Eerste kennismaking met Broekhuis Dronten uitstekend bevallen.

Persoonlijke benadering erg op prijs gesteld. Prima voorlichting en begeleiding. Conclusie: zeer tevreden!

Prima thuisbrengservice .

afwachten wat naamswijziging betekend voor relatie

n.v.t

Prima, zoals altijd goed en klantvriendelijk geholpen.

Keurig geholpen zoals altijd

Prima begeleiding en ze komen afspraken na.

Prima zoals vanouds

Al goede tot prima ervaringen met Autopalace van Albert (Verkoop) tot de monteurs in de werkplaats . Alken geven het gevoel dat een klant centraal staat en dat maken ze ook waar.

Goede service en vriendelijke verkoper.

We zijn vanaf het eerste moment vriendelijk te woord gestaan. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en daaruit is uiteindelijk de koop van een schitterende Peugot 3008 tot stand gekomen. Ook bij de aflevering werd er alle tijd genomen om de “ins and outs” van de auto uit te leggen. Dus we reden als zeer tevreden klanten bij de garage vandaan.

Fijne service

Alles is goed gedaan , alleen mijn navigatie doet het nu niet , ( en het is ge-update ) , dus ik zou graag willen , dat hier zsm naar gekeken kan worden , dit is voor mij dus een min puntje

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Ben zeer tevreden over dit bedrijf, luisteren goed wat de wensen zijn en komen met goed deskundig advies. Komen afspraken na en zijn duidelijk in hun communicatie. Gewoon prima geholpen.

Een fijn bedrijf met oog voor de klant Peugeot Dronten

Ken het bedrijf al via mijn dochter heeft naar volle tevredenheid haar tweede auto gekocht daar. Een belletje is de auto die ik gezien heb wat voor mij antwoord zeer zeker. Aangekomen kort gesproken proef ritje en geen onzin praatjes gewoon waar het op staat en dat ervaar ik als heel prettig Goede en eerlijke deal gesloten en inmiddels auto opgehaald.

Vriendelijk en duidelijk

Na een onderhoudsbeurt tevreden de deur uit gegaan.

Na 30 jaar weer terug bij Peugeot. En ze zijn niets veranderd. Bedankt Henk Smit en natuurlijk ook Albert voor de prettige samenwerking

Keurige service

Auto voor apk icm onderhoudsbeurt en airco beurt. Kreeg sms dat auto klaar was echter bij aankomst nog net niet klaar. 2 minuten moeten wachten. Rekening kwam later wel hoefde ik niet op te wachten.

Goed verzorgd en - geïnformeerd.

Geplande afspraak, tijdige reminder. Goed overleg over nut en noodzaak van kleine beurt. Telefonisch overleg over noodzakelijke extra werkzaamheden.

Boven verwachting

Een occasion gekocht bij Henk. Zeer goed door hem geholpen. Alle nog uit te voeren zaken zijn prima opgelost ondanks het korte tijdbestek. En de service houdt niet op als je het terrein verlaat daarom 5 sterren.

Perfect geholpen!

Alles gedaan zoals afgesproken. Netjes gehaald en thuis gebracht. Ben zeer tevreden.

Ik vind de peugeot garage een fijne garage.

Ze komen hun afspraken over het algemeen goed na, en je wordt altijd vriendelijk ontvangen en als de reparatie lang duurt staat er altijd een leenfiets klaar.

Beste service ooit!

Klant vriendelijk, luisteren naar de wensen van de klant, erg behulpzaam en tijd nemen voor de klant, mee denken met de wensen van de klant al met al echt een geweldige service van broekhuis vestiging Dronten

Reguliere jaarlijkse onderhoudsbeurt: Vooraf duidelijk datum en tijdstip; Helder wat er uitgevoerd gaat worden; Update van het navigatiesysteem; Duidelijke toelichting bij de factuur; Informatie over lopend pechhulp faciliteit.

zeer tevreden

snelle service, goede voorlichting, goede uitvoering

zeer positief

Afgelopen donderdag alweer mijn derde nieuwe Peugeot bij Albert Brouwer op kunnen halen. Zoals alle andere keren altijd een feestje om de nieuwe auto (met bloemen) glanzend in de showroom te zien. Met dank aan Albert voor de immer prettige en correcte service

Gewoon goed

Afwachten

Mijn ervaringen waren altijd uitstekend bij auto-palace. Had van mijn niet hoeven weg te gaan, door overname. Erg jammer.

Ik ben al jaren klant bij Autopalace/Broekhuis, ditmaal voor een grote beurt van mijn Peugeot 3008 (bouwjaar 2019), ook de distributieriem moest worden vervangen. Bij inspectie bleek de riem niet meer aan de specificaties te voldoen en werd ik gebeld dat dit niet hoort. De riem is daarop kosteloos door Broekhuis vervangen, ik waardeer het zeer dat dit euvel geconstateerd is en onder garantie vervangen is.

Ik ben uitstekend en vriendelijk geholpen