Een droom die in duigen viel

Helaas is de vrije ruimte te kort om het hele relaas uit de doeken te doen, maar voor belangstellende te zien op Trust Pilot. Auto gekocht na proefrit, maar door laksheid en oneerlijkheid van adviseur deze ter plekke op afleveringsdatum de koop ontbonden. Wat ging niet goed? 1. Adviseur welke laks en laconiek overkwam (de klant niet serieus nam) 2. De advertentie welke niet correct was, adviseur hierop aangesproken maar werd dus niet serieus genomen. 3. NAP rapport mag je alleen op computer zien geen hardcopie. 3. Koopcontract welke ineens 600 euro meer bedraagt proberen te laten ondertekenen. 4. Afspraken welke gemaakt werden ( en ook na veel aandringen op de koopovereenkomst stonden) worden niet nagekomen. De adviseur heeft voldoende tijd gehad om de klant van te voren te informeren, maar hoopte waarschijnlijk dat de klant zo verliefd op de auto was dat deze toch wel akkoord zou gaan met aflevering.

Beste heer Jansen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is. We hebben u een oplossing aangeboden. Mochten wij in de toekomst iets voor u kunnen betekenen, bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle

Verkoop en inkoop

Verkoop en inkoop verliep goed. Het ophalen van de auto niet. De rekening was niet verstuurd en dus niet betaald, mijn partner kreeg de auto niet mee. Heel vervelend en niet klantgericht. Ik had van de kant van broekhuis een andere reactie verwacht, de fout ligt immers bij broekhuis. Paar dagen later hebben wij de auto opgehaald, dit verliep goed. Foutje dus van de administratie. En niet van de verkoper.

Beste Ankie, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij hebben naar aanleiding van uw review contact met u opgenomen om uw ervaring te bespreken. Wij wensen u veel rijplezier toe en hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in Zwolle. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle

Goede en snelle communicatie

De aankoop van de nieuwe en inruilen van mijn Alfa Romeo Tonale was snel en probleemloos geregeld dankzij Jochem.

Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wij zijn blij te zien dat alles snel en goed is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle

Prima geholpen helaas een te lange wachttijd

Het duurt gewoon 2 mnd voordat je een afspraak kan maken, dit is echt te lang. Beurt is keurig en vlot uitgevoerd. Het nieuwe pand is erg ongezellig, ik hoop dat hier iets meer van gemaakt wordt dan de méga grote ongezellige ruimte. Dit gaat niet over de showroom maar waar de service balie is en waar je kan wachten

Beste Carina, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij kunnen u het vinden in uw bevindingen en zijn hard aan het werk om de oude sfeer weer terug te krijgen. Wij hopen u dan de volgende keer ook weer te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle

Auto slecht onderhoud

Klant wordt op verkeerde manier voorgelicht. Auto loopt drie weken na onderhoudsbeurt door brokkelende distributieriem in de soep. Gevolg onnodig dure reparatie

Beste Steven, Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te zien dat dit uw ervaring is. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Bedankt voor dit gesprek. Wanneer u ons in de toekomst nodig heeft dan bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle

Te lange wachttijden, slechte communicatie.

3 maanden wachten voor een afspraak, vervolgens moet afspraak verzet worden, weer 2 maanden wachten. Er wordt niet gebeld over kosten en of de auto gereed is.

Beste Wilma, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Het is ons niet gelukt om u te bereiken. Wilt u ons daar terugbellen of mailen? Dit is mogelijk via: 038-2050400 of [email protected] Update 7-11-2023: Inmiddels hebben wij contact met u gehad om de situatie toe te lichten en hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in Zwolle. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle

Alles perfect geregeld

Zeer goed.

Bedankt Aart, voor uw mooie beoordeling. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle

Top behandeld en kan deze vestiging aanraden

Beste Remo, Dank u wel voor uw positieve review en de aanbeveling. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle

Een vlotte afhandeling

De aankoop van de nieuwe en inruilen van de oude auto was snel en probleemloos geregeld; ook het thuis bezorgen van de auto was binnen de gestelde termijn.

Hartelijk bedankt Thea, voor het delen van uw positieve ervaring. We zijn blij om te zien dat u zo tevreden bent over onze service en fijn dat alles snel en probleemloos voor u is geregeld. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle

Goed gevoel

Ik heb een goed gevoel overgehouden nav de koop van een Mazda CX5. De onderhandelingen verliepen goed en snel en de afspraken zijn allen nagekomen. We hebben er een fijne auto aan en zijn erg vriendelijk geholpen. Een volgende keer zal ik weer een bezoek brengen aan Broekhuis.

Beste Roel, Van harte gefeliciteerd met uw mooie Mazda CX5. Wat fijn dat u gedurende het verkoopproces zo goed geholpen bent. Wij wensen u veel mooie kilometers en zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle

positief

Alles was positief, behalve instructieboek ,die was in het duits

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij hebben het instructieboek voor u besteld en nemen contact met u op zodra deze geleverd is. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle

Broekhuis je auto in goede handen

Onderhousdbeurt volgens afspraak uitgevoerd

Beste Ard, Bedankt voor deze leuke beoordeling. Wij zijn blij te zien dat u onze service met een mooie 10 beoordeeld. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle

Keurige behandeling

Als meer dan 20 jaar klant. Voelt als vertrouwelijk zeker een bij de 2 receptie medewerkers van Peugeot. Men kent alles van je auto. Vooraf goede afspraken mbt de Apk en kostenopgave.

Bedankt voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! We zijn erg blij met u als vaste klant bij ons in Zwolle. Op naar de volgende jaren waarin wij u graag blijven voorzien van onze service! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle

Goede garantie en uitstekende service!

Alfa Romeo Giulia (gebruikt) gekocht in Zwolle ondanks dat we in de kop van Noord-Holland wonen maar de afstand bleek achteraf geen probleem. Een reparatie onder garantie werd gewoon, snel en adequaat, uitbesteed aan een andere vestiging (Zwaag) in de buurt van onze woonplaats. Prima geregeld dus!

Beste Ron, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat u onze service zo heeft ervaren. De volgende keer staan wij weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle

Slechte service

Houden zich niet aan het woord. Snel willen verkopen maar de afspraken niet nakomen.

Ontvangst is goed, de afhandeling kan beter

Bij het ophalen van onze occasion bleek dat de gemaakte afspraak niet in de agenda van Broekhuis stond. De auto stond klaar, maar niet alle afgesproken punten waren afgehandeld. Enkele plekken van de lak moesten nog worden weggestipt. Bij thuiskomst bleek dat de reserveband los in de kofferruimte lag. Dit moet niet mogelijk zijn.

Onvoldoende

Beste Kerla, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat u onze service als onvoldoende heeft ervaren. Wij hebben contact met u opgenomen om de review te bespreken. Graag zien we u op de afgesproken datum om het onderdeel te monteren. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle

correct geholpen en grote beurt correct uitgevoerd

Het was nog wat rommelig, nog midden in een verbouwing en net verhuisd. Onhandig was dat de monteur nog een bijscholing had gedurende de dag, waardoor het allemaal wel erg lang duurde. De afhandeling door de receptionist was plezierig en betrokken. Waardering voor het feit dat ze bij een oude auto niet gaan zoeken naar kleine onvolkomenheden, maar rekening houden met de leeftijd van de auto, dat heb ik wel anders meegemaakt. Daarom kies ik voor Broekhuis Zwolle en niet voor Bouwman Ommen. ondanks dat het lastig is als je in Den Ham woont.

Beste heer Boom, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dit waarderen wij enorm. Dat u voor ons kiest zien wij als een groot compliment en helpen u graag wanneer u ons nodig heeft. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle

Top tent!

Professioneel geholpen, mooie mensen. Genieten!

Beste Josh, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle

Goede garage met vriendelijk en verkoopadviseurs

Ik heb de aankoop van de nieuwe auto en inruil van mijn oude auto als een plezierig proces ervaren met vriendelijke en vakbekwame adviseurs.

Bedankt Peter, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle

behulpzaam bij aanschaf auto

klantvriendelijk goede uitleg bij aflevering nieuwe auto

Bedankt Jan, voor het delen van uw positieve ervaring! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel veilige en mooie kilometers toe met uw nieuwe auto! Hartelijke groeten, Broekhuis Zwolle

zeer adequaat en deskundig geholpen

Onlangs heb ik een JEEP Renegade PHEV Upland 4x4 bij Broekhuis gekocht. De informatie die we kregen van Tim Klein was adequaat, deskundig en vriendelijk. We zijn voortreffelijk door hem door het hele proces geholpen. Een groot compliment.

Bedankt Henk, voor deze mooie woorden! Ik ga uw complimenten doorgeven aan Tim. Daar doen we het voor! Alvast veel veilige kilometers en veel rijplezier gewenst in uw nieuwe Jeep! Hartelijke groeten, Broekhuis Jeep Zwolle

Super overdracht van mijn nieuwe leaseauto.

Samen met mijn zoon op 21 juni j.l. mijn nieuwe Peugeot 3008 SUV ( Hybride ) in ontvangst mogen nemen ! Verkoper Robin Schouten deed dat heel leuk en verrassend, auto ingepakt ( zwart doek ) als cadeau , met een feestelijke onthulling !! Daarna een goede uitleg , met name van het Hybride gebeuren. Wat ik van Robin Schouten destijds zeer gewaardeerd he , is dat hij vorig jaar augustus contact met mij heeft opgenomen om een nieuwe Peugeot 3008 SUV te bestellen , tijdig , ter vervanging van mijn toenmalige Peugeot 3008 SUV ( lease via PSA )

alles gedaan als belooft.

de auto stond weer klaar als belooft en de omruil van de oude auto ondanks de verbouwings werkzaamheden was ook vlot. dit is de zoveelse auto via dit bedrijf en de service blijft erg goed. er wordt steeds door de diverse verkopers mee gedacht en geadviseerd geen mooie verhalen maar belooft is belooft,

Bedankt Henk, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles weer naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie kilometers gewenst en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Zwolle

Altijd de beste service

Wij hebben het voorrecht gehad hier al een aantal keer een mooie auto te mogen kopen. Altijd met de beste begeleiding van aankoop tot levering. De service nadien is ook zeer goed geregeld doormiddel van een goed werkbare app, een mobiliteits service en Broekhuis plus pas. De werkplaats balie is altijd goed bereikbaar, zeer vriendelijk en denkt echt met de klant mee. Absoluut een aanrader. Wij hopen hier nog lang klant te zijn