Super overdracht van mijn nieuwe leaseauto.

Samen met mijn zoon op 21 juni j.l. mijn nieuwe Peugeot 3008 SUV ( Hybride ) in ontvangst mogen nemen ! Verkoper Robin Schouten deed dat heel leuk en verrassend, auto ingepakt ( zwart doek ) als cadeau , met een feestelijke onthulling !! Daarna een goede uitleg , met name van het Hybride gebeuren. Wat ik van Robin Schouten destijds zeer gewaardeerd he , is dat hij vorig jaar augustus contact met mij heeft opgenomen om een nieuwe Peugeot 3008 SUV te bestellen , tijdig , ter vervanging van mijn toenmalige Peugeot 3008 SUV ( lease via PSA )

Bedankt voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie review. Wat fijn dat u uw positieve ervaring met ons deelt. We zijn blij om te zien dat u zo goed geholpen bent door onze collega. Wij wensen u veilige kilometers en veel rijplezier toe in uw Peugeot 3008 SUV! Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Zwolle

Altijd de beste service

Wij hebben het voorrecht gehad hier al een aantal keer een mooie auto te mogen kopen. Altijd met de beste begeleiding van aankoop tot levering. De service nadien is ook zeer goed geregeld doormiddel van een goed werkbare app, een mobiliteits service en Broekhuis plus pas. De werkplaats balie is altijd goed bereikbaar, zeer vriendelijk en denkt echt met de klant mee. Absoluut een aanrader. Wij hopen hier nog lang klant te zijn

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring bij ons op de vestiging. Wij zijn blij om te zien dat alles altijd naar volle tevredenheid verloopt voor u. Op naar de aankomende jaren waarin wij u graag blijven voorzien van onze service! Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Zwolle

Degelijk

Vriendelijke receptie toen ik de auto kwam brengen voor een onderhoudsbeurt. Werkzaamheden naar afspraak uitgevoerd en auto schoon weer teruggekregen.

Bedankt Mischa, voor je positieve review! Wat fijn om te zien dat alles naar tevredenheid is uitgevoerd en u weer met een schone auto op weg kon. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet! Broekhuis Peugeot Zwolle

Uiterst correct behandeld en tot volle tevredenheid zaken gedaan

Personeel is zeer klantvriendelijk, verkopers hebben de zaken prima op orde voor wat betreft de wensen die ik heb bij de aanschaf van een nieuwe wagen. Monteurs zijn ook zeer behulpzaam, bekwaam en heel vriendelijk naar de klant. Ik heb heel plezierig zaken gedaan en beveel Peugeot Broekhuis Zwolle zeker aan bij anderen.

Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie review! Dit waarderen wij enorm. Wat fijn om te zien dat u naar volle tevredenheid wordt geholpen bij ons op de vestiging. De volgende keer staan wij graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Zwolle

Onderhoud is als vanouds netjes geregeld.

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Graag tot de volgende keer bij ons op de vestiging! Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Zwolle

Fantastisch geholpen

Ik ben zeer te spreken over het hele traject van het maken van een afspraak voor een jaarbeurs tot en met de aflevering van mijn auto. Als verrassing bleek mijn auto gewassen te zijn. Top Peugeot Broekhuis Zwolle

Beste Frans, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. We zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Zwolle

Ik ben uistekende geholpen

Ik ben goed geholpen

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Peugeot Zwolle

Ik ben een tevreden klant.

Ik heb een goed gevoel overgehouden aan mijn bezoek bij Broekhuis Peugeot Zwolle. Vriendelijk en deskundig personeel.

Bedankt Geke, voor je mooie beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Peugeot Zwolle

Alweer dik in orde bij Broekhuis

De jaarlijkse onderhoudsbeurt aan mijn Peugeot 208 is weer geheel volgens het boekje uitgevoerd.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles weer naar tevredenheid is verlopen. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Peugeot Zwolle

Gewoon goed

Beste Henk, Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Peugeot Zwolle

Prima geholpen nieuwe motor geplaatst

Een prima sfeer en vriendelijke mensen. Op vragen van mij,, alle tijd om te helpen.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Peugeot Zwolle

Redelijk tevreden over het verkoopproces

Eerste contact leidde tot niets. tweede gesprek over andere auto/aanbod was goed. Inruilprijs viel tegen.

Beste Theo, Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Wij staan altijd voor je klaar als je ons nodig hebt. Groet, Broekhuis Peugeot Zwolle

Heel mooi / goed en net bedrijf

Wederom heel goed en netjes geholpen door dit bedrijf Voorheen auto Palace en nu dezelfde goede service en aandacht bij Broekhuis, dit is zoals een klant het wenst.

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Peugeot Zwolle

Al jaren tevreden

Beste Marnix, Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Peugeot Zwolle

Altijd goede service

Altijd goed en duidelijk

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Jouw feedback is heel waardevol voor ons. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Peugeot Zwolle

Gewoon goed

Prettig Volgens afspraak Vakkundig Goede communicatie

Bedankt Rob, voor deze mooie beoordeling! Daar doen we het voor. De volgende keer staan we weer voor u klaar! Groet, Broekhuis Peugeot Zwolle

Geweldig bedrijf en goed geholpen

Ik heb mijn peugeot expert gebracht voor een beurt met APK. Al snel kreeg ik een telefoontje met wat er voor de APK moest gebeuren en nog een aantal advies punten. Uiteraard heb ik ook de aandachtspunten gelijk uit laten voeren en zoals ze beloofden kon ik dezelfde dag mijn bus weer ophalen. De bus was ook nog even netjes gewassen dus stapte ik ik een weer veilige en schoongemaakte werkbus. Ik ben zeer tevreden over Broekhuis Peugeot en heb een paar dagen later gebeld om een prijsopgave te vragen voor mijn Peugeot 607 voor een grote beurt met APK. En wat denk je? Ze nemen gewoon de tijd voor je om alles uit te zoeken en een zo scherp mogelijke prijs neer te leggen. Resultaat. We gaan binnenkort weer een afspraak maken voor de 607 want wat ik zeker weet is dat mijn auto,'s bij Broekhuis in goede handen zijn.

Bedankt Hans, voor het delen van je positieve ervaring en deze mooie review. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer graag voor je klaar, tot dan! Groet, Broekhuis Peugeot Zwolle

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Peugeot Zwolle

Vriendelijk en goed geholpen.

Vriendelijk ontvangst. Staan open voor vragen.

voortreffelijk door u geholpen

voortreffelijk door u geholpen

Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Peugeot Zwolle

Vriendelijk personeel. Goede service en snelle afhandeling.

Hartelijk dan voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Daar doen we het voor. De volgende keer staan we weer graag voor je klaar! Groet, Broekhuis Peugeot Zwolle

Goed en aardig geholpen

Goede uitleg wat er gaat gebeuren. Ik gaf aan dat er een kraakje in achterklep zat. Hebben ze gesmeerd, ik hoor kraakje niet meer.

Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen! De volgende keer wanneer je ons nodig hebt staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Peugeot Zwolle

Na ruim 4o jaar zeer tevreden klant van Auto Palace te zijn geweest blijkt nu dat de service bij Broekhuis meer dan wordt overtroffen. Ben daarom nog steeds zeer tevreden.

Bedankt Theo, voor je mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat we de service hebben kunnen overtreffen. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Peugeot Zwolle

Peugeot heeft al tientallen jaren mijn vertrouwen.

goede service en vakmensen

Bedankt voor deze mooie review! Jouw feedback is heel waardevol voor ons. De volgende keer staan we weer graag voor je klaar! Groet, Broekhuis Peugeot Zwolle