ik ervaar geen achter de klant staan

ik ervaar geen positieve instelling bij het afhandelen van een autoklacht in de garantietijd.

Keurig extra en minder werk gemeld bij onderhoudsbeurt

Zie boven

Prima geregeld en service

Prima geregeld

Gewoon super tevreden!

Alles ook deze keer weer prima in orde en iedereen weer even vriendelijk...een dikke 10 dus!

Een zeer prettige ervaring

Lang gewacht, toch gekomen. Lang moeten wachten op nieuwe auto. Maar de behandeling en afhandeling was/is uitstekend.

klantvriendelijk

open en communicatief, luisteren en meedenken, prima!

Helemaal top!

Erg fijne auto, snel en concreet handelen, klanten staan voorop! Dat merk je aan alles

Was fijne garage, maar nu even niet

Voelde me niet echt serieus genomen. De radio stoort en ik had gevraagd daar naar te kijken. Vervolgens werd mij uitgelegd dat ik radio Gelderland niet kon ontvangen en dat je soms even van frequentie moest wisselen....ik rij al 20 jaar auto... de radio stoorde bij hun verder niet...maar zodra ik rij wel, zoals ik had aangegeven. Helaas is hier dus niets aan gedaan.

Ik ben geweldig geholpen door Roy

Heb na een gesprek en proefrit besloten een Opel Karl te kopen.Kreeg prima uitleg over de auto en na 14 dagen kon ik mijn prachtig glimmende auto ophalen.De binnenruimte was ook erg netjes.Zeer tevreden over hoe alles gegaan is.

Top service

Mijn DS 3 Crossback E-Tense voor 25.000 KM onderhoud naar Broekhuis gebracht. Stad ingegaan om auto (zoals gepland) drie uur later op te halen. Snle bericht gekregen dat bij controle de airco moest worden ge-update. Zou nu iets langer duren. Bij terugkomst bij Broekhuis bleek de airco niet te werken ondanks update. Ook hadden wij eerder aangegeven dat deurklinken en achterraam niet naar tevredenheid functioneerden. Oplossing van Broekhuis was top: Een leenauto mee naar huis (wij wonen in Den Bosch), de onderdelen worden besteld en na reparatie worden wij gebeld om auto op te halen. Week later was de DS3 gereed. Onderhoudskosten afgerekend en Broekhuis plus DS namen de andere kosten voor hun rekening. Garantie. Echt top!

Duidelijk, vriendelijk, snelle afhandeling.

We zijn goed geïnformeerd. Daarna was al snel duidelijk waar de financiële grenzen lagen.

Normaal zoals je mag verwachten van een garage.

Prima service.

Zoals ik zei,prima geholpen.

Vriendelijk , correct en een uitstekende service

Ik heb mijn C5 gekocht , na een vlotte onderhandeling, met een vriendelijke en uiterst correcte verkoper. De auto stond keurig klaar op de dag die was afgesproken . De eerste week de auto lekker uit getest , waarbij er een aantal kleine dingen naar boven kwamen waar ik niet helemaal happy mee was. Hierop vervolgen contact opgenomen met de afdeling verkoop en daar heeft men begripvol naar mij geluisterd en meteen actie ondernomen voor een passende oplossing, in 1 woord : Klasse

nette en vriendelijke behandeling

Na een voor ons jammerlijk bezoek aan Broekhuis zijn wij netjes en correct behandelt nadat onze auto bij Broekhuis was afgeleverd was het wel lang wachten voor wij wisten hoe het er voor stond met de auto maar het was heel druk dus ieder op zijn beurt Het grootste nadeel vinden wij dat er geen leen auto's beschikbaar zijn en wij toch een auto nodig zijn voor het werk dat wij steeds een auto moeten huren voor het werk Gelukkig was er bij ons in het dorp een reparatie bedrijf die ons heeft geholpen en voor een lager tarief een auto heeft verhuurt Dit vind ik dus een groot nadeel van Broekhuis Ik zou iedereen aanbevelen bij Broekhuis maar het leen auto probleem schuilt niet alleen bij ons maar ook bij iedereen die wij spreken (hier zijn nog diverse bedrijven die het wel doen)

Accurate behandeling

Afspraak verloopt soepel. Alles op tijd geregeld

Afspraak is afspraak

Goede service bij onze mijn aankoop.

Goed gedaan!

Prima, ga zo door!

Gewoon goed

Jaarlijkse onderhoudsbeurten altijd goed uitgevoerd. Minpuntje: Een pittige rekening voor de voorgeschreven onderhoudsbeurt waarbij een lampje voor de kentekenplaat apart verrekend wordt. Op het bedrag van de onderhoudsbeurt zou het lampje ook als Broekhuis service vervangen kunnen worden. Verder altijd netjes en betrouwbaar.

Vriendelijk, duidelijk en professioneel.

Onze ervaring met Joey van Broekhuis Citroën/DS Zwolle is ons zeer goed bevallen. Joey is zoals hierboven al vermeld vriendelijk, duidelijk en zeer professioneel. Hij denkt mee met de klant en we zullen hem daarom ook zeker aanbevelen aan onze kennissen in hun zoektocht naar een andere auto.

Een goede service en klantvriendelijkheid

De service is goed en de koffie staat klaar. Vriendelijke personeel en verkopers.

Ruim 25 jaar vaste klant!

Als ik niet tevreden ben, kan ik terug komen, en wordt het opgelost! Vertrouwen in elkaar!

tevreden

afgelopen januari een moeizaam gesprek over een C5 Aircross. Ik was zover dat ik na al die jaren afscheid van Citroen wilde nemen. Op 20 april nogmaals contact gezocht met Joey Cardozo. Binnen een half uur waren wij eruit. Voorlopig rij ik in volle tevredenheid in een DS 7

Komt afspraken na die zijn afgesproken!

Vriendelijk en denken mee wat noodzakelijk is en werken dit uit.