Broekhuis Peugeot is ons uitstekend bevallen.

Onlangs verzorgde Broekhuis Peugeot voor de eerste keer een onderhoudsbeurt voor onze auto. We zijn er erg tevreden over. De afspraak was snel gemaakt. Er was vervangend vervoer beschikbaar. De beurt is goed uitgevoerd, waardoor onze auto weer flink wat kilometers veilig kan afleggen.

Zeer tevreden over de klant vriendelijkheid van de medewerkers van peugeot !

------

Super service!

De geplande afspraak was niet goed in het systeem gekomen. Toch werd de apk en kleine beurt tussendoor gepland dezelfde dag zodat de apk niet zou verlopen.

Al jaren prettige contacten en prima service

Ook bij de laatste beurt vorige week goed overleg en afspraken worden nagekomen. Doodzonde dat ik nu weer naar de Lorentzstraat moet voor de service, voor mij niet klantgericht!

Geachte mevrouw Arda, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Dit waarderen wij enorm. Graag willen wij u attenderen op onze gratis haal-en brengservice waar u vanaf de nieuwe locatie gebruik van mag maken. We hopen u graag met dezelfde service te mogen ontvangen op de Lorentzstraat! Met vriendelijke groet, Broekhuis

Alles goed en keurig verlopen.

Brandstofmeter stond bijna op reserve dus wat meer litertje zou welkom zijn.

Keurig geholpen door Fred in de vestiging Harderwijk. Blij met onze Peugeot!

Tijd te kort na aankoop voor ervaring

Nog onvoldoende tijd om ervaring op te doen

goede garage

goede garage, maar sinds Broekhuis het heeft overgenomen gaat het fout bij afspraken. afgelopen september afspraak gemaakt, was bij de receptie niet bekend, kon gelukkig toch geholpen worden. november afspraak gemaakt en vervangende auto gevraagd. krijg ik een mail terug dat ik niet gekozen heb voor een vervangende auto. toen maar gebeld en dan wordt het wel opgelost.

Prima begeleiding en advies bij het zoeken naar goede occasion.

Fijn en snel kunnen beschikken over mijn Fiat Panda, dank zij de goede voorlichting en meedenken van Fred Renes!

Met de haal en breng service goed geregeld. En redelijke prijs voor de jaarlijkse beurt. Super gewoon.

Ontvangst klantvriendelijk, maar voor bedrag had ik verwacht dat ze alles wel hadden gedaan.

Auto net een jaar oud en dan meer als 300 euro voor eerste beurt. Op lijst uitgevoerde zaken stond oa dat de auto gewassen was. Er was even snel een stofzuiger over automaten gedaan, maar gewassen en schoongemaakt zeker niet. Twijfel of ik volgende keer nog wel weer terug ga naar Broekhuis.

Gemakkelijke afspraken maken prettige receptionist

Mijn Peugeot Ion was toe aan een 20000 km beurt Vakkundige monteurs

Gewoon goed

Alles in overleg gebeurd ook reperaties,daarover wordt je keurig gebeld. Ook de kosten je weet waar je aan toe bent.