Prettige en behulpzame ontvangst.

Door moeilijke problematische foutoorzaak hebben de mensen van Hyundai Broekhuis Zwolle dit op zeer goede wijze aangepakt en opgelost.hierdoor heb ik volledig vertrouwen in deze dealer gekregen.nogmaals dank hiervoor alsmede de goede tussentijdse communicatie met mij.

Een super service!!

Heel erg tevreden over de verleende service. Ik moest naar het ziekenhuis en werd er heen gebracht en weer opgehaald,ik zou op de fiets er heen maar ivm het slechte weer kreeg ik een lift aangeboden door de collega's van Broekhuis,ik was er verbluft en verrast van!!

Uitstekende service

Niet alleen goed werk geleverd maar ook begrip voor mijn persoonlijke situatie.

Alles netjes geregeld en afspraken na gekomen

Wij zijn eerst geholpen door Dennis? en daarna heeft Robin het over genomen, heel netjes ontvangen, alles duidelijk ook ruimte voor onderhandelen gehad wat prijs en extra's betreft. Goede inruilprijs voor onze "oude" auto gehad. Dus over de gehele behandeling zijn wij uiterst tevreden!!!

Correcte levering nieuwe auto

Na 10 maanden nieuwe auto, Hyundai Ionic 5, opgehaald, na enige misverstanden alles naar wens uitgevoerd.

Gewoon fantastisch

Auto gebracht voor een 2 jaarlijkse onderhoud, omdat de auto nog maar weinig kilometers gemaakt had is er een onderhoud op maat gedaan waardoor de kosten aardig beperkt bleven.

Perfecte service, aardige en gemoedelijke sfeer en deskundig personeel

Mijn 8 jaar oude Fiat 500 moest een APK keuring hebben. Tevens heeft de auto een service beurt gehad. Er moesten wat kleine dingen vervangen worden, daarover heeft men eerst telefonisch contact met mij opgenomen om dit te overleggen. Ook is de servicepas verlengd. Auto was netjes gewassen, al met al goede service en prettige sfeer!

De onvoorziene steekproef maakte het wachten langer.

Op zich was ik voorbereid op een lange wachttijd. De ontvangst was prettig. En duidelijk. Zo ook de tussentijdse uitleg. De wachtruimte is goed, evenals de koffie. Helaas de wachttijd liep uit door de steekproef. Ik weet niet of er een personeelskantine is want een broodje of koek zou prettig zijn geweest. Voor zover ik kan beoordelen heb ik alle vertrouwen in de professionaliteit. Dat de auto schoongemaakt stond te wachten was fijn.

Goede ervaring

Heb nu 5 jaar de auto, wordt goed geholpen bij de balie ( Frank) goed advies wordt er gegeven. Alleen vriend dat je na de beurt een week later voor de winter controle wordt uitgenodigd. Nu loop ik zonder gratis MUTS!

Heel tevreden!

Vriendelijk personeel. Ze luisteren goed naar je klacht of wens. later leggen ze duidelijk uit wat ze gedaan hebben.

Ik ben uitstekend geholpen

Alles goed uitgelegd wat het beste is mij en de auto

Je wordt prettig geholpen.

De receptionist is vriendelijk en herkend je waardoor het contact makkelijk en prettig verloopt. Wel heb ik soms het gevoel dat ik meer geld kwijt ben dan in het verleden. Mogelijk komt dit ook omdat ik er minder gevoel bij heb. Ik krijg wel theoretische uitleg maar bij mijn vroegere garage liep ik gewoon de werkplaats in en praten de (hoofd)monteur mij bij en liet mij dingen zien. Dan kon ik met mijn eigen ogen zien wat er gebeurde.

Snelle service

De werkzaamheden worden vooraf gecommuniceerd in binnen de afgesproken periode afgehandeld.

Super vriendelijk geholpen!

We zijn super vriendelijk geholpen. Alles netjes geregeld en top service! Jesse is een top verkoper!

Goed bedrijf, heel slim overgenomen met behoud van het “oude” personeel , zodat je weinig merkt van de overname. Tevens was ik in positieve zin verrast met de broekhuis pas.

Klantvriendelijkheid top en kijken naar de mogelijkheden

Ik heb een zeer prettige ervaring gehad bij Broekhuis Zwolle. Men neemt de tijd voor je om te komen tot de suite keuzes en afwegingen worden uitgeluid tot dat er een goede keuze gemaakt kan worden. De klantvriendelijkheid en daadwerkelijk aandacht voor de mens geeft een positief gevoel en vertrouwen.

slecht

Broekhuis is te groot ,is er niet voor de klant . Auto voor een reparatie gebracht {airco nakijken }en bij vullen . s, morgens om 11 uur ontdekt de monteur dat hogedruk leiding airco stuk .en er is geen nieuwe voor auto te oud en model en merk wordt niet meer gemaakt in Nederland. dan verwachten wij daar een telefoontje over van uw kant . en niet pas middags om 16,30 . verder is er geen enkele poging van jullie kant gedaan om een oplossing te zoeken . wij zijn inmiddels over gestapt naar ander merk bij een bedrijf waar je geen halfuur aan de telefoon hoeft te hangen om een afspraak te maken voor een beurt +apk keuring

Beste heer, Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met de door ons geleverde service. Wij willen graag het e.e.a. uitzoeken om te kijken wat er is mis gegaan en zo onze service verbeteren. Nu zien wij in uw klacht geen volledige naam of kenteken staan. Wij hebben deze gegevens nodig om uw klacht in behandeling te nemen. Heeft u voor ons uw NAW gegevens en kenteken van de auto zodat wij dit kunnen gaan uitzoeken. Wij horen graag van u. Met vriendelijk groet, Broekhuis Zwolle

Prima service, zowel aan balie, als in werkplaats.

Langjarige berijder van Alfa Romeo´s, dus langjarige klant van Auto Palace geweest. Mijn tevredenheid over Auto Palace is met Broekhuis minstens geëvenaard. Verder niets toe te voegen aan samenvatting hierboven.

Uitstekende en snelle service

Snel geholpen en ook binnen de afgesproken tijd. Ook administratie van km stand in orde gemaakt

Gewoon prettig en goed

Afspraken worden nagekomen er wordt gebeld om te overleggen en auto is klaar op afgesproken tijd

Reparatie volgens afspraak uitgevoerd

Een maand geleden met de receptie ( Frank ) de afspraak voor een jaarlijkse beurt gemaakt. Omdat ik weinig kilometers maak, nu in 5 jaar 20.000 km, is in overleg met Frank over de uitvoering van de beurt en vervanging van onderdelen overleg geweest. Hierbij heeft Frank mij uitstekend geadviseerd wat noodzakelijk is en wat (nog) niet nodig is. Oftewel Frank denkt mee met de klant, wat ik als klant zeer waardeer.

prima info en service

in een woord : uitstekend

Zeer goed geholpen

Uitstekende zorg vanuit het personeel/adviseurs. Ik raad iedereen aan zijn/haar auto hier te brengen!

Balie personeel vriendelijk en behulpzaam

Prettig geholpen

Klantvriendelijk en deskundig personeel