Nakomen van de afspraak: 100%

Ook de vooraf opgegeven prijs week nauwelijks af.

prima ontvangst en afhandeling

zie eerdere opmerking

Goed garagebdrijf, prettig personeel, heel tevreden over

Comminicatie 100%

Ondanks dat wij uiteindelijk voor een ander voorstel gekozen hebben, wel zelfde DS7CB, waar verschil ( iets ouder en stuk goedkoper) waren wij zeer onder indruk van enthousiasme, geweldig vriendelijke medewerker die alles uit de kast haalde zonder een moment vervelend of opdringerig over te komen, een parel !! bij deze Citroen/ DS dealer in Zwolle. Zodra wij ( 2 jaar) de zonnepanelen hebben komen wij toch weer als eerste terug voor de Hybride versie DS7CB. HEEL VEEL DANK!! ( Niels) Ger van Klink Dongen

Vriendelijke verkoper

Correcte afhandeling

Prettig

verkoper met aandacht voor de klant

Uitstekend behandeld door personeel

Zoals hierboven uitstekend behandeld door het personeel bij de service en de aankoop van een jongere auto.

Bij Emerpark ging het beter.

Er moesten 4 nieuwe banden onder de auto. Er kwamen 4seizoenen-banden af, wat zet je er weer onder???? Geen zomerbanden dus. Na nog een dag wachten zaten er toch 4seizoenen banden onder. Slordige fouten.

Beste Louis, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u opgenomen. De punten die wij met u hebben besproken nemen wij mee voor de toekomst. Wij zullen voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Broekhuis

Mijn auto werd deskundig onderhouden

Mijn auto is zorgvuldig onderhouden bij de Citroën dealer. Ik vind het een verlies dat de Citroën garage overgenomen is door Broekhuis. Het garage bedrijf had een duidelijke visie en klantvriendelijke benadering. Daarin onderscheidde Citroën zich. Nu is het een grauwe eenheidsworst. Dat betreur ik.

goede en vriendelijke service

Goede overall service!

De auto is in goede handen, mensen die weten wat ze doen en een passie hebben voor het merk en de werkzaamheden die te doen zijn.

Blij met de gekochte auto, garage zelf matig.

Paar weken geleden hebben wij onze nieuwe auto C5 Aircross opgehaald bij deze garage. Moesten er wel 4 weken voor wachten i.v.m. dat ze weinig monteurs hadden. Maar goed het was een mooie auto dus wij vonden het goed en keken uit naar het moment dat we hem konden ophalen. Toen we de auto kwamen ophalen hadden we iets vrolijker onthaal verwacht. De verkopers vonden we niet heel vriendelijk en het leek voor hun de normaalste zaak van de wereld. We miste daarin wat enthousiasme. Voor ons was dit een grote uitgave en hadden daarom er misschien meer van verwacht. Na een ontbrekende stempel in het onderhoudsboekje en wat onduidelijkheid over de uitgevoerde beurt zijn we vertrokken. Met de auto zijn we zeker blij! Maar als ik het gehele verkoop ervan mee moet nemen in de beoordeling dan komen we helaas uit op net een voldoende.

Zeer behulpzaam!

Ik rijd al jaren Citroen. Ook ontvang ik de service al een aantal jaren bij dezelfde garage.Ik weet niet anders ,dan dat ze een hele goede service verlenen! Ook zijn ze zeer behulpzaam en gastvrij.Alles wat redelijk en mogelijk is,wordt voor je gedaan.Ook als het op het laatste moment is!

ik ervaar geen achter de klant staan

ik ervaar geen positieve instelling bij het afhandelen van een autoklacht in de garantietijd.

Keurig extra en minder werk gemeld bij onderhoudsbeurt

Zie boven

Prima geregeld en service

Prima geregeld

Gewoon super tevreden!

Alles ook deze keer weer prima in orde en iedereen weer even vriendelijk...een dikke 10 dus!

Een zeer prettige ervaring

Lang gewacht, toch gekomen. Lang moeten wachten op nieuwe auto. Maar de behandeling en afhandeling was/is uitstekend.

klantvriendelijk

open en communicatief, luisteren en meedenken, prima!

Helemaal top!

Erg fijne auto, snel en concreet handelen, klanten staan voorop! Dat merk je aan alles

Was fijne garage, maar nu even niet

Voelde me niet echt serieus genomen. De radio stoort en ik had gevraagd daar naar te kijken. Vervolgens werd mij uitgelegd dat ik radio Gelderland niet kon ontvangen en dat je soms even van frequentie moest wisselen....ik rij al 20 jaar auto... de radio stoorde bij hun verder niet...maar zodra ik rij wel, zoals ik had aangegeven. Helaas is hier dus niets aan gedaan.

Ik ben geweldig geholpen door Roy

Heb na een gesprek en proefrit besloten een Opel Karl te kopen.Kreeg prima uitleg over de auto en na 14 dagen kon ik mijn prachtig glimmende auto ophalen.De binnenruimte was ook erg netjes.Zeer tevreden over hoe alles gegaan is.

Mijn DS 3 Crossback E-Tense voor 25.000 KM onderhoud naar Broekhuis gebracht. Stad ingegaan om auto (zoals gepland) drie uur later op te halen. Snle bericht gekregen dat bij controle de airco moest worden ge-update. Zou nu iets langer duren. Bij terugkomst bij Broekhuis bleek de airco niet te werken ondanks update. Ook hadden wij eerder aangegeven dat deurklinken en achterraam niet naar tevredenheid functioneerden. Oplossing van Broekhuis was top: Een leenauto mee naar huis (wij wonen in Den Bosch), de onderdelen worden besteld en na reparatie worden wij gebeld om auto op te halen. Week later was de DS3 gereed. Onderhoudskosten afgerekend en Broekhuis plus DS namen de andere kosten voor hun rekening. Garantie. Echt top!

Duidelijk, vriendelijk, snelle afhandeling.

We zijn goed geïnformeerd. Daarna was al snel duidelijk waar de financiële grenzen lagen.

Normaal zoals je mag verwachten van een garage.