Top ervaring

Geweldige auto gekocht waar ik me super fijn bij en in voel. Goed geholpen en voel zeker de ruimte om langs te gaan als ik een vraag oid over de auto heb

Beste Gerjanne, Gefeliciteerd met uw nieuwe auto! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent bij de aankoop. Die ruimte is er zeker en dan staan we graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Hele fijne ervaring

Prettig geholpen. Goede service.

Bedankt Marianne, voor het delen van uw fijne ervaring. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Snelle aflevering,en vriendelijke ontvangst met koffie

Bedankt voor uw positieve review! het doet ons goed dat u een goede en snelle aflevering heeft gehad. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Goede ervaring bij het kopen van een Opel.

Goede contacten met de Opel verkoper. Keurig netjes behandeld. Alles is keurig afgehandeld. Een pluim voor zo'n jonge enthousiaste verkoper!

Hartelijk bedankt Jan, voor uw review en de pluim voor onze collega! Dat alles naar volle tevredenheid en keurig is verlopen bij de aanschaf van uw Opel is voor ons fijn om te zien. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Zeer goed.

De auto was keurig afgeleverd zag er perfect uit.Alles werd goed uitgelegd.

Bedankt Max, voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Wij hopen u graag de volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in IJsselmuiden. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Peugeot 2008 gtline van 2020 bij deze dealer gekocht.. Van begin tot eind heel goed geholpen . Aangezien ik met de trein moest komen om de auto op te halen , werd ik keurig opgehaald bij het station door de verkoopster .ivm het inleveren van mij private lease had ik op korte termijn een andere auto nodig . De keuze was snel gemaakt en de levering nog sneller .TOP

Bedankt John, voor het delen van uw ervaring. Dat alles van het begin tot eind heel goed is verlopen en u onze service als top omschrijft doet ons erg goed! We zijn blij om u hiervan te hebben mogen voorzien. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Erg tevreden

Erg goede service!

Bedankt Jasper, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te zien dat de service die wij aanbieden u zo goed is bevallen. Graag zien wij u de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Uitstekende service waar men meedenkt met de klant

Na verhuizing 1e keer bij Broekhuis IJsselmuiden. Denken goed mee en doen wat nodig is. Een klantpas van de garage voor kleine dingen en APK en pechservice ontvangen. Auto mooi schoon terug gekregen. Zeer tevreden

Beste Janny, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn om te lezen dat uw eerste bezoek zo goed is bevallen. Wij zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Goede service en vriendelijke mensen

Beste John, Hartelijk dank voor uw bezoek en uw positieve beoordeling voor onze service. Daar doen we het voor. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Uitstekent geholpen

voor het eerst met deze garage kennis gemaakt kom hier zeker weer. kan hem alleen maar aanbevelen

Beste Henk, Bedankt voor uw mooie beoordeling en het aanbevelen van onze vestiging. Wat fijn dat u zo goed bent geholpen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Professioneel, vriendelijk en wat een mooie auto!

In januari 2024 hebben wij bij Broekhuis in IJsselmuiden een mooie Peugeot gekocht. Ashlin Drost heeft ons zeer deskundig en vriendelijk geholpen en aan het eind van de maand werd de auto bij ons thuis afgeleverd. Wat is hij mooi! En hij rijdt fantastisch!

Beste Helmi, Van harte gefeliciteerd met uw mooie Peugeot. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Ashlin. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Fantastisch, duidelijk en professioneel

Hele goede ervaring gehad met het kopen van een auto met deels financiering. Andre Montfrooy was zeer aardig en snel te bereiken via WhatsApp.

Beste Tessa, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

goed geholpen door Vicent vd Berg

Het was prima voor elkaar!!! En we waren zeer tevreden over hoe het allemaal gegaan is en hopen heel veel plezier aan onze "nieuwe" auto te beleven. We willen graag iedereen hiervoor bedanken!

Hartelijk bedankt Lambert, voor uw bezoek en deze mooie beoordeling. Dit doet ons erg goed om te zien! Wij wensen jullie veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Prima geholpen.

Vincent van den Berg heeft aankoop, aflevering en ook beantwoorden van latere vragen vlot, duidelijk en vriendelijk afgehandeld. Kan niet beter.

Beste Brigitte, Hartelijk dank voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Vincent. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Betrouwbaar

Goede service. Prima personeel

Beste Anne, Hartelijk dank dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Het doet ons goed te zien dat de service u zo goed is bevallen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Hoewel 110 km van mijn woonplaats prima geholpen

Ik was op zoek naar een jong gebruikte Hyundai Tucson Kwam terecht in IJsselmuiden en werd door André prima geholpen Ook de nazorg voor wat kleine dingen werd goed opgelost

Beste Will, Van harte gefeliciteerd met uw mooie Hyundai Tucson. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door André gedurende de aankoop. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Aangenaam

Leuk vlot personeel. Vak bekwaamheid. Attent. Verrassend welkomscadeautje gehad. Kortom .....een aanrader.

Bedankt Dorien, voor uw beoordeling! We zijn blij dat uw bezoek bij ons in IJsselmuiden naar tevredenheid is verlopen en u Broekhuis aanraadt. Graag staat wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

We zijn goed geholpen ,alles goed uitgelegd. En de auto is perfect afgeleverd

Dat ik zeker mensen stimuleer om naar Broekhuizen auto te gaan .

Bedankt Chris, voor uw beoordeling en het delen van uw ervaring. We zijn blij om te zien dat alles naar wens is verlopen en u Broekhuis aanbeveelt! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

top

Klantvriendelijk, duidelijk en komt de afspraken na.

Beste Luuk, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u het bezoek bij ons in IJsselmuiden zo goed heeft ervaren. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Ze doen wat ze beloven en je wordt telefonisch op de hoogte gesteld

Beste Margriet, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is verlopen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Recent een auto gekocht bij Broekhuis Ijsseloord en erg vriendelijk geholpen. Uitgebreid de tijd genomen en goede service. Uitgezwaaid bij ophalen auto! Een andere auto kopen was nog nooit zo gezellig!

Van harte gefeliciteerd met uw aankoop Angela! Wat fijn dat u een goede ervaring heeft gehad gedurende de aankoop. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

De vraag goed begrepen en uitstekend beantwoord.

Na problemen met de auto is er een heldere diagnose gesteld en besproken. Hierop is de keus gemaakt om de auto niet meer te repareren. Snel is er een alternatief voorstel gedaan voor een Broekhuis auto in Zwolle. Na een proefrit is besloten om deze auto te kopen. De volgende dag al kon de auto opgehaald worden.

Wij bedanken u voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. We zijn blij om te zien dat onze service naar volle tevredenheid is verlopen en wij u snel weer op weg hebben kunnen helpen met een nieuwe auto! Wanneer u ons nodig heeft dan staan wij graag weer voor u klaar en wij wensen u veel rijplezier toe. Met vriendelijk groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Adviseuse was uitstekend.

Ashlin Drost heeft alles in het werk gesteld bij de verkoop van de Opel Mokka. Goede uitleg gehad van de auto. Zij heeft haar uiterste best gedaan om een Opel voor ons te zoeken. Fantastisch gedaan. Voorbeeld voor anderen.

Beste Aart, Gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Ashlin bij de aanschaf van uw mooie Mokka. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

Uitstekende ervaring

Bij de aankoop van mijn auto (occasion) bij Broekhuis IJsselmuiden had ik er alle belang bij zo snel als mogelijk de weg op te kunnen. Van Broekhuis het aanbod gekregen de auto voor dat moment aan een snelle check te onderwerpen om vervolgens wat later in de tijd alsnog een afleverbeurt in te plannen. Zo gezegd zo gedaan. Recent terug geweest voor de afleverbeurt. Top geregeld!

Wij bedanken u voor het achterlaten van deze mooie review. Dat alles naar volle tevredenheid is geregeld en verlopen voor u is voor ons heel fijn om te zien. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis IJsselmuiden

hele slechte communicatia tussen klant garage

heb gebeld .en zou teruggebeld worden maar is niet gebeurt