Problemen opgelost

Bij deze trek ik mijn onderstaande review in. Ik ben keurig gebeld over mijn klachten en dit is na een uitgebreide uitleg wat er aan de hand was opgelost. Ik was blij dat men zo snel reageerde op mijn review. Nu ben ik weer een blije klant. ------------------------------------------------------------------------------------ Op 13-4 een afspraak gemaakt voor APK en kleine beurt op 03-05. Vroeg om vervangend vervoer en kreeg als antwoord dat dit € 25,00 ging kosten terwijl bij de koop van twee Peugeots bij Autopalace de afspraak was dat ik alleen de benzine hoefde te betalen. Zijn deze afspraken zonder enig overleg afgeschaft?, Dus dan maar wachten, maar er was al door mij gewaarschuwd dat de remmen niet door de APK zouden komen, Toen werd er gezegd dan vinden we daar wel wat op. En inderdaad de auto kwam niet door de APK en er was geen vervangend vervoer aanwezig en uiteindelijk heeft iemand mij naar huis gebracht en de volgende morgen weer opgehaald en ik denk dat dat meer dan € 25,00 heeft gekost. Verder niets dan lof over de receptie bij Peugeot en de werkplaats.

Een prestatie van kwaliteit.

Dik tevreden over het nakomen van de gemaakte afspraak en de geleverde prestatie.

prima vlotte service

Helemaal volgens afspraak de camper weer gekeurd en onderhoud gedaan.

Blij met de geboden service

Goed geholpen. Thuis gebracht en toen de auto klaar was opgehaald. Ik ben alleenstaand en. Iet zo jong meer dus deze service is essentieel voor mij

Kwaliteit wat betreft onderhoud.

Graag vooraf de prijs van het onderhoud overleggen. Is deels wel gebeurd.

De werkzaamheden zijn tot mijn volle tevredenheid uitgevoerd.

Ik kon vervangend vervoer krijgen in de vorm vaneen auto of fiets, maar heb gekozen om aldaar te wachten en onder het nuttigen van koffie en het lezen van de krant, alsmede conversatie met andere klanten was de wachttijd snel voorbij.

Vriendelijk, servicegericht en kundig.

Ik wordt altijd vriendelijk geholpen door iedereen en met koffie onthaald. Alle 7 jaren nog nooit een klacht gehad.

top

de garage doet wat ze beloofd

Uitstekend zoals ik gewend ben

Alles keurig volgens afspraak. Uitstekende service. Gelijk een nieuwe auto voor mijn vrouw gekocht.

ben goed tevreden

ik kom graag bij jullie terug zo tevreden ben ik al zal het maar voor de koffie zijn Gerrit Mulder Boterdijk 40 8072DL Nunspeet 0341256389

Klantvriendelijk en meedenkend personeel.

Als nieuwe klant die bij u een gebruikte auto heeft gekocht heb ik ervaren dat garantie ook echt garantie inhield. Het duurde even voordat de juiste oorzaak boven water was maar. Ook al was ik op bepaalde momenten best wat minder vriendelijk, toch bleef het personeel steeds uiterst correct en achteraf begrijp ik dat ze alles in het werk hebben gesteld om mij uiteindelijk als tevreden klant te behandelen en hierin zijn ze geslaagd.

Erg goed en persoonlijk geholpen door Johan Bakker

Met een blij en fijn gevoel verliet ik de showroom.

Dhr Bakker heeft alle tijd genomen voor de aflevering. Alles voldoet aan onze verwachtingen.

Vriendelijk personeel met duidelijke uitleg wat er is gebeurd en wat nodig is aan onderhoud in de nabije toekomst

Zoals het hoort!

Nette behandeling door de receptie medewerkers, altijd in voor een grapje maar wel serieus als het gaat om het onderhoud van mijn auto. Duidelijk in wat er gebeuren moet en ook transparant qua onkosten. Precies zoals je mag verwachten van de garage. Toch een verbeterpuntje; rij de auto na afloop van het onderhoud even de wasstraat!

Meedenkend

Auto had kleine beurt nodig ipv groot

Zeergoed

Ik ben goed ontvangen

Een prima garage

AUTO KOMT SCHOON TERUG NA 35000 KM SERVICE BEURT.

Bijzonder plezierig

Zoals altijd, al jarenlang, prima geholpen. Kloppende afspraken, alle werkzaamheden verantwoord.

Al jarenlang in onderhoud en altijd adequate service

Ik ben inmiddels aan mijn 5e Peugeot bezig. Deze garage verstaat het vak en de dienstverlening is prima. Klantvriendelijke receptionisten met passende service tegen acceptabele prijzen. Ik blijf nog even :-)

Goede service. Betrouwbare garage.

Grote beurt plus distributie gedaan voor mijn fiat camper. Keurig zoals afgesproken.

Prima garage

Vriendelijk,denken mee( ook in voordeel van de klant)

Tevreden

Prettige benadering met hier en daar een grapje .

Een heel prettige en betrouwbare garage waar klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat

Ik breng mijn auto hier altijd vol vertrouwen naar toe. Ik weet precies waar ik aan toe ben en wordt goed geïnformeerd over de kosten.

Snelle, goede hulp

Vandaag voor een weekje naar Duitsland. Na vertrek, maar nog in onze woonplaats, ging er een waarschuwingslampje (iets over de emissie) branden. Volledig bepakt doorgereden naar Broekhuis Ford Harderwijk. Adequaat geholpen en al snel konden we weer door. Hulde voor het snelle oplossen van het probleem