afspaak wordt nagekomen,niet moeilijkdoen om eventueel te verzetten. Goede koffie,alleen het koekje ontbreekt nog. Dus prima service.

Ruim voldoende

Prettige ontvangst, medewerkster aan balie duidelijk in communicatie. Minpuntje: vooraf was afgesproken dat ik zou wachten tot de auto klaar was. Mij was vooraf aangegeven dat dit ongeveer 1 uur zou duren. Dat werd anderhalf uur en zette mijn eigen verdere planning onder druk.

Keurig en correct geholpen door vallery

Prettig om zaken mee te doen. Heldere en duidelijke afspraken. Zeer kort geleden auto gekocht. Verder even afwachten. Heb wel vertrouwen in broekhuis auto's

Snel, vakkundig en gastvrij geholpen

Voor de mensen onder ons die elektrisch rijen is het hier aan te bevelen.

Tevreden over Apk, airco- en Odh-beurt

Onderhoudsbeurt incl. distributieriem, airco en Apk naar tevredenheid uitgevoerd. Ook lichte lekkage waargenomen aan de versnellingsbak. Helaas pakking en keerkring niet voorradig dus moet daar naderhand voor terugkomen.

Vriendelijk en professioneel

Vriendelijk en correcte service, geen onnodige onderdelen vervangen. Kortom prima

Auto op tijd geleverd en zeer goed bij geholpen.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk