Koop hier het merk wat je graag wilt,en nog goedkoper

Vriendelijkheid en hulpzaam zit hier wel ingebakken . Koop je hier n auto hoef je niet meer naar de fijne bakker

Wennen aan jullie service

Voorbeeld: Ik belde 's middags of ik de auto die ik gereserveerd had als vervangend vervoer mogelijk om 17.00 u beschikbaar was. Dat was niet mogelijk, ik kon hem pas de volgende dag ophalen, dan was de afspraak. Toen ik toch bij het filiaal kwam stond de auto, onder de sneeuw, wel op de parkeerplaats. Er was zelfs recentelijk niet in gereden. Enige tijd geleden kwam ik met een vraag bij jullie. Mijn auto sloeg alleen maar aan op de hybride stand. Er kon geen voorkeur meer worden opgegeven. Ook daar kreeg ik geen bevredigend antwoord op helaas. Vr. Gr. Jochum Dorrepaal

De service is primma

Goede ervaring

De service is op hetzelfde nivo gebleven

Als u het klantenbestand goed gebruikt, dan zult u zien dat mijn achternaam “van der Weerd” is. Ik vind het een niet zo stijlvolle verandering van eigenaar. Het verzoek om de nummerplaat te vervangen was de eerste en op dat moment enige indicatie. Ook van autopalace niets vernomen. Foei!

prima service

Goede ervaring

Snelle goede service

Een goede service met hopelijk de kwalueit die beloofd is. Het geheel was wel erg prijzig. Als mijn grote autoreis (2 maanden trekken door Italie) probleemloos verloopt is het het prijskaartje waard.

Gewoon prettig behandeld !

Zowel junior- als senior verkoper namen tijd en moeite om ons te woord te staan. Ook op de vragen over evt garantie werden goed beantwoord. En niet te vergeten : telefonisch contact om afspraken te maken heel goed. En vooral de man waar je je dient te melden: Geweldige “grijze” man !!

Mijn auto is hier geweest voor een APK keuring en onderhoud. Over alles werd goed overlegd en (onnodige) reparaties niet zomaar uitgevoerd. Ik ben erg tevreden!

Super goed

Netjes en gauw een nieuwe sleutel. En beurt

Prima garage

Voor de eerste keer voor onderhoud gebracht. Vriendelijke mensen en alles conform afspraak geleverd.

Mijn DS7 gebracht voor onderhoud en een klacht ivm de werking van de cruise control. Onderhoud perfect uitgevoerd en de cruise control werkt nu eindelijk naar behoren! En de auto zelfs nog schoon aan de binnen en de buitenkant. Een dikke 10 dus!

Gastvrij, luisterend en betrokken

Receptie-medewerkers luisteren goed naar mijn verhaal en anticiperen snel, correct en vriendelijk.

Prima ervaring

Goede communicatie over de werkzaamheden