Wij prima geholpen door een hele aardige jongen.

Al jarenlang een betrouwbare garage

Vriendelijk en deskundig personeel in Zwolle. Ook op onverwachte momenten bij pech direct bereid tot hulp. Altijd goede informatie van te voren en indien nodig ook achteraf. Kortom een garage, waar ik uitermate tevreden over ben.

Bedankt voor je complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Peugeot Zwolle

In een woord uitstekend.

Afspraak snel gemaakt. Correct te woord gestaan. Heldere uitleg bij in name van de auto. Keurig op tijd bericht van gereed zijn van de uitvoering van de grote beurt en APK. Kortom zeer tevreden.

Vlotte levering van de auto uit voorraad en nette behandeling van de verkoper.

Niet op aan te merken !

Alle communicatie (inplannen onderhoudsbeurt; extra werkzaamheden; vervangend vervoer) tiptop in orde. Niets op aan te merken.

Goede en snelle service....vriendelijk personeel

Top ervaring!

Meedenkende verkopers. Erg behulpzaam, ook nadat ik de auto had gekocht. Al met al een top ervaring en ben ik super blij met mijn auto.

Als van ouds prima

Goede wijn behoeft geen krans.

Fijn, duidelijk en goed!

Keuze uit auto`s duidelijk uitgelegd, fijn dat we een proefrit mochten maken in de auto van onze keuze. Daarna duidelijke offerte zowel wat de inruil auto betreft als de gekozen auto. Bij het ophalen van de auto duidelijke uitleg van de mogelijk heden van de nieuwe auto. Goed dat dezelfde verkoper zowel bij offerte als bij het in ontvangst nemen van de auto ons heeft geholpen Gezellig dat we een attentie, Autodrop en een bidon in een "Broekhuis" tasje meekregen!

Bedankt voor deze mooie review. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Peugeot Zwolle

uITSTEKEND

ZEER GOEDE SERVICE. AUTO OPGEHAALD EN TERUGGEBRACHT DOOR MONTEUR DIE IN DE BUURT WOONT

Alles prima geregeld!

Zoals altijd is het geheel van aanmelden - afhalen auto - service - terug brengen auto uitstekend.

Topservice

Al vele jaren MIJN garage! Jarenlang op naam van Autopalace. Overgenomen door Broekhuis. Nieuwe naam, dezelfde personen op de werkvloer. Altijd topservice.

Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn dat je weer zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Peugeot Zwolle

wordt snel en vakkundig geholpen

Bij APK en schade kunnen zaken snel geregeld worden. Voor artikelen voor mijn auto op voorraad. Geen lange wachttijden dus.

zeer tevreden over de behandeling

kom altijd al heel lang bij deze garage ,wordt altijd vriendelijk en correct behandeld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

afspraken nagkomen

APK en grote beurt uitgevoerd. Telefonisch op de hoogte gebracht van een extra actie m.b.t de remschijven en de daarbij behorende contacten. Het brengen en halen van de auto gebeurde bij 2 verschillende personen. De laatste was goed op de hoogte van alle afspraken

Keurig volgens afspraak alles uitgevoerd

De auto ook nog keurig schoongemaakt!

Top service!

Top service!

Vriendelijk en deskundig

De verkoper was vriendelijk, maar ook ter zake deskundig.

Uitstekende behandeling in de afgesproken tijd en tegen de afgesproken kosten

Uitstekende behandeling in de afgesproken tijd en tegen de afgesproken kosten

Prettig te woord gestaan en duidelijke antwoorden op vragen.

Zeer goed ontvangen

Fijne verkoper en ook een zeer goede uitleg over hoe alles werkt. Wat best wel moeilijk is voor mensen op leeftijd. Maar alles goed uitgelegd en bij vragen gewoon aan komen. Wij zullen nog wel een tijde nodig hebben om te weten hoe alles werkt

Zeer goede service en betrouwbaar.

Ik heb veel vertrouwen in Garage Broekhuis Peugeot Zwolle.

Vriendelijk,attent en de tijd nemen voor de klant

Goede service en uitleg bij vragen

Heel plezierige en vakkundige contacten

Professioneel, persoonlijk en inhoudelijk