Geweldig, ga zo door!

Vriendelijke ontvangst, geen vraag is dom en ontspannend om hier je nieuw auto uit te zoeken en hier klant te blijven.

Bedankt Roeland, voor je mooie beoordeling. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Peugeot Raalte

Komen hun afspraken na

Gebruikte Toyota gekocht. Auto is netjes afgeleverd en alle afspraken zijn netjes nagekomen. Prima garage !

Beste Erik, Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen! Daar doen we het voor. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Peugeot Raalte

Vriendelijk en fijn geholpen

Word hier altijd vriendelijk geholpen en er word fijn meegedacht.

Beste Lia, Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Peugeot Raalte

goede communicatie en mooie auto hoop op veilige kilometers

mijn ervaring is positief hebben een proefrit gemaakt met de 2008 en waar onze voorkeur naar uit ging{het makkelijker instappen) was goed na gesprek in de showroom afgesproken dat er een nieuwe apk op komt die was nagenoeg verlopen er zou naar beschadiging op dashboard worden gekeken en naar de deurrubbers die waren gescheurd alles naar tevredenheid opgelost behalve de deurrubbers niets aan gedaan heb vandaag de verkoper aan de telefoon gehad hij zou dat nog nazien 18 mrt j.l. de auto geruild en s,avonds op t.v. progamma kassa gezien we zijn wel even geschrokken maar de verkoper heeft mij vanmorgen enigsinds gerust gesteld ik hoop dat de rubber probleemen worden opgelost dan ben ik helemaal blij wim niens

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Dit waarderen wij enorm. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Peugeot Raalte

Goed ontvangst

Het was voor ons de eerste keer bij deze vestiging in Raalte, goed bevallen en correct behamdeld

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Peugeot Raalte

Broekhuis Raalte prima uitstekend geholpen Maar Broekhuis Zwolle, vonden voor de proefrit auto niet goed. geen goeie ervaring mee voor de balie medewerker kan amper goeiemiddag af nee dat zeg je niet tegen vrienden daar moet je heen gaan. NIET GOED ERVAREN

Complete service

Rij al bijna mijn hele leven in Peugeot, vind het fijne auto's maar de service vind ik geweldig. Word fijn mee gedacht en altijd alles netjes geregeld en alles goed voor elkaar.

Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over Peugeot en de service die wij van Broekhuis mogen aanbieden. Op naar nog veel jaren rijplezier en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Peugeot Raalte

Goed en eerlijk geholpen bij de aankoop van een nieuwe auto

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Peugeot Raalte

uitstekend garagebedrijf en prima personeel

Ik kom al jarenlang met mijn auto bij dit garagebedrijf. Wordt daar altijd prima ontvangen. Het onderhoud en reparaties worden altijd correct uitgevoerd. De onderlinge communicatie is uitstekend en correct. Prima baliemedewerkers.

Bedankt voor je complimenteuze beoordeling. Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Graag tot de volgende keer! Groet, Broekhuis Peugeot Raalte

Prima service en prettige contacten

Prima service en prettige contacten. Je weet waar je aan toe bent.

Meedenken met de klant

Bij een recent onderhoud van de auto werd een mankement ontdekt dat gezien de kilometerstand van de auto eigenlijk niet zou moeten voorkomen. Reparatiekosten zouden erg hoog zijn. De garage heeft zich ingespannen om de kosten van deze reparatie te verlagen tot een voor mij meer acceptabel niveau. Hulde!

Beste Frits, Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Peugeot Raalte

Goed geholpen, professioneel en snel

Ben goed geholpen bij Broekhuis Raalte. Medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam. Verkoopmedewerker Ruben heeft goed geholpen bij de aanschaf en aflevering van de auto. Ook even nabellen na levering zie ik als een pluspunt.

Mijn ervaring is goed bij Broekhuis

Veel vertrouwen in deze vestiging.

Prettig en duidelijk, ook de terugkoppeling van extra werkzaamheden. Werkzaamheden naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Het zegt al genoeg, uitstekend

Goede uitleg over wat er gaat gebeuren en erg aardig

Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen! Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Peugeot Raalte

Uitstekede service en klantvriendelijk

"Broekhuis Raalte nam vooraf contact met me op van wat er moest gebeuren en wat hiervan de kosten zijn. In overleg besproken wat er eventueel later uitgevoerd kon worden.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot een volgende keer. Groet, Broekhuis Peugeot Raalte

onderhoud en auto inruilen

Gaf aan dat de auto een geluid maakt bij de koppeling. Kreeg een offerte om de koppeling te vernieuwen. Volgens mij is het probleem veeel eenvoudiger. Kreeg een offerte voor mijn auto om in te ruilen. Al jaren klant, maar ik schrok wat ik zou krijgen voor mijn auto. Niet geloofwaardig voor een vaste klant.

Bedankt dat je jouw ervaring met ons deelt. Vervelend om te lezen dat dit je ervaring is geweest. Wij hebben getracht om met je in contact te komen, tot op heden helaas zonder succes. Groet, Broekhuis Peugeot Raalte

Deskundig en klantvriendelijk

Deskundig en klantvriendelijk.

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Peugeot Raalte

Fantastische service

Het contact was duidelijk en de behandeling correct

Goed geholpen met duidelijke uitleg over wat er gedaan is

n.v.t.

Tevreden

Snelle en nette service. De auto rijdt weer prima

Apk en kleine beurt gewoon goed

Mijn ervaring bij broekhuis peucheot is positief en goed