Hele prettige gang van zaken.

Niets op aan te merken

uitstekend

Alle afspraken klopten. Prijzen redelijk. Fijne medewerkers.

Zeer klantvriendelijk!

Afspraken worden nagekomen. Klantgericht.

Ik ben zeer tevreden over de service die tijdens de APK en jaarlijkse beurt is gedaan.

Service prima. Ook de auto schoon terug. een 9.

Altijd vriendelijk en correct

Behulpzaam, goede uitleg kortom, het kan niet beter.

Goede ontvangst en duidelijke afspraken

Mooie en duidelijke aanbieding gehad. Tijd gekregen om over na te denken. Afspraken nagekomen. Mooi.

Prettige ontvangst, ruim aandacht, voelt vertrouwd, afspraken worden nagekomen, goed telefonisch bereikbaar, behulpzaam en scherp geprijsd.

Vriendelijk en ervaren

Jaarlijks breng ik mijn autootje naar deze garage en ik word altijd super geholpen.

Goede snelle service

Contact met de werknemers is goed en vriendelijk. Duidelijke uitleg van de handelingen van de controle.

Goede ontvangst en vriendelijk personeel.

Ik kwam voor een reparatie en gelijk een kleine beurt. Deskundig personeel en goede afspraken vooraf.

Prima geholpen en geadviseerd

ze zijn het afgesproken werk volledig na gekomen

als of ik het zelfgedaan zou hebben

Prima!

Goed bereikbaar, kundig en snel. Zeer vriendelijke medewerkers.

Top garage

Altijd goede service.

Altijd goede service

Altijd goed afgewerkt bij ophalen..

Ik was al klant in Putten bij de fiat dealer Waar ik Johan Bakker bij Kees Koetsier goed heb leren kennen. Koetsier ging samen met auto palace Groep. .

Keurig, op tijd.

Jaarbeurt en apk keuring. Op de afgesproken tijd begonnen en vlug en goed beurt en keuring afgewerkt. Tijdens het wachten voldoende koffie etc aangeboden gekregen, lectuurtafel gaf interessante info.

Goede informatie gekregen en uitstekend geholpen bij aankoop

Uitstekend geholpen

Aankoop andere auto

Uitstekende service

Fijn personeel

Goed geholpen goede voorlichting en goede service fijne ervaring

Een eerlijke en oprechte verkoper zonder mooie praatjes

Een prettige manier van handelen, de verkoper kwam zijn belofte na en handelde de verkoop netjes af.

Een feestje van het begin tot het ophalen

Zo fijn geholpen, heel persoonlijk erg vriendelijk. Zeker een aanrader .

Goed uitgevoerd onderhoud

Het is fijn dat bij wijziging van de directie het receptie personeel dezelfde vertrouwde mensen zijn.

No nonsense. Gebeurt wat nodig is (na eventueel overleg) Plezierig contact.

Ben tevreden

Waren hier voor een jaarlijks beurtje voor onze panda Keurig volgens afspraak geholpen en snel weer klaar Ze hebben lekkere koffie