Komen afspraken niet na

Tot de koop van een auto was er niks aan de hand. Dit ging allemaal goed. Er zouden twee nieuwe banden op komen en de spiegels zouden opnieuw worden gespoten. Dit laatste is wel gedaan maar de nieuwe banden waren er niet opgezet. Bij het ophalen van de auto heb ik hier nog specifiek naar gevraagd en toen werd er volmondig 'ja' gezegd. Eenmaal thuis bleek dat deze banden helemaal niet nieuw waren. Natuurlijk dom van me dat ik niet goed heb gekeken, maar ik vertrouwde op het antwoord van de verkoper. Vervolgens meteen gebeld maar de verkoper klonk niet verrast. Hij vroeg verder nergens naar en gaf aan dat het een interne communicatiefout was. Zal wel een verkooptruc zijn geweest. Nu zijn we bijna een week verder en staat er nog geen afspraak gepland om de nieuwe banden te plaatsen.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te zien dat dit uw ervaring is. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen echter is het ons tot op heden nog niet gelukt om u te spreken. Wil u contact met ons opnemen via: 055-3330600 of [email protected] Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Goed en vriendelijk geholpen en uitleg

Beste Patrick, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Prima Ervaring !

prima garage! je wordt exact op de hoogte gehouden wat betreft de eventuele reparaties , een keurig rapport bij aflevering. kosten vallen achteraf mee.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer graag voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

helemaal goed

Beide duimen omhoog!

Beste Jan, Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent en we beide duimen omhoog hebben gekregen. Graag tot de volgende keer. Groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Uitstekende analyse van benodigde werkzaamheden. Perfecte uitleg wat en hoe er gehandeld moet worden. Duidelijke uitleg over de kosten. Zeer tevreden over het resultaat

Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Zeer goede service

Tot recentelijk geen ervaring met een dealer garage. Maar ben zeer te spreken over de hele afhandeling van het onderhoud en de reparaties. En dan ook nog de auto gewassen terug gekregen. En, voor de komende 12 maanden de (gratis) 24 hr service, in geval van pech. Broekhuis, bedankt

Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring. Wat fijn om te zien dat je zo goed geholpen bent! Veilige kilometers gewenst en graag tot de volgende keer! Groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Bedankt voor deze mooie review! Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Apeldoorn

Werkzaamheden zijn uitgevoerd zoals vooraf was afgesproken.

Ik ben sedert 1987 klant bij deze vestiging en heb daar in 2017 mijn 5e Peugeot afgenomen. In zo lange tijd bouw je wederzijds vertrouwen op en die is nimmer beschaamd. Door achtereenvolgende overnames is veel van de goede oude tijd verloren gegaan en daarvoor is nauwelijks spraakmakend nieuw voor in de plaats gekomen; jammer! Kwaliteit van onderhoud en toepassing van materialen waardeer ik als zeer goed, reden waarom ik dit bedrijf zonder enig voorbehoud aan een ieder aanbeveel,

Beste Albert, Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Jouw feedback is heel waardevol voor ons. De volgende keer staan we weer klaar. Groet, Broekhuis Apeldoorn

Al vele jaren Citroën rijder - ik geniet nu van een nieuwe C4

Mijn DS5 was na 8 jaar aan vervanging toe; helaas is de DS5 niet meer nieuw beschikbaar maar de C4 is toch een goede keus. 't Is nog even wennen aan alle nieuwe electronica maar er zijn ook veel plezierige verbeteringen.

Beste Luuk en Sieny, Bedankt voor jullie positieve ervaring. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Apeldoorn

Prettig.

Prettig!

Bedankt voor je positieve beoordeling, Dit waarderen wij enorm. Groet, Broekhuis Apeldoorn

Prima geregeld allemaal!

Fijne garage, met kundig personeel, ik kom hier al jaren.

Bedankt Karin, voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Apeldoorn

Super goed en netjes geholpen

Dat als zoals we haden afgesproken is gedaan en een goed overzicht wat er zo al aam zit te komen zodat we niet voor verrassingen staan tekomen

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Apeldoorn

Alweer een keer prettig en goed bij de inruil van C5 Aircross door Henri !

Werplaats/ receptie uitstekend, persoonlijk en professioneel. Idem voor verkoo

Bedankt Henk, voor je mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Apeldoorn

Prima verlopen aflevering nieuwe auto

Ondanks de zeer lange wachttijd voor de nieuwe auto is uiteindelijk de afhandeling verder goed en snel opgepakt door de verkoper. Het contact met de verkoper was vriendelijk en vragen van mij werden goed opgepakt. Persoonlijk contact en een goede verstandhouding met de verkoper en de garage vind ik belangrijk. Dit alles kan van invloed zijn op een eventuele vervolgaanschaf.

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Dit waarderen wij enorm. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Apeldoorn

Prima adres

Net bedrijf vriendelijk ontvangen voordat er reparaties worden gedaan prijsopgave en goedkeuring gevraagd en krijg je nadien een uitgebreid rapport wat er gedaan is.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Apeldoorn

Netjes en goede service

Ik ben netjes geholpen. Fijn personeel. Ik kom er graag en heb vertrouwen

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Apeldoorn

Mag ook wel zo als het hoort,het is al duur genoeg.

Het nu eenmaal noodzakelijk dat ik en zo veel anderen met mij, Afhankelijk zijn van een Garage,Welke dan Ook> Men mag er dan ook van uitgaan dat men WAAR voor je Geld krijgt. Dat er dan Service wordt gegeven mag dan ook wel.

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Apeldoorn

super fijn bedrijf en altijd goed geholpen

al paar jaar de auto van de zaak er in onderhoud en het bevalt me uit stekkend en het personeel is altijd zeer vriendelijk en helpen je goed en je komt nooit voor verassing te staan met onderhoud van je auto bij iets bijzonders word je altijd eerst op de hoogte gebracht dus zo doende hebben we nu bij hun 2 zo goed als nieuwe Peugeot E 2008 GT gekocht en ja die gaan ook compleet bij Peugeot Broekhuis te Apeldoorn in onderhoud als particulier

Bedankt Marcel, voor het delen van jouw positieve ervaring! We zijn blij om te zien dat alles altijd naar volle tevredenheid voor je wordt geregeld. Graag zien we je tegemoet bij ons op de vestiging voor wanneer het nodig is van één je auto's. Groet, Broekhuis Apeldoorn

Geweldige ervaring

Veel informatie op het juiste moment, en vriendelijke en gedegen hulp bij het aanvragen van de juiste dingen, en vriendelijke verkopers

Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Veel mooie kilometers gewenst! Groet, Broekhuis Apeldoorn

heel tevreden

prettig kon niet beter

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Fijn dat je het bezoek als prettig hebt ervaring. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Apeldoorn

Uitstekende service en vriendelijkheid

Slechts een kleine steek laten vallen met de update van de navigatie. Ik wacht nog wel op een goede gebruikershandleiding van de nav

Uitstekend!

Plezierig en deskundig als altijd ben ik geholpen door de medewerkers van Broekhuis. Meedenkend en oplossingsgericht.

Snel en netjes onderhoud

Er wordt vooraf gemeld wat er moet gebeuren en wat de kosten zijn bij het onderhoud van de auto !!

Mijn ervaring met Broekhuis is prima. Goede en vooral snelle service; snel antwoord op mijn mail of ik een proefrit mocht maken. Dat kon al diezelfde dag. Een dag later kreeg ik een inruilvoorstel en twee uurtjes later was alles beslist. Het verzetten van mijn ophaal afspraak naar een paar uurtjes eerder was ook geen enkel probleem; mijn nieuwe auto stond mooi gepoetst onder een Peugeot lakentje voor me klaar. Met een mooie auto en een doos rituals reed ik vervolgens weg…………dikke prima!

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Apeldoorn

Geweldig !,,,,,,,

Auto weer Up toe DEE

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Apeldoorn