Afspraak is afspraak

Goede service bij onze mijn aankoop.

Goed gedaan!

Prima, ga zo door!

Gewoon goed

Jaarlijkse onderhoudsbeurten altijd goed uitgevoerd. Minpuntje: Een pittige rekening voor de voorgeschreven onderhoudsbeurt waarbij een lampje voor de kentekenplaat apart verrekend wordt. Op het bedrag van de onderhoudsbeurt zou het lampje ook als Broekhuis service vervangen kunnen worden. Verder altijd netjes en betrouwbaar.

Vriendelijk, duidelijk en professioneel.

Onze ervaring met Joey van Broekhuis Citroën/DS Zwolle is ons zeer goed bevallen. Joey is zoals hierboven al vermeld vriendelijk, duidelijk en zeer professioneel. Hij denkt mee met de klant en we zullen hem daarom ook zeker aanbevelen aan onze kennissen in hun zoektocht naar een andere auto.

Een goede service en klantvriendelijkheid

De service is goed en de koffie staat klaar. Vriendelijke personeel en verkopers.

Ruim 25 jaar vaste klant!

Als ik niet tevreden ben, kan ik terug komen, en wordt het opgelost! Vertrouwen in elkaar!

tevreden

afgelopen januari een moeizaam gesprek over een C5 Aircross. Ik was zover dat ik na al die jaren afscheid van Citroen wilde nemen. Op 20 april nogmaals contact gezocht met Joey Cardozo. Binnen een half uur waren wij eruit. Voorlopig rij ik in volle tevredenheid in een DS 7

Komt afspraken na die zijn afgesproken!

Vriendelijk en denken mee wat noodzakelijk is en werken dit uit.

Allemaal prima voor elkaar alleen mijn telefoon stoort na de beurt als ik hem op de speaker zet

allemaal prima voor elkaar en conform afspraak. alleen is het zo dat sinds de beurt mijn telefoon via de speaker zodanig stoort dat ik het gesprek niet kan verstaan

Super geholpen door Roy en zijn team!

Wederom super geholpen door Roy en zijn team. Complimenten aan iedereen bij Broekhuis Zwolle! Het is altijd een plezier om langs te komen.

Goede behandeling van mijn opmerkingen o.a. per mail aangegeven

Gewoon goed

Alles volgens afspraak verder geen bijzonderheden.

slecht

In december 2021 een cactus c4 gekocht met 46000 op de teller al vrij vroeg merkte ik dat dat accu & start stop systeem niet werkte en dat remschijven niet ok waren ook de rem functie was niet goed. Deze problemen heb ik verschelende keren naar voren gebracht maar vond er geen herkenning en erkenning voor. Inmiddels ben ik overgegaan naar citroen Bouwman in in Ommen en heb de wagen daar na laten kijken het bleek dat de accu niet goed was en de remschijven krom ook kwamen nog wat kleine dingen aan het licht. Ik ben nu ongeveer 1000 Euro verder. Ik ben meer dan 10 jaar klant geweest en altijd een goede service gehad maar merkte dat het door omstandigheden die ik niet ken al wat minder werd! Ik was ook niet op de hoogte van de wissel Broekhuis

Helaas klantonvriendelijkheid

Mijn vrouw kwam met pech te staan en via de anwb naar broekhuis/ Citroendealer te Zwolle gebracht. Het eerste wat de receptionist zei was “we hebben geen leenauto voor u”. Vervolgens werd de auto wel nagekeken, mag ook wel na al het geld wat wij er de afgelopen jaren hebben heengebracht, en er kwam een reparatieadvies uit die niet mis was. Rekening voldaan vanwege het onderzoek en mijn vrouw kon weer rijden maar het probleem kon elk moment terug komen. Achteraf bleek het een vervuilde dynamo te zijn en dat kwam door een lekke turbokoelerslang die 3 maanden daarvoor door jullie is vervangen. Voor dat geld hadden jullie toen ook wel even de dynamo mogen cleanen. Al met al geen goede beurt van broekhuis/Citroen Zwolle.

Gastvrij, mooi aanbod en vriendelijk.

Fijn geholpen en ook snel. Klantvriendelijk er ook snel bereikbaar. Merk dat ze echt alles doen om de klant goed te kunnen helpen.

Perfect bedrijf

Op een zeer nette manier ontvangen voor airco check door de balie medewerker ,er werd koffie aangeboden omdat ik een uurtje moest wachten.

Helemaal goed

Goed garagebedrijf, deskundig personeel goede afspraken, kortom zeer tevreden.

Koop hier het merk wat je graag wilt,en nog goedkoper

Vriendelijkheid en hulpzaam zit hier wel ingebakken . Koop je hier n auto hoef je niet meer naar de fijne bakker

Wennen aan jullie service

Voorbeeld: Ik belde 's middags of ik de auto die ik gereserveerd had als vervangend vervoer mogelijk om 17.00 u beschikbaar was. Dat was niet mogelijk, ik kon hem pas de volgende dag ophalen, dan was de afspraak. Toen ik toch bij het filiaal kwam stond de auto, onder de sneeuw, wel op de parkeerplaats. Er was zelfs recentelijk niet in gereden. Enige tijd geleden kwam ik met een vraag bij jullie. Mijn auto sloeg alleen maar aan op de hybride stand. Er kon geen voorkeur meer worden opgegeven. Ook daar kreeg ik geen bevredigend antwoord op helaas. Vr. Gr. Jochum Dorrepaal

De service is primma

Goede ervaring

De service is op hetzelfde nivo gebleven

Als u het klantenbestand goed gebruikt, dan zult u zien dat mijn achternaam “van der Weerd” is. Ik vind het een niet zo stijlvolle verandering van eigenaar. Het verzoek om de nummerplaat te vervangen was de eerste en op dat moment enige indicatie. Ook van autopalace niets vernomen. Foei!

prima service

Goede ervaring

Snelle goede service

Een goede service met hopelijk de kwalueit die beloofd is. Het geheel was wel erg prijzig. Als mijn grote autoreis (2 maanden trekken door Italie) probleemloos verloopt is het het prijskaartje waard.

Gewoon prettig behandeld !

Zowel junior- als senior verkoper namen tijd en moeite om ons te woord te staan. Ook op de vragen over evt garantie werden goed beantwoord. En niet te vergeten : telefonisch contact om afspraken te maken heel goed. En vooral de man waar je je dient te melden: Geweldige “grijze” man !!

Mijn auto is hier geweest voor een APK keuring en onderhoud. Over alles werd goed overlegd en (onnodige) reparaties niet zomaar uitgevoerd. Ik ben erg tevreden!