Een top advocaat!!

Julia Mekkes is zeer attent en neemt haar werk zeer zeer serieus! Een dikke 10

Top geholpen

Mr mekkes en haar team lopen de extra mile. Top nogmaals bedankt

• Betrokkenheid

Wij zijn dankbaar voor alle hulp.

Wij kennen Julia nu alweer bijna 2 jaar. Julia is heel duidelijk in wat er word verwacht en wat er kan gebeuren. Ze is goed bereikbaar en erg behulpzaam als je ergens mee zit of meer dingen wilt weten. Wij zijn Julia heel erg dankbaar voor al haar werk. Al haar geduld , het lezen van alle berichtjes haha en het geruststellen . Het was een rollercoaster die bijna aan zijn eind is. We zijn blij dat we Julia aan onze zijde hadden in dit zware proces . Mocht je een advocaat nodig hebben is Julia echt nummer 1 om contact mee op te nemen!

• Betrokkenheid

Ze zijn voor mij een van de beste mensen ze hebben mij leven veranderd

Ze werken aan je zaken een snel Altijd op tijd Julia Mekkes sta altijd klaar voor haar klanten ze heeft me vaak gered

Top!!

Julia heeft mijn geholpen met verschilde zaak altijd blij geweest met resultaat!!

• Betrokkenheid

Er moeten meer advocaten als haar zijn, top gedaan terwijl mijn zaak aan het einde bijna was en als nog heeft kunnen redden.

• Betrokkenheid

In alle opzichten goed bijgestaan van het begin tot het einde van het proces.

Julia heeft mij vanaf het begin van het proces goed bijgestaan. Ze was meedenkend en heeft mij van alle benodigde informatie voorzien. Voor het proces werd ik duidelijk geïnformeerd welke documentatie nodig was om een goed dossier op te bouwen voor de zaak. Julia neemt voldoende contact op en is adequaat in het handelen en reageren. De uitkomst van de zaak is ook goed geweest en als ik in de toekomst nog een advocaat voor een dergelijke zaak nodig zou hebben, dan zou ik weer voor Julia kiezen!

Duidelijk. Goed. Geruststellend

Julia heeft de situatie helder in haar hoofd. Communiceert duidelijk, waardoor je goed weet waar je aan toe ben. Dit gaf mij rust en een goed gevoel in een stressvolle situatie

• Betrokkenheid

Accurate advocate, snel met berichten terug sturen

Ik kan iedereen Julia aanbevelen, ze reageert snel en had mijn ingevorde rijbewijs snel weer terug. Erg prettige communicatie en zeer duidelijk. Ik hoop niet dat ik je nog een keer nodig heb maar anders weet ik je te vinden.

Fijne communicatie

Door de juiste aanpak heb ik mijn rijbewijs gelukkig snel terug gekregen. Je wordt goed op de hoogte gehouden van wat er speelt en de communicatie verloopt goed. Met vragen kan je altijd terecht en krijg je ook het antwoord waar je naar zocht.

Very helpful and easy.

I was already losing the hope in my situation and I was so happy to find Julia. She helped me with everything and the things was going good in the court as well. She is very friendly and experienced women in her job. So I can just recommend it to another people in any problems you have.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement

Beste advocaat ooit

Advocaat Mekkes is beste advocaat ooit, dankzij haar heb ik mijn rijbewijs binnen record tijd terug gekregen, ze reageert snel en heeft alles in gezet om mij te helpen. Ik zou haar zeker aan iedereen aanraden

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement

Fijne en duidelijke communicatie!

Hele fijne en duidelijke communicatie. Eerlijk en professioneel geholpen. Heel erg blij met de hulp en dus zeker aan te raden als je opzoek bent naar een goede advocaat!

• Betrokkenheid

Zeer professioneel en oplossingsgericht.

Julia denk goed mee in het belang van de klant. Zij zorgt voor passend advies en concrete oplossingen. Tevens erg goed bereikbaar voor onduidelijkheden en vragen. Kortom naar mijn ervaring een top advocate.

Goeie ervaring

Heel sympathiek en deskundig.

• Betrokkenheid

Ik vond Julia Erg goed ze was er voor mijn en ze luisteren goed Ben haar erg dankbaar voor alles wat ze voor ons heeft gedaan

Beste advocaat ooit !

Julia is een zeer rustige luisteraar die in alle opzichte een onderwerp kan bekijken. Ze is snel en bijna altijd bereikbaar wat heel belangrijk is voor een goed gevoel als client zijnde. Verder heb ik niet veel te zeggen, kort en krachtig !

• Betrokkenheid

Ik ben super goed geholpen met een goed resultaat op mijn rechtzaak?

Alles werd duidelijk uitgelegd ik ben super goed geholpen en verder een top en aardig advocaat

Was heel goed

Beste ervaring Bedankt

• Betrokkenheid

De juiste vrouw voor de klus

Alles verliep eigenlijk goed heb vanaf het moment dat ik Julia als advocaat heb genomen weinig stres of dergelijke nog gehad. En kon altijd te recht voor vragen.

Amazing .. the best !

Wat was ik blij dat je mij bijstond … zo chill en professioneel… en met een resultaat waar je alleen maar van kan dromen .. Vrijspraak! Thanks Julia … ik ga en kan je aan een iedere aanbevelen ! Cheers Andre

The best

Een zeer maar dan ook zeer betrokken advocaat en erg mee levend.

Goeie advocaat.

Behulpzaam, sympathieke, heel professioneel.

Wonderbaarlijk

Zeer zelf verzekerd in wat ze doet en ze weet wat ze doet. Meer heb je niet nodig van een advocaat. De beste!!

Rechtvaardig en professioneel

Aandacht voor de klant en heel accut over de feiten.

Over Advocaatscore.nl