Uitstekend geadviseerd en geholpen

Vriendelijke en bekwame verkoper

Personeel altijd correct en klantvriendelijk .

Onderhoudsbeurt, APK en bandenwissel volgens afspraak uitgevoerd

Auto 's morgens vroeg gebracht en was aan begin van middag weer klaar.

TOP

Zeer klantvriendelijk, meedenken, vriendelijk. Voorbeeld en klantgericht.

Perfecte behandeling

Gevraagde opdrachten netjes uitgevoerd geen klachten en tot de. volgende onderhouds beurt

Heel open en eerlijk

Wij rijden al jaren Peugeot maar waren toe aan een hoge instap, vandaar nu de 3008. Een aller aardigste VERKOOPSTER heeft ons geholpen. Een vrouw in de autobranche, daar ging ons vooroordeel. Wij hebben een eerlijk en goed gesprek gehad wat resulteerde in de aankoop. Zeer duidelijke uitleg gehad v.w.b. verzekering etc. Ook de aflevering deed zij voortreffelijk. Haar naam Ashlin Drost.

Klantgericht en deskundig

Ik heb zeer goede ervaring met de Broekhuis vestiging, voorheen Autopalece te Ijsselmuiden. Denken altijd mee en de service is prima.

Alles goed geregeld en snel voor elkaar

Kan niet beter

Hartelijke ontvangst van de medewerkers. Nette bod ontvangen op de inruil. Auto is top afgeleverd.

20 jaar lang klant

Altijd bijzonder tevreden geweest!

uitstekende service.

prima service, vooraf aangegeven wat de kosten gaan worden. Geen verrasingen. Zelfs de auto werd gewassen na de onderhoudsbeurt. Klasse.

Vakkundig en duidelijk

Er wordt duidelijk gecommuniceerd betreft reparatie en prijzen, samen zoekende naar de beste oplossing.

Tevreden

Broekhuis heeft onze auto een onderhoudsbeurt gegeven en we waren tevreden maar nu zie ik een advertentie staan in de Brugmedia een welkomstcheck cadeau t.w.v. 75 euro! Waarom krijgen wij dit niet?

Meedenkend en meewerkend

Kon plotseling niet rekenen op een haal en breng actie van familie. Een monteur bracht me thuis en bracht eind middag ook de auto thuis

Een uiterst plezierig en als vakkundig ervaren bezoek

Ontvangst uitstekend. Het proces professioneel: voordat er tijdens 'de grote beurt' handelingen werden verricht, werd mijn mening gevraagd, zodat de klant - ik dus - niet op kosten werd gejaagd. En bepaalde extra's. b.v. een updating van de navigatie, werd in overleg aangebracht. Dit gold ook voor de uitbreiding van de Opel pechhulp. Mijn kwalificatie is dus niet zo maar gegeven.

Duidelijke afspraken

Goede afspraken, belletje over de kosten, auto gehaald en gebracht.

dik tevreden

Heb mijn auto 's middags gebracht, kreeg een e-bike mee en kon de auto de andere dag weer ophalen nadat ik een telefoontje kreeg dat e.e.a. klaar was en werd meteen ingelicht over wat er zoal gedaan was.

Zeer tevreden zoals altijd Vr gr R.Rietberg

Zoals gebruikelijk is de jaarlijkse onderhoudsbeurt uitgevoerd

Al 7 jaar rijd ik met op het dashboard het aantal verbruikte liters per 100km. Zonder bericht, is dit zomaar veranderd naar aantal kilometers per liter. Mijn opmerking: betere communicatie, ook over dit soort veranderingen.

Geachte heer, Wij bedanken u voor uw beoordeling en uw feedback! Nadat een auto en update krijgt kan dit soms veranderen. Wij zullen hier, in de toekomst, op letten. Graag zien wij u een volgende keer weer bij ons op de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot IJsselmuiden

Snelle service

Proffesioneel geholpen en goed ge�nformeerd

Ik ben bij Broekhuis Ijselmuiden goed geholpen. Ze zijn transparant over wat zij doen en laten alle opties over aan de klant. Naar mijn idee ben ik goed ge�nformeerd en geadviseerd.

Prima verkoper die Hendrie

Prima en vakkundig

Niet helemaal tevreden.

Ik heb even gewacht met beoordelen omdat ik 2 keer na aankopen van de auto terug heb moeten komen voor dingen die voor aflevering al aangegeven waren. Dat is onnodig geweest. Daarbij heb ik Broekhuis mobiliteitsservice voor 1 jaar. Niets meer over gehoord of ik ben aangemeld. Het moet niet zo zijn dat ik als klant overal achteraan moet zitten of het geregeld is. Afspraken vooraf over de auto niet of niet volledig gedaan worden. vr gr, G.W.Eijk.

Werkzaamheden volgens afspraak naar tevredenheid uitgevoerd.

Heldere afspraken, duidelijke communicatie en werkzaamheden volgens afspraak goed uitgevoerd.

Geweldige sevice.

Prima geholpen,vakmensen aan de balie en in de garage TOP.

Kleiland 2 8271 RV IJsselmuiden

088 003 55 25