Fantastisch

Goede service beurt en mijn radio werkt weer goed!

Prima geholpen en goede uitleg

Bij de aankoop van een andere auto ben ik vriendelijk geholpen en heb ik een duidelijke uitleg over alles gekregen. Fijn gevoel dat de tijd genomen werd die nodig was.

Grote beurt en APK, alles keurig gedaan. Het baliepersoneel ook is altijd beleefd en voorkomend. Ik ben zeer tevreden over Broekhuis Peugeot Zwolle.

zeer tevreden

Mijn auto is weer helemaal klaar voor een nieuw jaar zorgeloos rijden.

Super aflevering

Perfecte aflevering door Mark Koopman

Ik ben bijzonder goed geholpen tijdens de apk keuring en grote beurt.

Nadat ik de sleutel van de auto af gegeven had kon ik rustig wachten tot alles geregeld was.

Klantvriendelijk, attent en deskundig.

Prettige medewerkers, je voelt je er welkom. Overleg ivm eventuele reparaties. Gewoon heel prettig.

Afleveren auto was fantastisch

Afleveren nieuwe auto uitstekend

Prima service!

Klantgericht benaderd, service goed en heldere informatie

Fantastisch geholpen

Geweldig geholpen bij de aankoop van de Peugeot 2008, door Stephen de Jonker

Vlotte en vriendelijke service.

Zeer tevreden.

Top service

Alles altijd precies volgens afspraak, tppp service!

Fijne sfeer, zeer aardige medewerkers, volgens afspraak keurig werk geleverd.

Als je binnenkomt, word je vriendelijk gegroet! Daarna zeer snel geholpen. Voor mij is het heel belangrijk dat de klantvriendelijkheid zo hoog is! Ik wil ook graag veilig rijden en heb de ervaring dat alkes zorgvuldig wordt nagekeken, zodat ik veilig op weg kan.

Goede kwaliteit door deskundig personeel

APK werd zorgvuldig uitevoerd waarbij mijn wensen in acht werden genomen

Zie hieronder

Zeer klantvriendelijk, oplossingsgericht.,aardige mensen

Vakkundig transparant en redelijk in kosten

Mijn ervaring met Broekhuis is positief. Men overlegt altijd over extra kosten die nodig zijn en dat laatste wordt ook altijd goed uitgelegd. Ik kom er graag de koffie en service is goed. In een leenauto had ik een zonnebril laten liggen. Dat is goed opgepakt. Na een telefoontje kon ik hem ophalen. Ze wilden hem zelfs wel langs brengen maar dat vond ik niet nodig. Prima ervaring

Alle afspraken zijn nagekomen

Auto op tijd gebracht door mij. Fiets stond klaar. Netjes gebeld op verwachte tijdstip dat auto klaar was. Beurt 20000 km zoals verwacht geprijsd

Vertrouwen

Wij genieten van onze comfortabele 3008 die qua techniek voor ons een black box is. Vertrouwen in de bekwaamheid en service van je garage is voor ons heel belangrijk. Ik waardeer de professionele en vriendelijke medewerkers die ook kans zien om helder en duidelijk de uitgevoerde werkzaamheden toe te lichten, advies te geven en lekenvragen te beantwoorden. Ook een heel enkele keer telefonisch. Voor ons volstaat de jaarlijkse onderhoudsbeurt voor weer een jaar onbezorgd gebruik van onze auto.

Heel tevreden met aankoop en service

Ik ben heel tevreden over mijn aankoop, de service en het advies. De auto is snel geleverd ivm omstandigheden. Prettig contact met verkoper Robin.

vriendelijke benadering

zeer klantgericht

afspraak exact nagekomen. resultaat prima en afrekening correct

Goede en vlotte service!

Altijd prettig contact met de werkplaats waar ik al jarenlang deskundig en goed wordt geholpen.

Heel prettig

Prettige manier van verlichting en handel

Prima opvolger van autopalace

Prettig en netjes geholpen . Afspraak werdt goed nagekomen

Fantastische garage en prima voorlichting

Fantastische garage