Aangenaam en vriendelijk

Zeer positieve ervaring

Goed overleg.

Eens maar nooit meer

Over de montage geen klachten wel over de wijze waarop de tijd wordt berekend. Op een zaterdag mijn auto gebracht voor vervanging achterlicht Unit. Bij prijs indicatie zou het een uur kosten ongeveer en 100 euro kosten. Opzicht geen probleem. Echter ik heb geklokt hoeveel tijd men bezig is geweest. Van het moment sleutel overdracht tot moment dat ik de sleutels terug kreeg. in totaal 25 minuten. Krijg wel factuur van 1 uur in rekening. Bij navraag wordt doodleuk gezegd dat er 40 minuten was afgeklokt. Later werd er gezegd dat het 0,8 uur is geweest. Blijkbaar is rekenen ook een probleem want 0,8 uur is 48 minuten (voor broeihuis 0,8 x 60 = 0,48). en 40 minuten is 0,67 uur. Voor ons geen afspraak meer bij deze garage.

Niet accuraat en langdradig,onbereikbaar

Bij service beurt niet vermelden dat ik ook APK gekeurd moet worden binnen vier weken.Als ík dan ga bellen wordt ik tot driemaal niet binnen vijf minuten te woord gestaan.Na dat ik een dame heb gesproken die zij dat zij een terug bel verzoek ging sturen,nog anderhalf uur gewacht.En heb toen maar een andere garage gebeld.Deze had in 2 minuten een afspraak ingepland voor deze APK.Over drie dagen kan ik terecht .Bij broekhuis duurt een afspraak minstens vier weken.Mvg.E.M.Tolsma

Werd keurig op tijd gebeld dat hij klaar stond en wat de kosten waren

KLANT ONVRIENDELIJK

De vestiging Almere is telefonisch NIET bereikbaar,en balie medewerker BartJan Klomp Bueter doet loze beloften. TEL BEREIK;op 21 nov '22 getracht tel enkele aanvullingen door te geven voor mijn onderhoud afspr.van 22 nov..Resultaat 20 min.in wacht volgehouden,daarna toch maar naar contact centrum door geschakeld,betr dame betwijfelde of aanvullingen wel geplaatst konden worden,maar... zij ging een terug bel actie regelen.Broekhuis heeft niet meer gebeld.De genoemde balie medewerker hierop aangesprokenop 22 nov ; commentaar ''is een kwestie van geld. LOZE BELOFTEN ;Aan gen.balie nedew. gevraagd om historisch overzicht van mijn onderhoud.( analogie onderhouds boekje) Eerste leugen ;krijgt U bij als hard copy bij de onderhoud factuur.Tweede leugen t.t.v.afrekenen ;verwijzing naar een online overzicht op de website MIJN HYUNDAI.Resltaat ;na opbouw van een account op de site ''GEEN ONLINE OVERZICHT BESCHIKBAAR !!!!!!!Mijn overall conclusie ; BROEKHUIS NIET KLANT VRIENDELIJK ,NIET PROFESSIONEEL.

Heldere en nagekomen afspraken

Auto na een succesvolle APK keurig en netjes afgeleverd

Prima service, fijn geholpen!!

Netjes alles volgens afspraak, keurig overleg van te voren over de meer kosten en als bonus hebben ze de auto gewassen en uitgezogen. Helemaal top!

uitstekend

Perfecte service

We zijn heel goed behandeld door de verkoper. Hij was betrokken, luisterde goed en dacht met ons mee. Hij nam de tijd voor ons en we voelde ons zeer welkom! Ook toen de auto op gingen halen nam hij de tijd alle knopjes uit te leggen. En de dag erna werden we gebeld om te vragen hoe de auto bevalt. echt top!

alles prima verlopen.

de auto nu 4 jaar in ons bezit. en we zijn over de afhandeling en onderhoud zeer tevreden.

Mijn bezoek, de begeleiding en communicatie voldeed aan al mijn verwachtingen.

Vanaf het eerste bezoek heb ik me op mijn gemak gevoeld. Niet de typische verkoper die in je nek hijgt bij binnenkomst. Ik voelde me welkom en ben zeer prettig te woord gestaan. Het hele proces van proefrijden, offerte, koop en aflevering overtrof mijn verwachtingen.

Vorige Hyundai (i.c.m. Peugeot) Broekhuis was beter.

Zaterdag 5 november ben ik gekomen naar de Hyundai winterinspectie. Er heeft toen blijkbaar geen accu-check plaatsgevonden. Vrijdag 11 november krijg ik te horen bij de onderhoudsbeurt dat de accu niet goed is. Kosten circa € 380 Als ik de accu tijdens de winterinspectie had gekocht, dan was dit met korting. Ik kom met een volle tank ruitensproeiervloeistof (winter -60 graden), zie ik thuis op de factuur dat er ruitensproeiervloeistof is bijgevuld. Mijn nieuwe fles van 5 liter past er niet volledig in, heb nog een beetje over. Medewerkers van Broekhuis is het gelukt om toch nog bij te vullen.

Beste heer/mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij contact met u gehad en de punten opgelost. Met vriendelijke groet, Broekhuis Almere

Transparante en prettige communicatie

Zoals momenteel met alles in de wereld was de levertijd voor onze auto ook langer. De dealer heeft ons altijd op een transparante wijze geïnformeerd over het proces / levertijden. De communicatie met de dealer was prettig en de dealer heeft met ons meegedacht bij een aflopend lease contract. Bij aflevering is er hard gewerkt om de auto zsm rijklaar te maken, zodat we kort daarna konden gaan genieten van onze auto! Nogmaals bedankt voor alles en tot de eerstvolgende servicebeurt!

Werd zeer netjes geholpen

Zoals het hoort

Duidelijk afspraken die worden nagekomen

zeer tevreden

Mooie auto, 5 jaar oud maar in prima staat en goed schoongemaakt. Hele fijne service. Eerlijk , serieus en toch met humor.

Prachtige auto gekocht. De heer Leeman heeft me prima geholpen, zowel bij de keuze van de auto als bij de technische uitleg. Elektrisch rijden is toch net even anders..

Vriendelijk, snel en deskundig geholpen

Vriendelijk en deskundig geholpen. Er werd alle tijd voor je genomen. Uitleg van o.a. het navigatiesysteem werd uitvoerig gedaan. Een dag later werd er telefonisch nog geïnformeerd of alles O.K. was. De bijbehorende administratie is ook vlot afgehandeld. Een dikke tien voor dit bedrijf.

Prima geholpen!

Ik waardeer het meedenken en de goede begeleiding wat betreft de koop van m’n nieuwe auto!

Boven mijn verwachtingen

Ik had bij het maken van een afspraak voor de eerste service beurt nog een vraag over de werking van iets. Daar heb ik van de monteur een keurig en duidelijk antwoord op gekregen. De mensen daar zijn erg vriendelijk. Ik kreeg de auto helemaal gewassen en uitgezogen terug. Super dus!!!

De aankoop verliep op een aangename manier!

Vakkundig geholpen bij Broekhuis auto's en een goede inruilprijs.

Helemaal goed

Prima receptie, goede monteurs, wat willen we nog meer?

Alles perfect, precies volgens afspraak

onderhoud volgens afspraak en volgens prijsopgaaf

Professioneel werk

Dankzij professionele werk van dhr. H. Tielman mijn aanschaf van nieuwe auto is vlekkeloos verlopen. Klantvriendelijkheid, juiste kennis en behulpzaam - dit is mijn ervaring bij Almere Broekhuis. Compliment en Bedankt!