Snel en adequaat geholpen

Snel en adequaat geholpen

Top bedrijf een zeer klantvriendelijk!

Niet leuk

Tijdens de jaarlijkse beurt heb ik gelijktijdig de gratis beurt van 75 euro laten doen. Maar ik moest wel het volle pond betalen.

Goede communicatie en duidelijk.

Vriendelijk en bekwaam geholpen. Met een duidelijke voortgang van zaken pe telefoon doorgeven.

Prima service en duidelijk verhaal

Tijdens mijn orientatie naar een andere auto, ben ik geweldig begeleid door Thijmen,een jonge verkoper. Uiteindelijk,met een rustige aanbeveling van hem,een aankoop gedaan. Hulde jongeman.

Zeer vriendelijk ontvangen en begeleid

Zeer vriendelijk ontvangen en begeleid door Richard. Uiteindelijk een mooie volledige elektrische auto gekocht, de auto is rustig en netjes uitgelegd en uitgeleverd.

Gewoon uitstekend.

Zie hierboven, valt niets aan toe te voegen.

Bandenspanning

Bij een grote onderhoudsbeurt en APK keuring ga ik ervan uit dat alles wordt gecontroleerd. Echter 2 dagen na de keuring gaat er een controlelampje branden op het Dashboard, betreffende bandenspanning. Mijn vraag/opmerking is, valt dit onderdeel niet onder de onderhoudsbeurt? Zo ja, is het dan ook mogelijk dat er nog meerdere testen niet zijn uitgevoerd?

Fantastisch

Goede service beurt en mijn radio werkt weer goed!

Prima geholpen en goede uitleg

Bij de aankoop van een andere auto ben ik vriendelijk geholpen en heb ik een duidelijke uitleg over alles gekregen. Fijn gevoel dat de tijd genomen werd die nodig was.

Grote beurt en APK, alles keurig gedaan. Het baliepersoneel ook is altijd beleefd en voorkomend. Ik ben zeer tevreden over Broekhuis Peugeot Zwolle.

zeer tevreden

Mijn auto is weer helemaal klaar voor een nieuw jaar zorgeloos rijden.

Super aflevering

Perfecte aflevering door Mark Koopman

Ik ben bijzonder goed geholpen tijdens de apk keuring en grote beurt.

Nadat ik de sleutel van de auto af gegeven had kon ik rustig wachten tot alles geregeld was.

Klantvriendelijk, attent en deskundig.

Prettige medewerkers, je voelt je er welkom. Overleg ivm eventuele reparaties. Gewoon heel prettig.

Afleveren auto was fantastisch

Afleveren nieuwe auto uitstekend

Prima service!

Klantgericht benaderd, service goed en heldere informatie

Fantastisch geholpen

Geweldig geholpen bij de aankoop van de Peugeot 2008, door Stephen de Jonker

Vlotte en vriendelijke service.

Zeer tevreden.

Top service

Alles altijd precies volgens afspraak, tppp service!

Fijne sfeer, zeer aardige medewerkers, volgens afspraak keurig werk geleverd.

Als je binnenkomt, word je vriendelijk gegroet! Daarna zeer snel geholpen. Voor mij is het heel belangrijk dat de klantvriendelijkheid zo hoog is! Ik wil ook graag veilig rijden en heb de ervaring dat alkes zorgvuldig wordt nagekeken, zodat ik veilig op weg kan.

Goede kwaliteit door deskundig personeel

APK werd zorgvuldig uitevoerd waarbij mijn wensen in acht werden genomen

Zie hieronder

Zeer klantvriendelijk, oplossingsgericht.,aardige mensen

Vakkundig transparant en redelijk in kosten

Mijn ervaring met Broekhuis is positief. Men overlegt altijd over extra kosten die nodig zijn en dat laatste wordt ook altijd goed uitgelegd. Ik kom er graag de koffie en service is goed. In een leenauto had ik een zonnebril laten liggen. Dat is goed opgepakt. Na een telefoontje kon ik hem ophalen. Ze wilden hem zelfs wel langs brengen maar dat vond ik niet nodig. Prima ervaring