Degelijk

Vriendelijke receptie toen ik de auto kwam brengen voor een onderhoudsbeurt. Werkzaamheden naar afspraak uitgevoerd en auto schoon weer teruggekregen.

Uiterst correct behandeld en tot volle tevredenheid zaken gedaan

Personeel is zeer klantvriendelijk, verkopers hebben de zaken prima op orde voor wat betreft de wensen die ik heb bij de aanschaf van een nieuwe wagen. Monteurs zijn ook zeer behulpzaam, bekwaam en heel vriendelijk naar de klant. Ik heb heel plezierig zaken gedaan en beveel Peugeot Broekhuis Zwolle zeker aan bij anderen.

Erg blij meer de aankoop, prima geholpen.

Eind Maart 2023 een Renault Captur gekocht bij Broekhuis Zwolle. Prima verlopen en geen op of aanmerkingen. Na een week of 5 /6 kwamen we er achter dat er motorisch wat aan de hand was. Dit euvel was dermate ernstig (althans voor ons), dat ons plezier aan deze auto tot nul gereduceerd was. We hadden deze in principe gekocht zonder garantie ! Gebeld met de verkoper (Dennis) en werden met 10 minuten teruggebeld. We moesten maar even langs komen praten. En wat dacht je, we kregen het volledige bedrag terug om als inruilwaarde te gebruiken en te kijken naar een andere auto. Kijk, dat noemen we nou eens " ECHTE "service ! Een dikke 10 verdiend dat. Verkoper Dennis nam ons mee naar een Mazda CX-3. Waren we zelf nooit opgekomen ! De spijker op z`n kop mag ik wel zeggen. Deze is het geworden en we zijn er heel erg blij mee. Puike, fijne auto en netjes afgeleverd volgens afspraak. Een dikke 10 voor Broekhuis Fiat / Alfa Romeo / Jeep Marslanden - Zwolle...

Bedankt Ferdinand, voor het delen van uw positieve ervaring bij ons op de vestiging. Dit waarderen wij enorm. We zijn erg blij om te zien dat u zo goed geholpen bent door onze collega. Wij zullen dit bericht met hem delen! Wanneer u ons weer nodig heeft dan staan wij graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle

Mijn ervaring met verkoper Chiel zijn goed, juist geadviseerd, kortom goed geholpen.

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u goed geholpen bent en een goede ervaring heeft met onze collega! De volgende keer staan wij graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle

Er is altijd tijd voor verbetering

Bedankt voor uw beoordeling! Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij staan de volgende keer graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle

Onderhoud is als vanouds netjes geregeld.

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Prima garage

Kwamen langs om een DS3 Crossback in het echt te zien, werden vriendelijk ontvangen en geïnformeerd, en toen we weggingen hadden we onze twee auto's ingeruild voor een nieuwe DS3 Crossback.

Beste Roelof, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie kilometers in uw mooie DS3 gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle

Heel goed alleen niet bijgetankt bij de aflevering

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle

Fantastisch geholpen

Ik ben zeer te spreken over het hele traject van het maken van een afspraak voor een jaarbeurs tot en met de aflevering van mijn auto. Als verrassing bleek mijn auto gewassen te zijn. Top Peugeot Broekhuis Zwolle

Ik ben uistekende geholpen

Ik ben goed geholpen

Ik ben een tevreden klant.

Ik heb een goed gevoel overgehouden aan mijn bezoek bij Broekhuis Peugeot Zwolle. Vriendelijk en deskundig personeel.

Matig

Sinds jullie aan het verbouwen zijn is het soms wat chaotisch je moet af en toe v.d ene garage naar de andere zal wel weer goed komen als alles weer klaar is.

Beste Bob, Vervelend om te lezen dat dit jouw ervaring is geweest. Wij danken je voor de feedback. We zien je graag in de toekomst weer in onze vestiging. Groet, Team Broekhuis Zwolle

Perfecte service.

Gewoon doen wat er gevraagd wordt. En vriendelijke mensen achter de balie.

Beste Richard, Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Team Broekhuis Zwolle

Alweer dik in orde bij Broekhuis

De jaarlijkse onderhoudsbeurt aan mijn Peugeot 208 is weer geheel volgens het boekje uitgevoerd.

Gewoon goed

Prima geholpen nieuwe motor geplaatst

Een prima sfeer en vriendelijke mensen. Op vragen van mij,, alle tijd om te helpen.

Redelijk tevreden over het verkoopproces

Eerste contact leidde tot niets. tweede gesprek over andere auto/aanbod was goed. Inruilprijs viel tegen.

Heel mooi / goed en net bedrijf

Wederom heel goed en netjes geholpen door dit bedrijf Voorheen auto Palace en nu dezelfde goede service en aandacht bij Broekhuis, dit is zoals een klant het wenst.

Vriendelijk en klantvriendelijk.

Alles verloopt in het filiaal van Zwolle, zoals het wordt besproken. We zijn begonnen in Almere om onze auto te bestellen en daar ging van alles mis. Uiteindelijk zijn wij weer naar ons vertrouwde adres in Zwolle gegaan en top . Alles loopt op rolletjes. Dank aan Tim Klein.

Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen! Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Zwolle

Zeer tevreden.

Voor het eerst een auto, Citroën C3 automaat business, gekocht bij Broekhuis Zwolle. Voorheen bij Broekhuis IJsselmuiden. Ook altijd zeer tevreden. Nu bij Broekhuis in Zwolle. Wij zijn geholpen door Levi Pater en wij zijn zeer tevreden over het gesprek wat wij hadden over de aanschaf van deze auto. Met vriendelijke groeten Ans de Groot-NAP eigenaar van deze prachtige en fijn rijdende auto.

Bedankt Ans, voor je mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Gefeliciteerd met je aankoop een veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Zwolle

Al jaren tevreden

Altijd goede service

Altijd goed en duidelijk

Prettige ontvangst en fijne communicatie

Vandaag de BMW in ontvangst genomen en helemaal blij mee! Ik heb de communicatie met Dennis als zeer prettig ervaren, zeer laagdrempelig en heel deskundig! Ik wil het team Broekhuis en Dennis middels deze review bedanken voor de prettige manier van zaken doen. Helemaal top!

Beste Edwin, Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Zwolle

Gewoon goed

Prettig Volgens afspraak Vakkundig Goede communicatie