Mijn ervaring bij broekhuis peucheot is positief en goed

Alles goed en netjes afgewerkt

Heb mijn s,morgens mijn auto er heen gebracht, laat middag weer terug gebracht maar was nog niet klaar Volgende dag weer de auto terug gebracht omdat die nog niet klaar was, later op de morgen heb ik hem weer terug gekregen. Alles is netjes af gewerkt, wat dingen vervangen, dus ik kan er weer een jaar tegen aan. Dank je wel Groetjes Hennie van Dartel-Koning

prima service!

Uiteindelijk kwamen de kosten zelfs nog iets lager uit dan de raming!

Mijn ervaring is uitstekend.

De onderhoudsbeurt van de auto is goed verlopen. Ik werd op de hoogte gehouden van de eventuele reparaties en de kosten daarvan alvorens deze zouden worden uitgevoerd. Dat heb ik als erg prettig ervaren.

Duidelijk, inzichtelijk, eigen gewoon heel goed

Behoeft geen uitleg

Service en klantvriendelijkheid staat bovenaan de top.

Staan ervoor voor wat ze doen bellen ook als er iets anders aan moet gedaan worden over de eventuele bijkomende kosten.

Onderhoudsbeurt is naar volle tevredenheid uitgevoerd.

prima geholpenalles naar wens

als boven

Een goed bedrijf, dat met je meedenkt, altijd vriendelijk voor je klaarstaat.

Ik ben superblij met mijn "nieuwe" (2 jaar) Peugeot 208 2.2 Allure Pack. Er is op een fijne manier met mij meegedacht en ik ben goed geadviseerd. Binnen 5 dagen is de auto rijklaar gemaakt. Dit met dank aan Gert, Adrie, René en de jongens in de werkplaats. De afgelopen week heb ik al heerlijk kunnen rijden in mijn 208. Kortom een blije en tevreden klant. Annelies

Mijn ervaringen zijn al jaren goed

Ik rijd al meer dan 40 jaar Peugeot Ben begonnen bij garage van Dijk in Heino toen het werd verkocht aan auto Palace in Raalte ben ik ook daar blijven hangen Nu is het overgenomen door Broekhuis en tot op heden is mijn ervaring met jullie ook goed

Service is prima.

Goede service!

Goede service!

Correct en vriendelijk geholpen

Prettig

Professionele en persoonlijke behandeling

Wij voelden ons beiden op een zeer vriendelijke, correcte en professionele manier te woord gestaan. Duidelijke en eerlijke antwoorden op onze vragen. Hier kunnen anderen een voorbeeld aan nemen!

Uitstekend en volgens afspraak

Goed.

Broekhuis Raalte geeft perfecte service. Ik kreeg keurig te zien wat er moest gebeuren, wat eventueel later kon waardoor ik een keuze had, goed begeleid door de receptiemedewerker Adrie. Zeer tevreden!

Mijn ervaring bij Broekhuis Raalte

Super service en een vestiging van Broekhuiz die een 10+ verdient. Het hele team hartelijk dank! Groet, Jan Kamphuis en zijn Peugeot Parner 66-lJL-9.

Goede service vriendelijke mensen

Klantvriendelijk

Klant gerichte benadering, uitstekende service. Beter dan in Deventer.

Super goede service en klantvriendelijk

Prima geholpen

prettig en fijne service