Super fijne rijschool met goede begeleiding

Tot nu toe heb ik echt niks te klagen. Alles wordt heel goed en duidelijk uitgelegd. Ook kon ik super snel aan mijn theorie beginnen. Hierbij ben ik echt heel goed begeleid. Waardoor ik het in 1x heb kunnen halen. De mensen zijn ook echt heel vriendelijk waardoor ik deze rijschool echt aan iedereen zou aanraden!

Erg

Mijn ervaring met theoriespeed was erg goed! Ik ben zelf een persoon geweest die niet zoveel kennis had over het verkeer, auto, verkeersregel en -borden etc. Maar deze cursus heeft mij echt geholpen. Alles werd goed uitgebreid uitlegt. Door veel oefenvragen met ze te maken konden zij goed analyseren waar ik tegen aanliep en juist te verzorgen dat ik die bepaalde stof goed kon beheersen. Uiteindelijk ben ik geslaagd met 3 fouten bij het onderdeel gevaarherkenning en 0 fouten voor zowel kennis als inzicht!

Erg duidelijk en overzichtelijk

Erg makkelijk te volgen cursus en na de cursus in 1x geslaagd zonder uit het boek te leren.

Peperstraat 18

1502 AH Zaandam