Deze keer slechte ervaring.

Bij het brengen van de auto voor een grote beurt waren er extra uit te voeren voorzieningen en behandelingen en allemaal tegen meerprijs dus een forse totaal rekening. Tijdens de eerste ritten kwam steeds de melding dat de auto een beurt in de garage nodig had ??!! Dus de garage gebeld en de info gevraagd en gekregen voor een reset. Dat hielp niet, het rode lampje kwam steeds terug, en dus na het weekend naar de garage gereden. Daar werd door een medewerker de zelfde reset gedaan dan wat wij al meerdere keren gedaan hadden. Na het wegrijden kwam het probleem weer terug. De volgende dag ben ik zelf maar op onderzoek gegaan en ontdekte ik dat er nog maar weinig motorolie in de motor zat. Er kwam toen ook de melding van de lage stand van de motorolie. Dus, in overleg met de garage kon ik daarmee nog wel naar Zwolle rijden. Daar heeft men naar de oorzaak gezocht en vonden een lekkende aftapdop van het carter. E.e.a. kon toen hersteld worden. Mijn kosten / een paar keer naar Zwolle rijden en veel tijd verloren wat slecht uit kwam.

Geachte heer Siebren, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u gehad. Het technische probleem is gevonden en hebben wij kunnen repareren. Wij bedanken u voor deze mooie 10 die u ons nu heeft gegeven! Graag staan wij weer voor u klaar mocht u ons in de toekomst nodig hebben. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Zwolle

Mijn auto moest voor een beurt. Ik dacht de auto is zo goed als nieuw en kost alleen de kosten van de service beurt. Nu bleek dat de distributie riem te breed was geworden en vervangen moest worden. Gratis door peugeot. Ook waren de remmen niet meer goed. Als coulance omdat ik mijn auto nog geen jaar had hoefde ik daar de helft voor betalen. remmen horen 50.000km mee te gaan. Ik had 12.000km gereden. Omdat de auto de hele dag in de garage stond werd ook mijn navigatie geüpdatet en kreeg ik peugeot plus gratis.

Fijn personeel En goede service

Prettige behandeling in de showroom, goede leenauto en perfekt uitgevoerde beurt.

Prima advies voor de beurt

Prima advies voor de beurt

Prettige en positieve ervaring

Zeer klantvriendelijk. Extra service punten gaande het jaar na de beurt. Uitvoerige controle.

Erg prettig geholpen

Wij hebben een prachtige Peugeot 5008 aangeschaft en zijn daarin heel goed geholpen! De verkoopster was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Erg prettig geholpen

Gegarandeerde rijzekerheid

Ik ben blij met het automatische herinneringsseintje voor beurten. Ook de alertheid van de medewerkers als er iets vervangen of verbeterd moet worden aan de auto is goed. Een verbeterpunt is het prijsniveau, dat stijgt wel heel erg hard.

zoals gewoonlijk zeer goed

deskundig

Klantvriendelijk

Klant vriendelijk Prima overzicht wat er gedaan is. De auto schoon gemaakt wat ik zeer op prijs Stelde.

Goed overleg en goede service

Handig online afspreken, prijsopgave vooraf, alleen wat noodzakelijk is wordt gedaan, gratis navigatie update gehad en auto netjes gewassen afgeleverd.

Erg tevreden over hoe de beurt voor mijn auto is gedaan!

Duidelijk en goed overleg wat extra moest

Goed en duidelijk behandeld extra dingen die plaats moesten vinden overlegd

Geen verrassingen achteraf.

het was een servicebeurt en die is goed uitgevoerd

zoals ik al zei was dit een reguliere servicebeurt; auto is 2 jaar oud. Ben al jaren klant bij Autopalace , nu Broekhuis dus en wat mij verbaasde en ook wel teleurstelde was het volgende. Ik kreeg altijd een vervangende auto ( kosteloos) mee en ditmaal werd mij medegedeeld dat hiervoor bij Broekhuis €25,- werd gevraagd. jammer

Gewoon goed.

Prettig To the point Reëel

Als altijd prima!!!

Ben al vele jaren klant bij de garage aan de Veerallee en een servicebeurt is inmiddels als een bezoek aan oude vrienden. Altijd plezierige behandeling en vakkundig werk. Bij problemen met de auto kwam er altijd een prima oplossing. Team doet als het nodig is een stap extra om dingen op te lossen, zelfs als ik ooit belde vanuit een ver buitenland. Toffe club en het geld waard!

Goede adviezen

Ik hoefde maar voor een simpele onderhoudsbeurt maar krijg altijd goede adviezen met uitleg over extra opties.

Duidelijke en goede service

Prettige en prima service

Goede communicatie

Voor aanvullende werkzaamheden uit te voeren wordt eerst keurig overlegd

Uitstekende service, goed snel en schoon.

Heel fijn en hartelijk geholpen.

Ik ben al vele jaren trouwe klant. En dat zal ik ook zo blijven. Want ik kan altijd hier terecht en heel begripvol. Net een mooie tweede hands Peugeot gekocht en ben er erg tevreden mee. Ga zo door ! Daarom Maximaal aantal sterren. Perfecte service

Ik ben goed ontvangen

Alles is tot tevredenheid uitgevoerd.