Top ervaring!

Meedenkende verkopers. Erg behulpzaam, ook nadat ik de auto had gekocht. Al met al een top ervaring en ben ik super blij met mijn auto.

Als van ouds prima

Goede wijn behoeft geen krans.

Fijn, duidelijk en goed!

Keuze uit auto`s duidelijk uitgelegd, fijn dat we een proefrit mochten maken in de auto van onze keuze. Daarna duidelijke offerte zowel wat de inruil auto betreft als de gekozen auto. Bij het ophalen van de auto duidelijke uitleg van de mogelijk heden van de nieuwe auto. Goed dat dezelfde verkoper zowel bij offerte als bij het in ontvangst nemen van de auto ons heeft geholpen Gezellig dat we een attentie, Autodrop en een bidon in een "Broekhuis" tasje meekregen!

Bedankt voor deze mooie review. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Peugeot Zwolle

uITSTEKEND

ZEER GOEDE SERVICE. AUTO OPGEHAALD EN TERUGGEBRACHT DOOR MONTEUR DIE IN DE BUURT WOONT

Alles prima geregeld!

Zoals altijd is het geheel van aanmelden - afhalen auto - service - terug brengen auto uitstekend.

Topservice

Al vele jaren MIJN garage! Jarenlang op naam van Autopalace. Overgenomen door Broekhuis. Nieuwe naam, dezelfde personen op de werkvloer. Altijd topservice.

Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn dat je weer zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Peugeot Zwolle

wordt snel en vakkundig geholpen

Bij APK en schade kunnen zaken snel geregeld worden. Voor artikelen voor mijn auto op voorraad. Geen lange wachttijden dus.

zeer tevreden over de behandeling

kom altijd al heel lang bij deze garage ,wordt altijd vriendelijk en correct behandeld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

afspraken nagkomen

APK en grote beurt uitgevoerd. Telefonisch op de hoogte gebracht van een extra actie m.b.t de remschijven en de daarbij behorende contacten. Het brengen en halen van de auto gebeurde bij 2 verschillende personen. De laatste was goed op de hoogte van alle afspraken

Keurig volgens afspraak alles uitgevoerd

De auto ook nog keurig schoongemaakt!

Top service!

Top service!

Vriendelijk en deskundig

De verkoper was vriendelijk, maar ook ter zake deskundig.

Uitstekende behandeling in de afgesproken tijd en tegen de afgesproken kosten

Uitstekende behandeling in de afgesproken tijd en tegen de afgesproken kosten

Prettig te woord gestaan en duidelijke antwoorden op vragen.

Zeer goed ontvangen

Fijne verkoper en ook een zeer goede uitleg over hoe alles werkt. Wat best wel moeilijk is voor mensen op leeftijd. Maar alles goed uitgelegd en bij vragen gewoon aan komen. Wij zullen nog wel een tijde nodig hebben om te weten hoe alles werkt

Zeer goede service en betrouwbaar.

Ik heb veel vertrouwen in Garage Broekhuis Peugeot Zwolle.

Vriendelijk,attent en de tijd nemen voor de klant

Goede service en uitleg bij vragen

Heel plezierige en vakkundige contacten

Professioneel, persoonlijk en inhoudelijk

Deze keer slechte ervaring.

Bij het brengen van de auto voor een grote beurt waren er extra uit te voeren voorzieningen en behandelingen en allemaal tegen meerprijs dus een forse totaal rekening. Tijdens de eerste ritten kwam steeds de melding dat de auto een beurt in de garage nodig had ??!! Dus de garage gebeld en de info gevraagd en gekregen voor een reset. Dat hielp niet, het rode lampje kwam steeds terug, en dus na het weekend naar de garage gereden. Daar werd door een medewerker de zelfde reset gedaan dan wat wij al meerdere keren gedaan hadden. Na het wegrijden kwam het probleem weer terug. De volgende dag ben ik zelf maar op onderzoek gegaan en ontdekte ik dat er nog maar weinig motorolie in de motor zat. Er kwam toen ook de melding van de lage stand van de motorolie. Dus, in overleg met de garage kon ik daarmee nog wel naar Zwolle rijden. Daar heeft men naar de oorzaak gezocht en vonden een lekkende aftapdop van het carter. E.e.a. kon toen hersteld worden. Mijn kosten / een paar keer naar Zwolle rijden en veel tijd verloren wat slecht uit kwam.

Geachte heer Siebren, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u gehad. Het technische probleem is gevonden en hebben wij kunnen repareren. Wij bedanken u voor deze mooie 10 die u ons nu heeft gegeven! Graag staan wij weer voor u klaar mocht u ons in de toekomst nodig hebben. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Zwolle

Mijn auto moest voor een beurt. Ik dacht de auto is zo goed als nieuw en kost alleen de kosten van de service beurt. Nu bleek dat de distributie riem te breed was geworden en vervangen moest worden. Gratis door peugeot. Ook waren de remmen niet meer goed. Als coulance omdat ik mijn auto nog geen jaar had hoefde ik daar de helft voor betalen. remmen horen 50.000km mee te gaan. Ik had 12.000km gereden. Omdat de auto de hele dag in de garage stond werd ook mijn navigatie geüpdatet en kreeg ik peugeot plus gratis.

Fijn personeel En goede service

Prettige behandeling in de showroom, goede leenauto en perfekt uitgevoerde beurt.

Prima advies voor de beurt

Prima advies voor de beurt

Gegarandeerde rijzekerheid

Ik ben blij met het automatische herinneringsseintje voor beurten. Ook de alertheid van de medewerkers als er iets vervangen of verbeterd moet worden aan de auto is goed. Een verbeterpunt is het prijsniveau, dat stijgt wel heel erg hard.