Goede en professionele service, fijn bedrijf

Ik heb mijn Jeep in Portugal bij een Jeep-dealer in onderhoud gehad . Wat een.verademing om bij een “echte” Jeep-dealer te komen. Professionele en kundige monteurs en lieve behulpzame receptie.

zoals gehoopt

Correcte communicatie en werkzaamheden worden volgens afspraak gedaan. Voor vragen en extra nakijken van zaken wordt de tijd genomen.

Vriendelijk en behulpzaam

Mijn auto heeft de 3e servicebeurt gekregen. Helaas moest ik de afspraak iets naar voren halen, maar de dame achter de receptie heeft heel goed meegedacht, zodat ik optijd naar mijn volgende afspraak kon. Mijn ervaring tot op heden is dat je echt als klant behandeld wordt.

Afspraak op tijd

Ongeveer 2 uur moeten wachten bij vervanging olie en oliefilter vind ik erg lang.

Vriendelijke ontvangst maar lang gewacht.

Ik heb voor een kleine beurt voor een fiat 500 met 6500 km op de teller ruim 1,5 uur moeten wachten. Dit vond ik best lang terwijl ik er om 8.15 uur aanwezig was. Ik had een hoger cijfer gegeven als de auto na 45 minuten klaar zou zijn.

Goede, vriendelijke service

Zeer nette behandeling, vriendelijke medewerkers . Monteur, kwam duidelijk uitleg geven. Heel fijn.

Slecht!

Voor de onderhoudsbeurt geen klachten over de auto. Na de onderhoudsbeurt wel. En ze ontkennen dat het met de beurt te maken heeft, maar het is wel heel toevallig. Ook na de 2e keer naar de garage niet opgelost. Nu moet hij voor de 3e keer en we krijgen geen gratis vervangend vervoer. Wat een slechte service!

Geachte heer, Bedankt voor uw beoordeling. Inmiddels hebben wij contact opgenomen om uw opmerkingen te bespreken. Met vriendelijke groet, Broekhuis Almere

Vriendelijk, netjes en gewoon goed

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Auto netjes afgeleverd zoals het hoort. Fijne garage

Snelle service blij dat je kan wachten dat de auto weer klaar is

Je wordt er prettig en vriendelijk geholpen.

Geweldig geholpen

Kwam onverwacht binnen maar heel goed geholpen en er werd tijd voor me gemaakt. Goeie service en vriendelijke mensen.

Mijn ervaring was heel fijn. De manager van broekhuis Almere was heel attentent. Hij heeft mij veel aandacht gegeven en goed, duidelijk uitleg gegeven.

Uitstekende service

Uitstekend geholpen na versnellingsbakschade.

Vriendelijke en deskundige service

Zeer goed geholpen. Vriendelijke medewerkers en goede service. Blij mee!

Je wordt goed geholpen .

Uitstekend!

Sinds Autopalace overgenomen is door Broekhuis, vind ik de zaken een stuk soepeler lopen. De receptie medewerkers zijn altijd super vriendelijk en behulpzaam en schakelen indien nodig iemand in om een technische vraag te beantwoorden. Nu hoop ik nog als je de auto voor garantie reparaties moet achter laten je een gratis leenauto kunt mee krijgen.

prima service

fijne ontvangst, prima geholpen

Een zeer fijne service van Harizon Thiel

Ik kom al 10 jaar bij voormalig Auto Palace en dat nu Broekhuis heet. De aervice us altijd erg goed.

balie medewerkster is aardig

de rest vind ik niet goed, daar ik de eerste service beurt kreeg en ik toch meen dat daar alles bij inzit, moest ik tot mijn verbazing koelvloeistof betalen en voor de airco? ik vind dit niet kunnen, gelukkig zat de ruitensproeier vloeistof wel in de service beurt. ik vind dit heel vreemd allemaal. na een gesprek met de heer van Hyundai, waar mij enige zaken zijn uitgelegd maak ik er een iets beter cijfer van. Echter denk ik dat door deze uitleg, dit ook straks voor een ieder duidelijk moet zijn/worden. en bij mijn 2e service beurt het goed uitgelegd zal worden. dus ondanks dat de Hyundai een fantastisch auto is there is room for improvement:)

weer prima geregeld

De afhandeling van APK en grote beurt was weer prima geregeld. Ik weet alleen niet of de inbegrepen navigatie update ook is uitgevoerd (staat niet op de bon).

Goed geholpen

geweldig

onze camper weggebracht voor afwerking van gedane reparatie. kreeg hem geheel gewassen terug. TOP TOP

Prima communicatie service

Auto weer prima grote onderhoudsbeurt gehad, duidelijk vooraf inzicht in kosten en ook fijn dat je gehaald en gebracht kan worden.