Wij zijn op een deskundige wijze en met betrokkenheid begeleid bij het regelen van onze hypotheek.

We hebben gedurende het hele traject het vertrouwen gehad dat we in goede handen waren. Er is adequaat ingegrepen toen door het handelen van de eerste hypotheekverstrekker wij in de problemen dreigende te komen. Met als gevolg dat we heel snel onze handtekening konden zetten onder een hypotheek bij een tweede hypotheekverstrekker. Kortom wij zijn heel erg tevreden met de begeleiding van NBG.

Beste Sarah Jane, fijn om te lezen dat onze NBG adviseur alles goed heeft kunnen regelen ondanks de problemen die er aan leken te komen. Bedankt voor uw positieve woorden en mochten wij u in de toekomst vaker van dienst kunnen zijn, horen we dat graag! Groet Max

Duidelijke web portal, duidelijk advies en goed bereikbaar.

Beste Freddy, mooi om te lezen dat u de communicatie met de adviseur als prettig heeft ervaren! Groet Max

Fijn geholpen

Snelle afhandeling van zaken

Fijn dat de werkwijze u is bevallen! Groet Max

Snel, betrokken en ter zake

Marco was duidelijk, reageerde snel en heeft alles prima geregeld.

Dat is fijn om te horen, Henk! Marco zal u altijd van dienst zijn waar nodig! Groet Max

NBG was

Brian has been incredibly patient in guiding me through various mortgage options, explaining intricacies multiple times until I fully grasped the details. Accommodating evening appointments, our meetings stretched over 2 hours as he diligently explored various financing possibilities to secure the best mortgage solution. Brian's professionalism, coupled with his friendly demeanor, made my interaction with him exceptionally positive. His efforts played a crucial role in arranging a significant mortgage for me, and I'm genuinely thankful for his expertise and support.

Dear Farzin, thank you for your kind words! I am glad to hear that Brian was able to help you in a good way and that you found Brian's working method pleasant. Thanks again and enjoy your mortgage! Greetings Max

Goede tekst en uitleg,aangaande mijn hypotheek aanvraag.

Zo horen wij dat graag, bedankt hiervoor! Groet Max

Alles zeer snel en goed geregeld

Alles zeer snel en goed geregeld

Fijn om te horen dat onze adviseur alles snel en naar behoren heeft kunnen regelen, Peter! Bedankt! Groet Max

Ben goed snel vriendelijk en duidelijk geholpen

Zou voor weer nieuwe aanvraag bij jullie melden en als nodig is zal ik zelfs jullie aanbevelen en familie en kennissen vrienden

Wij zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening! U (of uw kennissen en familie) kunnen altijd bij ons terecht voor hypotheekadvies! Groet Max

Goed geholpen bij de aanvraag !

Goede ervaring met NBG

Goed om te horen Jack, dank voor uw review! Groet Max

Super goede ervaring met Eric!

Eric is een gedreven persoon die zijn vak zeer goed verstaat! Ook een hele fijne man in de communicatie

Beste Cliff, wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de werkwijze van Eric, bedankt! Groet Max

Betrokkenheid

Contact met Gerrit verliep soepel. Hij reageerde snel en eerlijk p vragen en was bereid om zaken uit te leggen.

Beste Lourd, dank voor uw review. We zijn blij dat de communicatie en samenwerking met Gerrit prettig is verlopen, hij kan u altijd verder helpen waar nodig. Groet Max

Warm, snel en professioneel!

Raymond heeft ons geweldig begeleid vanaf moment 1. Altijd goed bereikbaar en geduldig. Later kwam Anke in het proces erbij. Ook bij haar ervaarde ik hetzelfde; warm en snel contact. Ze weten verwachtingen te managen en snappen heel goed hoe stressvol dit proces kan zijn. Ik kan niks anders dan ze aan iedereen aanraden.

Beste Hasiba, fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de werkwijze van Raymond en Anke. Ik zal uw lovende woorden aan ze doorgeven, bedankt! Groet Max

Great service

Fantastic help navigating a divorce and helping with all the paperwork needed to move from one mortgage to another. I would highly recommend working with Eric. Fast, efficient, reliable and empathetic to my situation. Thank you so much.

Hi Melanie, thank you for your kind words. We are glad that Eric has been able to arrange a new mortgage for you! Kind regards, Max

Super ervaring met Patrick.

Patrick heeft ons met alles geholpen. Contact via de app of telefonisch was zeer fijn en direct. Alles duidelijk uitgelegd en bij vragen konden wij ook direct bij hem terecht. Hij heeft ons zo erdoorheen geloosd.

Beste Rashad, prettig om te horen dat het u is bevallen hoe Patrick u geholpen heeft en fijn dat alles goed is afgehandeld! Groet Max

Duidelijke en heldere communicatie/ afhandeling.

Mw van Leeuwen heeft ons uitstekend begeleid. Haar geduld én vermogen om uit te leggen, is bewonderingswaardig. Ook het hoge tempo van afhandelen is ons zeer bevallen. Mw heeft op alle fronten meegedacht en geen vraag was teveel. Het makkelijk kunnen communiceren heeft er toe geleid dat het vertrouwen, op een goede afloop, groot was.

Beste Frans, ook namens Karin bedankt voor uw positieve woorden. We zijn blij dat ze u goed heeft kunnen helpen in het verstrekken van een hypotheek! Groet Max

Goed en vriendelijk geholpen

Het advies was duidelijk

Dat is goed om te horen Marc, bedankt! Groet Max

Bedankt voor de aanbeveling! Groet Max

Mijn ervaring met NBG Hypotheken was prettig.

De communicatie verliep vlot. Medewerkers waren voorkomend, behulpzaam en accuraat.

Beste Froukje, we zijn blij dat de samenwerking met ons goed is bevallen voor u, bedankt! Groet Max

Ik ben ouder, dus kan niet goed met de computer omgaan. Dan komt mijn adviseur om dingen te regelen. Helemaal goed.

Beste Ria, voor ons is het geen probleem om u thuis te bezoeken, dat werkt toch wat efficiënter. Fijn dat u dat ook als prettig ervaren heeft! Groet Max

Vakkundig en vriendelijk

Ik ben zeer goed geholpen en geadviseerd. Er werd goed geluisterd, Claudia heeft steeds snel en accuraat gereageerd. Het digitale portaal werkt uitstekend, de communicatie per mail, wa of telefoon verliep prima. Ook prettig dat een thuis gesprek mogelijk is. Kortom: zo heurt het!!! Ik kan NBG hypotheken van harte aanbevelen!! Ze hebben een zeer groot netwerk en het werkt gewoon top!

Beste Peter, wat goed om te horen dat u zo tevreden bent over onze adviseur en manier van werken. Ook namens Claudia bedankt voor uw positieve woorden! Groet Max

Ontzettend Behulpzaam en Georganiseerd

Voor het eerst een huis kopen, komt ontzettend veel bij kijken. Hebben bij het eerst vrijblijvende gesprek lang gezeten en alles volledig uitgelegd gekregen. Een paar maanden later opgebeld omdat we een huis gingen kopen. Ook hier ontzettend veel informatie waar wij weinig weet van hebben. Gelukkig door zowel de adviseur als de dossier behandelaar super geholpen! NBG blijft voor ons standaard.

Beste Levie, we zijn blij dat we jullie goed hebben kunnen helpen bij het verkrijgen van een hypotheek. Veel plezier in jullie nieuwe woning! Groet Max

Wij zijn zeer tevreden met de afsluiting van onze hypotheek

Dat is fijn om te horen Eddy, bedankt voor uw positieve review en fijne jaarwisseling gewenst! Groet Max

Supersnelle en goede service!

Binnen 3 weken na het uitbrengen van ons bod hadden we al de bindende offerte! Alles werd meteen door NBG en in het speciaal onze adviseur Thomas Kramer super snel geregeld. Erg fijne samenwerking!

Beste Miryea, wat fijn om te horen dat Thomas jullie goed en spoedig heeft kunnen helpen. Veel plezier gewenst in jullie nieuwe woning! Groet Max

Jeroen heeft onze wensen goed begrepen en na een heldere uitleg snel en correct uitgevoerd.

De samenwerking hebben wij als prettig ervaren. De nazorg tot nu toe is van alle kanten ook goed.

Beste Tom, prettig om te horen dat de samenwerking met onze adviseur u is bevallen, ook namens Jeroen bedankt! Groet Max

Top begeleiding.

Wij hebben een erg goede en duidelijk advies ontvangen, de aanvragen waren snel accuraat opgevraagd en afgehandeld . Het totaal werd in een ontspannen wijze door de adviseur uitgelegd met de bij behorende advies. We zijn al met al zeer tevreden. Onze adviseur was/is Jacqueline van der Vliet. Toppertje

Beste Chris, wij zijn blij dat u tevreden bent over het advies wat u van Jacqueline heeft gekregen, ook in de toekomst zal ze graag voor u klaar staan. Bedankt en fijne jaarwisseling gewenst! Groet Max

De Pinckart 54

5674 CC Nuenen

Over NBG Hypotheken

De beste hypotheek voor iedereen. Ook als je situatie net even anders is. Dat is wat ons drijft. Dat doen we vanuit een no-nonsense aanpak, met korte lijnen, persoonlijk, betrokken, transparant, doortastend en met passie voor ons vak. Onze adviseurs spelen doorlopend in op de woonwensen en vragen van onze klanten. We zijn altijd bereikbaar en altijd in de buurt. Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Ontdek meer over NBG en wat we voor jou kunnen betekenen.