prettig en fijne service

positieve ervaring

Duidelijke communicatie

Prima geholpen, duidelijke communicatie en heldere afspraken.

Prima geholpen , fijne communicatie en goed overleg.

Fantaische service

De 1e keer de auto in onderhoud bij Broekhuis Raalte. Zeer goed bevallen. Hele duidelijke communicatie wat er geconstateerd is tijdens het onderhoud waarna er telefonisch contact of het uitgevoerd kan worden incl kostenoverzichr. De dag erna nog een keertje gebeld of alles nog na wens was. Al met al een goede manier van uitgevoerde werkzaamheden, communicatie en nazorg richting de klant.

Zeer goed en mee denkend

Men denkt met je mee, nemen contact met je op tijdens de beurt om te overleggen. Bij ophalen auto ook nog duidelijke uitleg.

Het is allemaal goed uitgelegd

Goeie ervaring

Een uitstekende kleinere vestiging waar je je thuis voelt

Het inruilen van mijn Peugeot 2008 GT van nog maar net een jaar oud verliep soepel. Ik wilde persé eens een Citroën C4 in een bepaalde uitvoering en die werd net zo soepeltjes samengesteld en besteld als mijn voorgaande drie Peugeots. Er werd goed meegedacht en verstandige aanwijzingen gegeven. Na ruim drie maanden kon ik op feestelijke wijze de nieuwe auto in ontvangst nemen.

Aardige mensen en goede service!

Reuze fijn dat we een vervangende auto meekregen. We vinden de mensen in Raalte aardiger dan die in Den Haag!

Geen klachten en Prima service

Ik werd uitstekend geholpen.

Ik ben netjes geholpen en prima te woord gestaan.

Ik ben netjes geholpen en prima te woord gestaan. ik kreeg antwoord op al mijn vragen. En ik ben heel blij met mijn nieuwe Peugeot.

Super en professionele benadering van de klant.

De ervaring met dhr. Meijer en Boessenkool is uitermate goed.

Geweldige service en klantvriendelijk!

Al vele dealers gehad maar deze Peugeot dealer steekt met kop en schouders boven ALLE dealers uit, wat een geweldige klant- en servicegerichte houding van alle personeelsleden! Iedereen is zeer vriendelijk, flexibel, gastvrij, professioneel, vakkundig en na de onderhoudsbeurt werd zelfs mijn auto keurig netjes gewassen waardoor ik weer met veel plezier en zeer tevreden op weg kon gaan.

Klantvriendelijk en prima service

Plezierig ontvangen met een kopje koffie en ruim de tijd voor informatie. Goede uitleg bij levering. 8

klantvriendelijk, professioneel, duidelijk

goede service

Goede ervaring, afspraak wanneer het ons uitkwam. Achteraf belletje of we tevreden waren. Fijne garage in Raalte

Fijn bedrijf

Wat een fantastisch, fijn bedrijf. Ik heb de aflevering van mijn nieuwe auto als zeer prettig ervaren. Alles werd mij tot in detail uitgelegd. De verkoper nam alle tijd voor mij wat ik zeer prettig vond. Zeker een aanrader.

Netjes behandeld en afspraken nagekomen heel goed gevoel

prettig

Ben prettig geholpen

Goed en zorgvuldig werk

Prettig geholpen en contact over aanbevelingen voor onderhoud airco. Aanbeveling opgevolgd.

Vriendelijk en uitstekend personeel

Bij brengen van de auto werd ik heel vriendelijk geholpen. De afgesproken leenauto stond al klaar. Na servicebeurt ontving ik een duidelijke uitleg van wat ze gedaan hadden. In een woord: klantvriendelijk.

Lekker gemoedelijk

Hier word je direct geholpen, waar je ook voor komt. Ga zo door. En zorg dat jullie dit personeel houden.

Prima service, prima personeel. Zeer hartelijk.

Nieuwe Peugeot E-2008 gekocht en heb deze vrijdag opgehaald. Prima geholpen. Zeer tevreden.

Fijne garage

Hele fijne garage, leuke medewerkers, nemen de tijd voor je. Zijn niet voor niets met 4 peugeot in onderhoud, zelfs uit Maastricht. Hoop nog vele jaren klant bij hun te zijn.

Alles correct

prima in orde