Top zoals gewoonlijk.

Nieuwe leenfietsen!

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Deventer

Prima geholpen.

Goed en aardig geholpen door Lisette Oostenenk.

Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer graag voor je klaar, tot dan! Groet, Broekhuis Deventer

Vriendelijke mensen, altijd voor jou klaar staan.

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Deventer

Prima gesprekken en fijne auto gekocht

Nadat ik een inruilvoorstel heb gedaan, werd er snel contact met mij gezocht. Op vriendelijke manier onderhandeld. Proefrit kon snel geregeld worden. Goede uitleg bij ophalen van de auto.

Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Deventer

Ik ben uitstekend geholpen bij u.

Verrassend was dat de auto bij aflevering geheel gewassen en gestofzuigd was.

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Fijne kilometers gewenst. Groet, Broekhuis Deventer

Vriendelijke benadering en goede hulp!

Peugeot 108 werd keuring netjes afgeleverd zoals afgesproken!

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Daar doen we het voor. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Deventer

Ik ben tevreden

Onderhoud en APK laten uitvoeren, dit is correct verlopen.

Het heeft ruim een jaar geduurd dat de auto geleverd werd, maar de dealer heeft ons altijd netjes te woord gestaan en uitgezocht waar de auto was en wanneer hij geleverd zou eorden

Uitermate tevreden

Prettige en snelle afhandeling.

proces van afspraak tot ophalen kan beter

Of de beurt goed is uitgevoerd, kan ik niet beoordelen. Ik ben geen monteur. Waar ik wél wat over kan zeggen, is het hele proces van afspraak maken tot auto weer ophalen. En dat proces kan beter. Het begon al met de online afspraak, waarin ik een budget beurt had aangevinkt. En had aangegeven dat ik graag vervangend vervoer wilde hebben. Maar ter plaatse wist men niets van vervangend vervoer en was tevens een andere beurt ingepland. Daarbij was een interieurfilter aangevinkt, ondanks dat ik de dag ervoor uitdrukkelijk per telefoon had aangegeven dat die net nieuw was en (dus) niet noodzakelijk. Uiteindelijk regelde men wél een vervangende auto, maar daarvoor bleek ik te moeten betalen, hetgeen vroeger nooit het geval was. Dan maar met een fiets naar huis. 40 euro huur plus tank weer afvullen na gebruik voor amper 20 kilometer rijden, vond ik wel wat te gortig. Halverwege de dag werd ik keurig gebeld met enkele aanbevelingen. Zo moest er ruitenwisservloeistof worden bijgevuld (huh? die had ik de avond ervóór net tot de rand gevuld) en zou de batterij van de afstandsbediening niet goed zijn (hoewel ik nog nooit een hapering had opgemerkt). Ook het interieurfilter werd weer genoemd en een piepende ruitenwisser, waar ik nooit iets aan had opgemerkt. Na afhalen viel me wél op dat de auto rustiger en soepeler reed, dus dat is fijn. Samengevat: beurt zal ongetwijfeld goed zijn uitgevoerd, maar het proces van afspraak inplannen kan veel beter.

Beste Erwin, Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van jouw review hebben wij geprobeerd om met je in contact te komen. Dit is ons tot op heden niet gelukt. Graag willen wij deze ervaring met je bespreken. Wil je contact met ons opnemen via: 0570-217700 of [email protected] Groet, Broekhuis Deventer

Klantvriendelijke afhandeling van mijn APK keuring en klein onderhoud.

Vlotte afhandeling bij het afleveren van mijn auto in de morgen. Tussendoor telefonisch duidelijke informatie over de stand van zaken. En bij het ophalen vriendelijke aflevering met nogmaals korte uitleg over gedane onderhoud.

Geheel volgens afspraak

De hele procedure van afspraak maken voor de in mijn geval jaarlijkse grote beurt tot en met het betalen van de rekening verloopt soepel en klantvriendelijk.

Top occasion

Als nieuw, toppertje!

Goede service. Vriendelijk en behulpzaam met uitleg.

Zeer prettige uitleg over verschillende types en er wordt meegedacht.

Ik heb 2 proefritten gemaakt en vond het fantastisch. Uiteindelijk voor de Peugeot gekozen. Helaas kan ik er nu zelf niet in rijden door een gebroken voet. De auto is netjes bij mij afgeleverd en als het rijden weer kan, mag ik voor de uitleg een afspraak maken. Ik ben zeer tevreden en zal dan ook Broekhuis aanbevelen om prettig zaken te doen.

Geweldig , aardige medewerkers

Goed geholpen , aardige medewerkers. Auto op tijd klaar en duidelijk overleg. Auto was zelfs nog gewassen en uitgezogen

Prima medewerkers en uitstekende service. Over een aspect van de auto ben ik zeer ontevreden en datp

Vanaf de koop van de 308SW HDI heb ik ongeveer 6 maal forse trillingen van de auto gehad. Zomaar uit het niets stuitert de auto over de weg. Ik heb er onlangs zelfs een vakantie voor onderbroken en de auto vanuit Zeeland naar de garage in Deventer laten transporteren. Men heeft er alles aan gedaan maar niets gevonden. Onbekend is het fenomeen niet want er bestaat online zelfs een forum van onder de naam peugeot-meeting.nl. (trillingen 308SW) Wellicht komt het u bekend voor want er zullen ongetwijfeld meer voorbeelden van zijn. Jammer want het is een fijne comfortabele auto. Groet van Joop Wilderink, 0623915118.

Ik ben prima en aardig geholpen

Er is goed geluisterd en de auto was weer tip top

Auto voor APK en wintercheck, tussendoor belden ze op om te vertellen dat het al even was geleden, dat de interieurfilter was vervangen, dus gezegd dat het goed was, dat er nieuwe in kwamen. Auto om 8 uur gebracht en om 11 uur alweer een smsje dat we de auto konden ophalen. Netjes geholpen en alles afgehandeld, vriendelijk personeel.

Vertrouwen dat mijn auto in goede handen is!

Ik werd prima geïnformeerd over de te verrichten werkzaamheden en keuzes die ik daarin kon maken. Auto keurig gewassen en gezogen weer mee teruggekregen.

Goede en snelle service

Goede en snelle service, vriendelijk personeel wat ook mee denkt.

Heel plezierige en behulpzame medewerkers

de servicebeurt en de wielenwissel gebeurde met aandacht en ik werd keurig van tevoren geïnformeerd over extra handelingen.

Zeer correcte behandeling

Autoverkopers hebben vaak niet zo’n goed imago. Mijn contactpersoon Sven daarentegen was uiterst meedenkend, natuurlijk gezond zakelijk, maar toch redelijk. Geweldig sympathieke verkoper, nooit wegdoen.

zeer goed en vriendelijk.

goede services bij ontvangst en auto-onderhoud,alles is overlegd als er een probleem is aan de auto. Netjes afgeleverd.

Dortmundstraat 4 7418 BH Deventer

088 003 56 45