Werkzaamheden volgens afspraak naar tevredenheid uitgevoerd.

Heldere afspraken, duidelijke communicatie en werkzaamheden volgens afspraak goed uitgevoerd.

Geweldige sevice.

Prima geholpen,vakmensen aan de balie en in de garage TOP.

Gewoon goede service

Goede service Duidelijk overleg Denken mee met klant

Alles is netjes verlopen

Het was prima.

De handel was super en helder. Ook een hele aardige meneer.

keurig

prima service

Tot volle tevredenheid.

Onderhoudsbeurt en keuring van mijn Opel. Zoals gewoonlijk tot volle tevredenheid.

Uitstekende communicatie

Goede terugkoppeling en afstemming met de werkplaats

Behulpzaam personeel

Goed geholpen, mijn vragen werden goed beantwoord en een elektrische leenfiets mee. Top geregeld.

De grote beurt op de afgesproken datum en tijd correct uitgevoerd

Bij de Peugeot-garage in IJsselmuiden werd altijd op een prettige, vlotte en correcte wijze de afspraak uitgevoerd. Ook bij Broekhuis was dit onlangs het geval. Het doet mij goed, dat de goede lijn wordt doorgetrokken.

Erg mooie Insignia voor een scherpe prijs gekocht. Uitstekend geholpen door Elvin en Ashlin.

Veel kennis en technische specialisten die hun werk goed uitvoeren.

Uitstekende organisatie.

Wij zijn super tevreden over de service en de vriendelijke, persoonlijke begeleiding van de Broekhuis verkoopadviseur. De auto is perfect afgeleverd met een goede uitleg over de auto. Wij zijn erg tevreden

Eindelijk weer direct contact met de werkplaats

Het geprognosticeerde bedrag van de onverwachte reparatie was relevant en werd niet overschreden. Vooraf correct en volledig geïnformeerd.

Goede service en informatie.

De APK is volgens afspraak gedaan en informatie en tips zijn aanbevolen.

Alles top geregeld

Van begin tot eind, zowel het uitzoeken van de auto, het regelen van de financiering en verzekering, tot en met de aflevering was goed geregeld. Chapeau voor het team van IJsselmuiden

Bij de afspraak wordt je verteld wat je ongeveer moet betalen voor een onderhoud. Je weet duidelijk waar je aan toe bent dus geen verrassingen.

No nonsense en duidelijke afspraken.

Eerste kennismaking was een verrassing, verkoper Elvin was duidelijk en goed advies zonder losse eindjes en fijn mens om mee te praten. Zo zou ik vaker een auto willen kopen, beter dan die verschrikkelijke IVA �persoonlijkheden� elders.

Prettige ervaring als nieuwe klant bij Broekhuis Ijsselmuiden.

Na jaren klant zijn geweest bij Autopalace Meppel, en na onze verhuizing naar Zwolle, hebben wij een Peugeot gekocht bij Broekhuis Ijsselmuiden. Een gelijkwaardige vestiging als Meppel met korte lijnen. Zijn vriendelijk en enthousiast ontvangen. Hendrie van de Poll nam alle tijd voor ons en gaf een goede uitleg van de auto. Ook had hij geregeld dat wij een proefrit konden maken in een gelijkwaardige model. Alles goed geregeld!

Altijd tevreden

Keurig ingelicht over wat er moet gebeuren, nooit onverwachte onaangename verrassingen. Vriendelijke, meedenkende mensen in een bedrijf waar we al vele jaren komen.

Kosten dit maal tegenvallend

+ Goede berichtgeving omtrent afspraak. + Redelijk eenvoudig voor client. - Kosten ditmaal, bougies na ca. 4500 km vervangen, ad �140,-.

Nog meer service dan verwacht.

Van tevoren kreeg ik keurig een bericht over de kosten. Als je de auto achterlaat voor een reparatie of een beurt krijg je een leenfiets mee naar huis. Zelfs de mogelijkheid van een e-bike.

elke keer weer tevreden naar huis

Ik heb mijn camper in onderhoud bij Broekhuis Peugeot Ijsselmuiden. Steeds opnieuw ga ik tevreden naar huis. Je weet precies waar je aan toe bent. Wat moet of kan gebeuren wordt altijd in overleg bepaald. De vriendelijkheid straalt van de mensen af. Kortom, zeer aanbevolen. Een tien!

Niet goed

Kan mij niet meer vinden in die werkwijze.

Kleiland 2

8271 RV IJsselmuiden