zeer goed en vriendelijk.

goede services bij ontvangst en auto-onderhoud,alles is overlegd als er een probleem is aan de auto. Netjes afgeleverd.

Prima garage goede service

Een warm welkom aan de servicebale.

Heel prettig gesprek met de service medewerker die prima meedacht met het doorpraten over het uit te voeren onderhoud. Afspraken prima nagekomen.

Goede ervaring!

Netjes geholpen en goed op hoogte gebracht van kosten

zeer goed en kundig advies

Zeer vriendelijk en correct personeel en prima afhandeling van onderhoud.

Prima afhandeling

Helaas voor u besteed ik mijn tijd niet aan dit soort zaken

Zie tekst hierboven

snelle afwerking

Goed gesprek vooraf en uitleg over de werkzaamheden

Prima service.

Voor het eerst een hybride auto en geen enkele ervaring met laadpalen. In Zutphen meer dan 5 laadpalen bezocht maar de Chargemap pas weigerde dienst. Vraag: is hier de pas, de auto of de kabel schuld. Na een uurtje in Deventer werd duidelijk: laadpalen zijn het probleem........uitstekend geholpen.

Fijn bedrijf

Netjes geholpen goede service

Jaarlijkse beurt en apk weer prima uitgevoerd!

Perfecte service

Auto grote beurt en APK alles naar wens gebeurd.

Auto weer klaar voor de winter

Prettige afhandeling en service bij de onderhiudsbeurt en APK keuring van mijn Peugeot 107. Met een gerust hart ga ik de komende herfst/winter de snelweg op!

Uitstekende service, vriendelijke balie medewerkers, wij zijn heel tevreden.

Zowel w.b. swecice, als kwaliteit van het werk als bejegening is deze Citroen dealer uitstekend.

De service is efficiënt, de bejegening van het technische en administratieve personeel is uitstekend.

Als trouwe Peugeot-rijder had ik meer verwacht

Over de uitgevoerde servicebeurt ben ik tevreden. In het tussendoor toegezonden servicerapport kon ik zien wat er allemaal nodig was buiten de standaard jaarlijkse beurt. Na telefonisch overleg kon de beurt worden uitgevoerd. Tevens mocht de MyPeugeot Card, welke over dertig dagen zou aflopen, meteen weer voor een jaar worden verlengd. Waar ik niet over tevreden was en eigenlijk nog steeds ben, was de halsstarrige houding bij mijn verzoek voor de update van mijn Tom-Tom navigatie. Mijn Peugeot zou te oud zijn. Tijdens het afspreken van en de uitvoering van de servicebeurt was de auto nog geen 5 jaar oud. Volgens een van receptionisten telde dat niet, want de auto kon wel enkele maanden voor de uiteindelijke verkoop in de showroom hebben gestaan. Die tijd telde volgens hem ook mee in de abonnementsperiode tussen Peugeot en Tom-Tom. Hier moest ik even over nadenken. Bij het ophalen van de auto werd na mijn vraag naar de update, wederom hetzelfde antwoord gegeven. Daarop heb ik mijn kentekenbewijs laten zien, waarop de datum van afgifte duidelijk zichtbaar was; de auto was nog geen 5 jaar oud. Na navraag bij de chef-werkplaats, werd de update (v23) alsnog uitgevoerd. Bij de aanschaf van mijn 2008 in augustus 2017 heb ik bewust gekozen voor het Tom-Tom systeem. Mijn P2008 is voorzien van het Pack Connect en dat omvat Tom-Tom lifetime kaartupdates, maximaal 4 per jaar gratis bij onderhoudsbeurt door de dealer. Volgens de verkoper leverde Tom-Tom dus lifetime (levenslang) updates. Levenslang is in mijn ogen dus onbeperkt, zolang ik tenminste die Peugeot blijf rijden.

Goed geholpen door de servicedeskmedewerker en altijd een uitstekende service. Ik kreeg een leenfiets mee en voordat men gaat sleutelen aan de auto wordt je van tevoren gebeld wat er gerepareerd moet worden en een indicatie van de kosten. Bij het ophalen van de auto kreeg ik een leuk pakketje mee met allerlei folders, magazine, autodrop en een pen. En tot mijn grote verbazing is er voor het eerst in al die jaren dat ik klant ben, mij de vraag gesteld of ik contant wilde betalen of de rekening per post wilde ontvangen. :) uiteraard heb ik gelijk contant afgerekend.

zoals altijd weer snel en vakkundig geholpen

zoals altijd weer snel en vakkundig geholpen

Prima advies en betrouwbaar

Service en onderhoud als vanouds.

Klantgericht

Goedemiddag beste medewerkers, Ik ben zeer tevreden over de uitgevoerde servicebeurt. Bij aankomst te woord gestaan wat jullie gingen doen, tussendoor het servicerapport toegestuurd en telefonisch overlegt wat er wel/niet uitgevoerd gaat worden. Daarbij ook advies gekregen wat wijs is en niet. Top! Eind v/d middag stond mijn auto klaar, met als kers op de taart een wasbeurt. Dat is service- en klantgerichtheid!!! Dank hiervoor. Groet Jasper Braks

vriendelijk geholpen

ik kan natuurlijk niet de techniek beoordelen...

Erg goed geholpen

Erg goed

Persoonlijke benadering. Goed proces, intake, prijsopgave en na akkoord de afspraak netjes afhandelen. Tip (maar dat is niet aan de garage, maar aan het hoofdkantoor.) verlaag toch eens die balie, maak het ook persoonlijker.

Komt nooit meer goed

Zoals boven. Het komt nooit meer goed. Ik zet hier geen voet meer over de drempel. Oja bel ook maar niet voor meer sterren ik doe het echt niet meer.

goed adres

De afspraken worden prima na geleefd. Goede service.

Dortmundstraat 4

7418 BH Deventer