Vriendelijk, duidelijk en zeer correct

Zeer vriendelijke en kundige medewerkers. Alles is heel duidelijk. Prettig telefonisch overleg. Auto stond dezelfde dag schoongemaakt weer klaar, zelfs eerder dan ik verwacht had. Nette service. Ik ben zeer tevreden.

Beste Anne, Wij bedanken u voor deze mooie review! Dat u uw ervaring als vriendelijk, duidelijk en zeer correct omschrijft doet ons erg goed om te zien. We zijn blij dat alles naar tevredenheid is verlopen en u uw auto weer schoon en eerder dan verwacht kon ophalen. Wij staan bij een volgende bezoek graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

Blij dat ik mijn auto daar heb gekocht

Zag mijn huidige auto op de site, via de app contact gezocht. Werd snel op gereageerd. Ook de verkoopadviseur nam snel contact op. De link voor foto's enz. van de in te ruilen auto kwam snel en was eenvoudig in te vullen. Al met al een uitstekende service zowel via mail als persoonlijk.

Beste Doran, Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

Goed geregeld

Alles netjes voor elkaar volgens afspraak en een leuke verassing toen we onze audi ophaalden in de showroom, onze naam stond op een scherm en we mochten het doek van de auto afhalen.. nog nooit meegemaakt erg professioneel

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring bij de aflevering van uw mooie Audi! Het doet ons goed te zien dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

Altijd vriendelijk en een top service

Auto weer netjes APK gekeurd en alles in overleg. Zo weet je precies waar je aan toe bent en daar hou ik van.

Bedankt Steven, voor uw mooie beoordeling. Het doet ons goed te zien dat alles naar tevredenheid is verlopen. De volgende keer staan we weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

Goede advies en komt afspraken na

Probleem met kachel van mijn auto. Ik heb mijn auto eerst naar Kwik Fit gebracht maar die konden het probleem niet oplossen. Gelukkig hebben ze bij Broekhuis probleem van de kachel gevonden en deze kunnen repareren. Tevreden klant.

Beste Elston, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat we het probleem met de kachel naar volle tevredenheid hebben hersteld. Mocht u ons in de toekomst nodig hebben, bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

Een vriendelijke en professionele behandeling.

De verkoper en ik waren het vrij snel eens. Bij de aflevering werd alles geduldig en duidelijk uitgelegd.

Bedankt voor uw beoordeling. Het doet ons goed om te zien dat u zo tevreden bent over de service die wij aanbieden. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

Altijd een prima service

Service is altijd prima Vriendelijke mensen Mijn auto heeft zelfs een wasbeurt gekregen

Beste Cynthia, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

Super!!

Werdt fijn geholpen niet opdringerig. De koop was snel gedaan. Staan open voor vragen en wat verbetering aan de auto. Prima.

Hartelijk bedankt Nelly, voor uw beoordeling. Dat u uw ervaring als Super! omschrijft doet ons erg goed om te zien. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

Goed geholpen en netjes uit gevoerd

Bedankt dat u onze service met een mooie 10 beoordeelt. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar, tot dan. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

Mooie auto slechte aflevering maar weer goedgemaakt

.Na een proefrit gemaakt te hebben besloten de auto te kopen Een aantal dagen later de auto opgehaald maar toen bleek dat er geen nieuwe apk op zat , maar dat werd terplekke opgelost door hem snel te keuren Wij blij naar huis met onze nieuwe auto maar na 30 km ging er een alarm bleek de tank leeg te zijn terwijl er een halfvolle tank geleverd zou worden. Gebeld naar de garage en daar zeiden ze sorry we maken het geld voor een halve tank benzine wel over wat is inmiddels door ons ontvangen Dus al met al zeer blij met de auto

Beste Ton, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dit waarderen wij enorm en uw feedback is voor ons heel waardevol. We zijn blij om te zien dat wij de slechte ervaring die u had hebben kunnen goedmaken! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

Ik werd heel snel geholpen

De auto was veel sneller klaar dan verwacht

Bedankt voor uw review! Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. Mochten wij in de toekomst iets voor u kunnen betekenen, staan we graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

uitstekende en vriendelijke service

De wijze en manier waarop Broekhuis ons heeft geholpen was niet alleen effectief en van goede kwaliteit, maar voor ons ook rustgevend. Alles verliep even soepel . Bedankt.

Hartelijk bedankt voor uw bezoek en het delen van uw ervaring bij ons in Deventer. Dat u uw bezoek als uitstekende en vriendelijke is voor ons erg fijn om te zien! Wij staan graag weer voor u klaar wanneer u ons nodig heeft. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

Super fijn en goed geholpen door Sven!

Heel fijn geholpen met de aankoop van de peugeot. Sven was fijn in het contact en heeft alles goed geregeld!

Beste Birgit, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent gedurende de aanschaf van de Peugeot. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

De werkzaamheden zijn goed verlopen en zijn zoals altijd in orde. De afspraken worden goed uitgevoerd en de contacten zijn altijd vriendelijk.

Beste Hans, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij zijn u graag de volgende keer bij ons in de vestiging, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

Weer een prettige ervaring bij Citroen

Ik ben al 65 jaar klant van Citroen en heb veel zien veranderen in de loop der jaren. Toch blijf ik nog steeds prettig vinden een jaarlijks bezoek aan de garage - nu met meerdere merken onder 1 dak. Het ziet er verzorgd uit en contact is prettig. En ik rijd weer in een veilige auto, heel belangrijk in het tegenwoordige drukke verkeer.

Beste Teun, Bedankt voor uw mooie beoordeling en uw jarenlange klandizie. Wij zijn blij te zien dat u na al die jaren het nog steeds fijn vind om een bezoek te brengen aan onze vestiging. Wij zijn u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

fijne service!

Met de koop van mijn auto, ben ik goed geholpen, en is er gekeken naar mijn wensen, en daarop is gekeken wat er past, waardoor de juiste auto zo gevonden was, ook de service en het meedenken was top! Al met al een zeer goede ervaring en top service! Dank!

Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Dat u goed geholpen bent bij de koop van uw auto is voor ons erg fijn om te zien. Wij wensen u veel rijplezier toe en veilige kilometers! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

Prima ervaring

Goed advies, luisterend oor Prima en complete aflevering

Beste Irma, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

Broekhuis Peugeot Deventer is mijn garage, zonder twijfel

Ik ben zeer tevreden over hoe ik behandeld wordt en de service die geleverd wordt. Deze week mijn bedrijfswagen een Peugeot Partner L2 (verlengd) voor APK gebracht. Wist dat er nu eindelijk wel wat onderdelen moesten worden vervangen/vernieuwd, maar het werd toch een waslijst (met bijbehorend hoog offerte bedrag). Toch de werkzaamheden laten doen. De garage wist niet, i.v.m. bestellen onderdelen, of alles wel dezelfde dag klaar kon zijn terwijl ik de wagen 's avonds nodig had. Toch stond de wagen aan het eind van de dag klaar. Niet blinkend, want er was geen tijd meer voor de schoonmaak, maar met een gratis was-pas op zak kon ik in mijn APK-gekeurde en vernieuwde wagen op weg. De wagen voelt weer veilig en gedegen aan. Broekhuis is mijn garage, zonder twijfel.

Bedankt Jurgen, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat we alles voor het einde van de dag voor u geregeld hebben. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

Goed!

Kom hier altijd voor originele onderdelen. Altijd snelle levering en ook wanneer iets (tijdelijk) niet leverbaar is, is het alsnog snel geleverd. De service is goed!

Bedankt Sem, voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Deventer! We zijn blij u altijd goed van dienst te kunnen zijn wanneer u ons nodig heeft. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

Vriendelijke service

Wij zijn goed geholpen met de aankoop en verkoop van onze auto’s. Volgende keer alleen niet meer op afgesproken in en verkoopprijzen terugkomen. Dit gaf wel een vlekje op de voor de rest soepel verlopen koop en verkoop.

Beste Harry, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij wensen u veel rijplezier toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

Uiterst klantvriendelijk en vakkundig geholpen

Periodieke beurt weer prima uitgevoerd. Heldere en klantvriendelijke communicatie over de verrichte werkzaamheden. Wederom uiterst tevreden over de service.

Bedankt Peter, voor uw positieve review. We zijn blij om te zien dat u weer uiterst tevreden bent over onze service. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

prima , heel correct

Goede ervaring heeft geen toelichting nodig.

Beste Willem, Bedankt voor uw mooie beoordeling en het delen van uw goede ervaring. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

Teleurgesteld

Als je een auto koop en je neemt niet de afleverings kosten zoals nakijken en een halve tank diesel. Dan krijg je wel 1 jaar bovag garantie. Mijn auto was goed maar er zat een scheurtje in de turbo slang ..die zou vervangen worden als wij de aflevering beurt zou krijgen ,aangezien wij 70 km van de garage wonen zagen wij ervan af .we brengen de auto naar onze garage en laten het wel vervangen..bij nakijken van de turbo slang heb ik ook de airco laten bijvullen.. Helaas deed de airco het niet . Maar het mooiste is dat de airco niet onder bovag garantie valt.. Erg jammer dit .....

Beste Rob, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Graag komen wij met u in contact om dit te bespreken. Helaas hebben we u niet kunnen bereiken. Wilt u ons daarom bellen of mailen? Wij zijn te bereiken via: 0570-217700 of [email protected] Update 30-8-2023: Inmiddels zijn wij met elkaar in contact gekomen om de punten te bespreken en kijken we naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

Vriendelijk behandeld

Goede uitleg over het gebruik van de auto. Zelfs mijn mobiele telefoon gekoppeld . Heel prettig allemaal.

Bedankt Alie, voor het delen van uw positie ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent en u een goede uitleg heeft gehad over het gebruik van uw auto. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer

Professioneel

Goede ontvangst (klantvriendelijk, beleefd en verstand van zaken) en duidelijke afspraken.

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn om te lezen dat u onze service zo heeft ervaren. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Deventer