goede locatie

ondanks dat de afspraak was uitgesteld met inplannen, was deze na daar iets van te zeggen direct ingepland. ik heb mijn theorie met gemak gehaald en stak tijdens de cursus op (deze werd met geduld gegeven).

Alles word makkelijk en goed uitgelegd dag na de cursus mijn examen gehaald met maar twee fouten

✅️

Heb een cursus gevolgd waar erg goed uitgelegd wordt en goed kunnen oefenen en vragen kan stellen. Daardoor blijft de stof die ik meegenomen heb in mijn hoofd zitten en hij stampt het er ook goed bij je in

geweldig

hele goeie uitleg werd uitgebreid verteld. vriendelijke mensen heel behulpzaam echt een top plek

Ik ben goed geholpen door Zaanseverkeersopleidingen die met ‘theoriespeed’ werkt, ze leggen alles duidelijk en rustig uit. Ezelsbruggetjes en oefenexamens hebben me geholpen om in 1x te slagen en daar ben ik jullie zeer dankbaar voor. Dankje! Ik raad het iedereen aan om hier je theorie te halen.

Ik heb mijn theorie examen in 1 keer gehaald met maar 1 fout bij zowel kennis als inzicht. Dit zeker wel te danken aan het vele oefenen met online examens. Ik mocht langs komen wanneer ik wou en blijven zitten totdat ik het genoeg vond. Ook heb ik de cursus gevolgd die veel duidelijkheid gaf en wat fijn was dat al je vragen werden beantwoord. Begeleiding was top in dit proces en dat is te zien in het resultaat van mijn examen.

In 1x geslaagd theorie bromfiets

In 1x geslaagd voor mijn bromfiets theorie met het dagcursus pakket

door deze cursus ben ik in 1 x geslaagd

De cursus was echt top, alles is super goed uitgelegd en heb veel oefen examens mogen maken wat echt top was. Als je iets niet snapte dan werd het weer helemaal opnieuw uitgelegd totdat je het wel snapte. Ik ben in een keer geslaagd voor het theorie examen. Een dikke aanrader! Tiba

Goede ervaring

Het was duidelijk en ik heb er veel van geleerd. Ik kon alles vragen als ik iets niet begreep, en ik ben geslaagd. Tiffany

Een Fantastische rijschool

Ik heb van een aantal vrienden gehoord die op de rijschool Zaanse verkeerd opleidingen zitten gehoord dat het een hele fijne en goed rijschool is. Ik heb mezelf daarna ingeschreven bij de rijschool ik volg nu rij lessen en heb een 2 daagse cursus gevolgd bij Djayden. Ik zelf zit net 1 maand bij de rijschool. Hij heeft mij enorm geholpen met het leren en het behalen van mijn theorie examen ik ben in 1x geslaagd dankzij deze rijschool!!!!! Daarnaast is de rij instructeur heel vriendelijk en kan je je thuis voelen tijdens het lessen. Beste rijschool van Zaandam Zaanse verkeersopleidingen!!!!!!!!

Top evaring.

Zeer goede ervaring . Je wordt goed voorbereid voor een theorie examen. Het wordt goed uitgelegd. En met behulp van educatie video's Wordt het goed duidelijk. Ik kan theoriespeed aan iedereen aanraden die zijn theorie examen nog moet doen.

Geweldige theorie lessen!

Mijn ervaring bij de Zaansverkeersopleiding is uitstekend! Ik heb mijn auto theorie examen helaas niet in één keer gehaald. Maar met het behulp van de rijschool heb ik snel een nieuwe examen gekregen. En door de theorie lessen begreep ik het heel snel. Bij het onderdeel gevaarherkenning heb ik 4 fouten, bij kennis heb ik 1 fout en bij inzicht 3 fouten. Deze rijschool is zeker een aanrader!

Leuke en nuttige cursus!

Tijdens de cursus werd stof van het theorie examen duidelijk en in detail uitgelegd. Ook werd er extra uitleg gegeven over de stof waar ik wat meer moeite mee had. Door deze cursus heb ik mijn theorie examen in 1 keer gehaald. Bij het onderdeel kennis had ik 0 fouten en bij inzicht 2 fouten. Heel netjes dus. Ik raad deze cursus erg aan als je in 1 keer je theorie examen wilt halen!

Door deze cursus ben ik in 1 keer geslaagd!

Ik heb mijn theorie in 1 keer gehaald met de combinatie van Theorie toppers en de theoriespeed cursus. Bij het onderdeel gevaar herkenning had ik 8 fout waar je 12 fouten mag hebben en bij kennis en inzicht had ik 0 fouten gemaakt. Mijn theorie was verplaatst doordat ik corona kreeg ik zou mijn theorie eerst op dinsdag hebben en hiervoor had ik in het weekend de cursus gevolgd. Nadat mijn theorie werd verplaatst mocht ik nog een keer komen om het te oefenen.

Goede hulp

Ik heb zelf goede hulp gehad tijdens het leren voor mijn theorie examen. Goede sfeer en hele aardige mensen die er altijd voor open staan om je te helpen!

Top cursus!

De verkeersopleiding heeft met mij in een heel korte tijd alle stof behandeld en heeft mij behoorlijk goed geholpen bij het in 1 keer slagen voor mijn examen. Ze nemen alle tijd voor je als je iets niet snapt en dit vond ik erg fijn. Deze school is zeker een aanrader.

Goeie duidelijk cursus en service

Tijdens de cursus heb ik vanaf het begin tot het einde meer dan genoeg uitleg gehad en als kers op de appeltaart werd ik klaar gestoomd met veel oefen toetsen om gegarandeerd te slagen voor mijn theorie examen.

Meteen geslaagd

Goede begeleiding en duidelijke uitleg. Het werd hierdoor erg duidelijk en er was goede mogelijkheid om met de stof te oefenen. Er wordt ook rustig de tijd genomen en niet gehaast. Ik ben meteen geslaagd voor mijn theorie examen!

Fijne cursus

Ik ben goed begeleid, er werd helder en duidelijk uitgelegd. Als je een vraag fout beantwoordde bij het oefenen werd het goed en zorgvuldig met je doorgenomen. De oefenexamens waarmee je kon oefenen na de examens waren erg nuttig. Zeker een aanrader.

Zeker een aanrader!

Ik heb de theorie cursus als positief ervaren! Als je een vraag fout had beantwoord werd het daarna goed doorgenomen zodat je wist wat je fout had gedaan. De leerstof die ik had geoefend bij de theorie cursus kwam ook overeen met de vragen van het theorie examen. Na de theorie cursus heb ik mijn theorie examen in 1x gehaald!

Duidelijke uitleg en gezellige sfeer

De uitleg over de theorie was goed uitgelegd en als ik iets niet snapte was het geen probleem om de theorie nog een keer te behandelen. De oefenexamens die ik na de cursus kon oefenen, waren zeer nuttig. Daarnaast was de sfeer ook gezellig met een lekkere lunch en drankje!

Ben tijdens mijn voorbereiding goed geholpen. Doormiddel van de oefenexamens en uitleg heb ik mijn theorie gehaald!

Ik heb een hele goede ervaring gehad

Alles was goed uitgelegd, en de theorie cursus heeft heel erg goed geholpen. Ook de rijlessen zijn super goed

Super fijne cursus!

De cursus is in 2 dagen verdeeld, wat helpt met de informatie onthouden. Alles wordt duidelijk uitgelegd en er wordt rekening gehouden met jouw tempo. Ik ben na een cursus op zaterdag en zondag de dinsdag erna in 1 keer geslaagd met 0 fouten op kennis en inzicht!

Peperstraat 18 1502 AH Zaandam

06 48573101