Van begin tot eind meedenken

Geweldige ervaring om op deze manier een auto te kopen. We waren op zoek naar een bepaald type, was echter niet aanwezig. Kregen onmiddellijk het aanbod om een proefrit in een kleiner type te maken. Daar waren we niet zo content mee, te klein. Direct een ander type naar voren gehaald. Was perfect. Mooie prijs voor eigen auto gekregen. Iedereen tevreden. Zo ben ik niet vaak behandeld bij een aankoop. Top.

fantastisch

Hele goede service

Afspraak is afspraak

Nvt

Slecht

Onvriendelijke behandeling aan de receptie. Reparaties die uitgevoerd moesten worden, onvoorstelbaar bij een auto met 18.000 km op de teller dat er nieuwe bougies in moeten. Daarnaast nog een aantal reparaties/vervanging van diverse filters. Het meest vreemde het bijstellen van de mistlampen (nog nooit gebruikt) die blijkbaar door het rijden opeens naar boven schijnen??

Ik voel me goed en prettig geholpen.

Als jarenlange klant bij het bedrijf voel ik me vertrouwd bij deze garage en na de A.P.K. keuring en onderhoudsbeurt rijdt mijn wagentje weer als een zonnetje.

Snel, schoon, vakkundig

Op de dag van de onderhoudsbeurt had ik in de middag mijn auto weer nodig voor mijn werk. Dit vormde geen probleem. Er werd alles aan gedaan om deze tijdig klaar te hebben. Ook werd ik snel geïnformeerd over de staat van onderhoud van de auto en kosten. Bij afhalen was de auto schoon en werd een laatste vraag van mij allervriendelijkst beantwoord.

Wij zijn heel prettig geholpen

Wij hebben het als heel prettig ervaren bij de verkoop van onze auto. De verkoper Henri was heel vriendelijk. Deze garage zouden wij echt aanraden.

Prettige serviceverlening!

Prettige serviceverlening!

Nalatigheden prima opgelost

Ben nu zeer tevreden over de service van de garage! Vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Niet wat ik gewend ben

Normaal gesproken worden de meerkosten van te voren doorgesproken. Nu werd ik geconfronteerd met een rekening van ruim 400 euro, terwijl ik verwachtte 280 te moeten betalen. Verder geen op- of aanmerkingen wat de werkzaamheden betreft.

Beste Willem, Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van je review zijn we in contact gekomen en fijn was het gesprek. Wij staan altijd klaar voor je als je ons nodig hebt. Groet, Broekhuis Apeldoorn

Prima service en duidelijke, heldere afspraken.

Na vele jaren als leaserijder nu (pensioen) een privé auto gekocht en voor de eerste grote beurt aangeboden bij Broekhuis. Duidelijke prijsopgave vooraf ontvangen. Tijdens de dag van de beurt nog een heel duidelijk overzicht ontvangen van wat er naast de beurt nog meer zou moeten gebeuren. Dit alles voorzien van duidelijke prijzen. Hiervoor opdracht gegeven. Zover ik kan nagaan is alles netjes behandeld en waren er geen verassingen achteraf. Mogelijk niet het goedkoopste adres, wel een adres wat me heel veel vertrouwen heeft gegeven!

Fijne hulp, goeie verzorging, vertrouwde omgeving en goede uitleg over werkzaamheden,snel grregeld

Bezoek verliep conform afspraak. Alles geregeld zoals afgesproken. Behandeling prima. Snelle hulp en vertrouwde omgeving

Prettig geholpen.

We hebben een leuke auto kunnen kopen. De verkoper deed het op een plezierige manier

Onderhoudsbeurt en APK prima afgehandeld!

Prettig om goed op de hoogte gehouden te worden van de voortgang; ook rapportage was heel duidelijk.

Vriendelijk personeel Vakkundig Mijn auto kan er weer een jaar tegen.

Nette afhandeling

Vriendelijke mensen en nette afhandeling

Prima tevreden.

Vriendelijke benadering. Reparatie in overleg uitgevoerd. Mijn Peugeotje loopt weer als een zonnetje.

Heel goed personeel.

Prima geholpen !!!

Gewoon wat men wenst te verwachten

Vriendelijk toch zakelijke sevice. Voor aanvang van reparaties buiten de afspraak worden de extra werkzaamheden eenduidig besproken. Hierdoor geen misverstanden.

prima service

auto had een grote beurt nodig, alles verliep soepel en volgens afspraken. Prima services!

Uitstekende behandeling en service

Zowel werkplaats en info - contact balie een dikke 9.

Altijd goed verzorgd

altijd in goed overleg!,,!

Wagenmakershoek 2 7328 KL Apeldoorn