Service, kennis en ervaring

De adviseur Henk begreep exact wat wij zochten. Het bod op onze auto was prima, de prijs van de nieuwe eveneens. De aflevering was keurig geregeld.

Fijn contact, vriendelijke medewerkers, heldere communicatie!

Zowel in de voorbereiding als tijdens deze servicebeurt goed en makkelijk contact met de medewerkers. De afstemming over uit te voeren reparaties en de prijzen van de opties was helder en pro-actief. Goede service en een vriendelijk contact.

Fijn contact, vriendelijke medewerkers, heldere communicatie!

Alles netjes geregeld volgens afspraak.

Wordt keurig gebeld als er nog wat extra werk bij komt. Vervangend vervoer goed geregeld.

Prima garage duidelijk en geen gezeik

Erg goed

Een goede service

uitstekend

Persoonlijke aandacht, eerlijk advies, eersteklas service. Ik onderhoud al een jarenlange relatie met Albert van Peugeot Dronten. Ik heb meerdere auto's bij Albert gekocht. Peugeot Dronten heeft een zeer deskundige werkplaats. Staan altijd voor je klaar, met een onafhankelijk eerlijk advies. Wat er ook is, het wordt altijd tot volle tevredenheid opgelost. Nu mijn 'oude' 508 ingeruild voor 'de nieuwe 508'. Wederom een hele fijne auto. Bedankt Albert en natuurlijk Jasper die in afwezigheid van Albert, voor een korte vakantie, mijn aanspreekpunt was en de overdracht begeleidde.

Waren opzoek naar een andere auto . Na veel speurwerk terecht gekomen bij Peugeot Broekhuis Dronten. Wij zijn daar heel vriendelijk geholpen door de adviseur. Rustig persoon en hij was erg vriendelijk. Mede daardoor voelde het erg vertrouwd. We zijn daar geslaagd voor een andere auto.

Het kan niet beter.

Naar ik nu inschat ben ik al 15 jaar klant van deze vestiging. Nooit problemen gehad. Ik ben altijd vriendelijk en correct te woord gestaan. En als er een probleem was, werd dat opgelost. Ook waardeer ik het persoonlijke contact en zeker de service die gegeven wordt. Ik beveel deze vestiging ook consequent aan bij mijn eigen klanten.

Heel prettig geholpen.

Zeer correcte afhandeling

Zeer fijn en prettig geholpen

Klantgerichte houding en meedenkend.

prima met goede uitleg voor beurt

Wij zijn vriendelijk, vlot en keurig geholpen. Niets op aan te merken.

Prima de luxe

1e keer als klant. Uitstekende ervaring. Duidelijke informatie, nog belangrijker nakomen van gemaakte afspraken.

prima!

afspraak wordt nagekomen. Wat je graag wil dat er gebeurt wordt prima uitgevoerd, wordt goed op de hoogte gehouden. Broekhuis Dronten voelt vertrouwd.

Vriendelijk en deskundig

Worden altijd vriendelijk en deskundig geholpen. Afspraak is afspraak en geen onverwachte verrassingen na afloop.

vriendelijke service

vriendelijke service

Uitstekend geholpen

Uitstekend en vriendelijk geholpen en een duidelijke uitleg gekregen van reparatie en kosten.

Netjes, en alles zoals afgesproken uitgevoerd

Vriendelijk personeel, nemen echt de tijd voor je. Goede uitleg bij vragen Bieden ook nog een kopje koffie aan.

Prima.

Zoal altijd ben ik vriendelijk ontvangen, duidelijke uitleg gekregen en correct behandeld. Service gericht personeel op een prettige manier.

Zeer goede service en klantgericht.

Ondanks dat we zonder afspraak langskwamen om te informeren naar een bestelbus werden we zeer vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Het was een prettig gesprek zonder enige verplichting wederzijds. Ook direct een proefrit maken was geen probleem. Afspraken zijn goed nagekomen. Het contact resulteerde in de aankoop van een schitterende 2e hands bestelbus voor ombouw naar camper.

klantvriendelijk en optimale service gekoppeld aan vakmanschap

Ik word altijd met een glimlach ontvangen. De onderhoudsbeurt wordt vooraf besproken en de verwachte kosten wordt doorgegeven. De eventuele gebreken wordt direct besproken en er wordt advies gegeven wat het beste is om te repareren of te vervangen.

Fijne persoonlijke betrouwbare service

Er wordt niets verkocht, als ze er zelf niet 100% achter staan. En wanneer er toch iets mis blijkt, dan wordt dat direct opgepakt. Heel flexibel en keurig afgehandeld.