Alles precies uitgevoerd volgens afspraak.

Alles is volgens afspraak uitgevoerd en er waren geen verrassingen.

klantvriendelijk en professioneel behandeld.

tijdstippen klopten, auto schoon afgeleverd, afspraken werden nagekomen.

Prima service van uw verkoop medewerker Fred Renes.

Fred Renes is zeer attente verkoper met goed oog voor wat de klant nodig heeft.

Kleine beurt: prima ervaring.

Mijn ervaring tijdens de laatst uitgevoerde kleine beurt is prima te noemen.

Fijne garage

Kom er al jaren tot tevredenheid

Prima service. Vriendelijke en behulpzame mensen. Zeer deskundig.

Prima contact met het personeel in een ontspannen sfeer. Goede adviezen en een luisterend oor.

Ervaren personeel die aan klantenbinding doen. Zij kennen mij als klant en bieden oplossingen. Dat geeft een prettig gevoel. Als Briekhuis zou ik pas een actie op touw zetten als het bedrijf ook opgenomen is in de lijst van Broekhuis vestigingen. Ik neem een folder mee van de balie en vul die in op het internet en dat blijkt dan nog niet zo makkelijk.

Ik ben goed geholpen

Ik ben vriendelijk geholpen. De auto bevalt erg goed.

Fantastische ontvangst

Afgelopen zaterdag hebben wij onze oude auto ingeruild en de nieuwe auto werd geleverd. Met geduld is ons veel uitgelegd. Met een goed gevoel reden wij naar huis.

Al jaren goede service

Al jaren goede service en vriendelijke meedenkende medewerkers. Moest wel even wennen aan de nieuwe naam Broekhuis… sorry…

Eind goed al goed

De onderhoudsbeurt is goed, snel en voordelig uitgevoerd. Prijs viel me mee. Er was een service minpunt: de leenfiets was voor mij als ebike-fietser een ramp. Ik had moeten omkeren, maar was daar te "trots" voor. Nu mag je een gegeven paard niet in z'n bek kijken, en dat geldt ook voor een fiets. Maar ik heb er wel over gebeld. De vestigingsdirecteur belde zelf terug en kwam mij en de fiets met een busje ophalen. Zo kennen we elkaar weer. Volgende keer neem ik wel een leenauto.

Klantvriendelijk bekwaam vriendelijk

Prettige benadering

Geen probleem om een proefrit te maken, duidelijke informatie over prijs, inruilbedrag enzo... Prima service!!

Goed geregeld!!

Alles na afspraak nagekomen in de juiste tijd

Auto was klaar op afgesproken Tiid

Auto was klaar, maar er waren nog wat zaken niet in orde bij de plaatsing van de trekhaak. Worden nog opgelost.

Prettige, relaxte mensen/ goede service

Zie hierboven

Fantastich

Zeer goed geholpen door verkoper (de heer Johan bakker) alles werd goed en netjes uitgelegd zeer tevreden

Ben al jaren een tevreden klant

Ben zeer tevreden

Geheel volgens afspraak en correct uitgevoerd.

Altijd goed. Vriendelijk en behulpzaam.

uitstekend

Zeer klantvriendelijke medewerkers en goede service. Ze nemen alle tijd voor je en geven je alle informatie die je nodig hebt.

Problemen opgelost

Bij deze trek ik mijn onderstaande review in. Ik ben keurig gebeld over mijn klachten en dit is na een uitgebreide uitleg wat er aan de hand was opgelost. Ik was blij dat men zo snel reageerde op mijn review. Nu ben ik weer een blije klant. ------------------------------------------------------------------------------------ Op 13-4 een afspraak gemaakt voor APK en kleine beurt op 03-05. Vroeg om vervangend vervoer en kreeg als antwoord dat dit € 25,00 ging kosten terwijl bij de koop van twee Peugeots bij Autopalace de afspraak was dat ik alleen de benzine hoefde te betalen. Zijn deze afspraken zonder enig overleg afgeschaft?, Dus dan maar wachten, maar er was al door mij gewaarschuwd dat de remmen niet door de APK zouden komen, Toen werd er gezegd dan vinden we daar wel wat op. En inderdaad de auto kwam niet door de APK en er was geen vervangend vervoer aanwezig en uiteindelijk heeft iemand mij naar huis gebracht en de volgende morgen weer opgehaald en ik denk dat dat meer dan € 25,00 heeft gekost. Verder niets dan lof over de receptie bij Peugeot en de werkplaats.

Een prestatie van kwaliteit.

Dik tevreden over het nakomen van de gemaakte afspraak en de geleverde prestatie.

prima vlotte service

Helemaal volgens afspraak de camper weer gekeurd en onderhoud gedaan.

Blij met de geboden service

Goed geholpen. Thuis gebracht en toen de auto klaar was opgehaald. Ik ben alleenstaand en. Iet zo jong meer dus deze service is essentieel voor mij

Kwaliteit wat betreft onderhoud.

Graag vooraf de prijs van het onderhoud overleggen. Is deels wel gebeurd.