Altijd goed verzorgd

altijd in goed overleg!,,!

Gewoon heel tevreden

De jaarlijkse onderhoudsbeurt en de APK zijn geheel naar tevredenheid uitgevoerd. Ik werd op de hoogte gehouden van wat werd aangetroffen en er werd met mij over de opties overlegd. Na afloop bleken ze mijn auto gewassen te hebben!

Met dhr Dijkerman is het prettig zaken doen!

Ik heb proces om een nieuwe auto te vinden als zeer prettig en constructief ervaren. Omdat Citroën niet aan mijn eisen, een ev met groot aanhangergewicht, kon voldoen heeft de heer Dijkerman mij toch als klant behouden door een passende auto van een ander te leveren.

normaal goed

Op de kosten ,na wel goed

Professionele goede service, alle afspraken werden nagekomen.

Alles oké

prima gehopen

goede commucatie

Uitstekende service!!!

Vriendelijke receptie. Goede uitleg van wat er aan de auto moest gebeuren. Daarna een overzichtelijke offerte. Dien overeenkomstig uitgevoerd. Kortom: overzichtelijk proces, en klantvriendelijk afgerond! Chapeau.

Duidelijke communicatie

Alles netjes afgehandeld

Waardeloos/schandalige omgang met klant

Een Peugeot 108 gekocht uit 2020 met kilometerstand van 1070. Een vriendelijke verkoper maar die geen verstand van zaken heeft. Voor de aflevering afgesproken de auto grondig te inspecteren. Zoals de verkoper zei: de auto wordt van boven tot beneden grondig geinspecteerd. Dus niet alleen contrôle vloeistoffen. Bij thuiskomst hing 1 van de kentekenunits al los. Is de auto dan wel grondig geinspecteerd? Op de vraag hoe het met de mobiliteitsgarantie zit bij deze auto kreeg ik als antwoord: daar er geen afleverpakket afgenomen is heb ik geen recht op mobiliteitsgarantie. Pas als ik de eerste beurt bij Broekhuis laat uitvoeren dan heb ik daar pas recht op. Werkelijk schandalig voor een auto bij aanschaf met een kilometerstand van 1070. Uiteraard laat ik het hier niet bij zitten en zal ik in de volgende reviews het vervolg delen. Inmiddels heeft Broekhuis contact opgenomen nav de bovenstaande review. De auto wordt nu thuis opgehaald en er wordt vervangend vervoer geregeld. De auto wordt nagekeken en opnieuw gepoetst. Tevens wordt er mobiliteitsgarantie afgegeven en het incomplete gereedschap voor het wisselen van een wiel wordt aangevuld. Dit is niet standaard bij deze auto maar wordt als extra service wel geleverd. Voor alsnog vind ik dit een nette en snelle manier om een klacht af te handelen.

sorry maar ik was altijd bij Coolen Citroen ken alleen Henri van de verkoop

kijk hierboven

Tevreden

Goed en zo als afgesproken,, volgens afspraak.

Niks aan te toevoegen zo als in een zin benoemt .

Correct en positief.

wij worden altijd correct en voorkomend behandeld.

Niet goed

De dag na het bezoek aan de garage stond de klok op knipperen, het re.achterlicht deed het niet. En wij moesten het interieur ontdoen van vieze vingers.Dat zijn wij niet gewend.

Beste heer/mevrouw Versloot, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Indien u nog gebruik wilt maken van de poetsbeurt van uw auto, bent u zoals besproken van harte welkom! Met vriendelijke groet, Broekhuis Apeldoorn

Niet verkeerd maar kan beter

Ik moest toch weer terug de volgende dag omdat de servicelampje niet goed was ingesteld. Dit kan gebeuren natuurlijk maar daarom geen 5 sterren.

Fijn en oprecht gesprek over aankoop auto

Ik heb onlangs een vier jaar oude auto gekocht bij Broekhuis en dat verliep van het begin tot het eind heel soepel. De gesprekken met de verkoopadviseur waren open en oprecht. De aflevering was goed en met aandacht. En natuurlijk is de auto helemaal naar mijn zin. Ik ben blij met Broekhuis en zal mijn auto ook door hen laten onderhouden.

Heel prettig en een goed advies.

Duidelijk advies en een goede uitleg wat er moet gebeuren.

weer prima

Ik had geen haast en de auto was aan het einde van de dag keurig klaar.

Prima en snelle servicebeurt

Duidelijke communicatie vooraf. Goede en snelle beurt.

Zeer tevreden.

Vriendelijk en correct geholpen bij het maken van de afspraak. De dag voor de afspraak een herinnering per mail ontvangen. Op de dag zelf werd ik vriendelijk ontvangen. Er was bij het maken van de afspraak wel gevraagd of ik een leenauto wilde, maar Ik wilde wachten tot de auto klaar was. Tijdens het wachten kon je koffie of thee pakken, was goed geregeld. Tussendoor werd er nog met mij overlegd over een aantal zaken, of ik die wel of niet wilde. Na de onderhoudsbeurt kreeg ik de auto keurig gewassen weer mee. Deze keer met wat lekkers vanwege het 90–jarig bestaan.

Fijne en goede ervaring. prima werk. prettige sfeer

Waarom verplicht? De behandeling was erg prettig. ook de servicebeurt is goed afgehandeld. Ik hoop dat het zo blijft.

Tevreden

Het enige kritiek puntje is dat wanneer men de moeite neemt om het onderhoud in Apeldoorn te laten doen terwijl men uit Epe komt, dat het aangeboden vervangend vervoer een fiets is.

prettig en ontspannen ontvangst

aankomst voor onze 40000 km beurt,graag leenauto,tripje naar arnhem tot ca 3uur weer terug.meegekregen een c5 g??,wat een hemels rijplezier, eenvoudig te bedienen en ook nog een automaat,twas voor ons een prettige gebeurtenis, zo behandel je een jarenlange klant. Henry en collegas bedankt.

We waren best wel moeilijk! Eerst het een dan weer het ander. Dhr vd Linden heeft dan goed opgepakt, dank daarvoor

Wagenmakershoek 2

7328 KL Apeldoorn